koła z Patrola do Toyoty
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 cze 2011, 01:09
- Auto: w planach toyota j9 3.4
obecnie Jeep Grand Cherokee 4,7 z 2005,
wcze?niej Isuzu Trooper 3.0DTi z 2001 - Kontakt:
koła z Patrola do Toyoty
Witam,
Najprawdopodobniej zamienię mojego Patrola na krótka j9 z silnikiem 3,4. Nowy nabywca jednak nie chce dopłacić za koła więc pomyślałem że zostawię je do toyoty jeżeli będzie się dało, i tu moje pytania
1. czy zmieszczę koła 285/75/16 ewentualnie co będę musiał przerobić ?
2. Czy sprzęgło i inne podzespoły wytrzymają takie koła (bieżnik A/T)
Z tego co piszecie to wkładacie 265/75.16 więc te moje dużo większe nie są.
3. Czy istniej możliwość zamontowania zbiornika lpg gdzieś pod samochodem nie usuwając/przerabiając oryginalnego baku na PB
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Najprawdopodobniej zamienię mojego Patrola na krótka j9 z silnikiem 3,4. Nowy nabywca jednak nie chce dopłacić za koła więc pomyślałem że zostawię je do toyoty jeżeli będzie się dało, i tu moje pytania
1. czy zmieszczę koła 285/75/16 ewentualnie co będę musiał przerobić ?
2. Czy sprzęgło i inne podzespoły wytrzymają takie koła (bieżnik A/T)
Z tego co piszecie to wkładacie 265/75.16 więc te moje dużo większe nie są.
3. Czy istniej możliwość zamontowania zbiornika lpg gdzieś pod samochodem nie usuwając/przerabiając oryginalnego baku na PB
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Re: koła z Patrola do Toyoty
tu masz trochę informacji
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=55&t=7291
trzeba by tylko przymierzyć czy felga nie będzie kolidować z zaciskiem z przodu
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=55&t=7291
trzeba by tylko przymierzyć czy felga nie będzie kolidować z zaciskiem z przodu
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 cze 2011, 01:09
- Auto: w planach toyota j9 3.4
obecnie Jeep Grand Cherokee 4,7 z 2005,
wcze?niej Isuzu Trooper 3.0DTi z 2001 - Kontakt:
Re: koła z Patrola do Toyoty
dzięki za podpowiedź, myślałem że przy 2 calowym lifcie wszystko wejdzie bez problemu a jednak.
Rozwiązanie może być delikatny body lift np 2,3 cm
Jak ta nieszczęsna przekładnia wytrzymuje przy tych kołach?
Rozwiązanie może być delikatny body lift np 2,3 cm
Jak ta nieszczęsna przekładnia wytrzymuje przy tych kołach?
Re: koła z Patrola do Toyoty
I pamietaj, ze to nie patrol. Napedy nie sa pancerne :d
Re: koła z Patrola do Toyoty
No cóż - na pradopoint czytałem że gość przejechał ponad 100 000 km na takim rozmiarze bezusterkowo, u mnie również nic się nie dzieje i sądzę że tak pozostanie, choć większość użytkowników tego forum się pewnie ze mną nie zgodzi. Kilka nieletkich imprez już na tym rozmiarze przejechałem np tu : http://www.adrenalinka.pl/forum/viewtop ... 0&start=45Wróbel pisze: Jak ta nieszczęsna przekładnia wytrzymuje przy tych kołach?
tylko jedna rzecz- nie upalam raczej dwa razy pomyśle jak przejechać - to nie jest auto na 2-ke i but w podłodze.
k.
Re: koła z Patrola do Toyoty
Coś tam grzebał przy aucie z przodu kojot?
Re: koła z Patrola do Toyoty
szybka wymiana alternatora myślałem że jeszcze da rade ale łożysko się skończyło
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 cze 2011, 01:09
- Auto: w planach toyota j9 3.4
obecnie Jeep Grand Cherokee 4,7 z 2005,
wcze?niej Isuzu Trooper 3.0DTi z 2001 - Kontakt:
Re: koła z Patrola do Toyoty
wiem wiem brak przedniego sztywnego mnie najbardziej boli serii j9. W moim Patrolu koła 35'' bez żadnego liftu wchodzą nic nie obcierając itd. Jednak ma on kilka poważnych wad: jest niesamowicie ciężki wyrwać go z wtopy może tylko drugi patrol , kiepski silnik-zbyt słaby na tą wagę, często zdarzają sie problemy z głowicą(u mnie na szczęście na razie nie), ciężko się gdzieś zmieścić. Ogólnie bardzo go lubię ponieważ uszkodzić w nim cokolwiek jest ciężko.finger pisze:I pamietaj, ze to nie patrol. Napedy nie sa pancerne :d
Ja mam felgi z et-25 więc może by ciężko z tym dopasowaniem. Mam nadzieję że szybko uporam się z transakcją sprzedaży bo na horyzoncie już 90 jest i wtedy się przymierzy.
Powiedzcie mi jak z tym zbiornikiem na lpg upakuję go gdzieś pod autem czy do bagażnika będzie trzeba chowac ma ktoś jakiś patent?
Re: koła z Patrola do Toyoty
Nie ma gdzie pod autem, ale daj sobie na wstrzymanie i sprawdź ile 90-ka (to manual jak mniemam, bo pytasz o sprzęgło) będzie Ci paliła. Chyba, że jeździsz dużo. Ja jakbym jeździł dużo wywaliłbym seryjny bak i wstawił mniejszy + zbiornik LPG. A że jeżdżę mało to, przynajmniej na razie, o tym nie myślę. W każdym razie moja średnia z turystycznych wyjazdów (40% trasa/40% szutry i teren/20% miasto w korkach) to 13l na setkę, 13,3 dokładnie. Kolegi GR jak raz ze mną poleciał spalił mu 12...
Re: koła z Patrola do Toyoty
Albo kup KZJ i ciesz się spalaniem na trasie na poziomie 10-11 litrów
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 cze 2011, 01:09
- Auto: w planach toyota j9 3.4
obecnie Jeep Grand Cherokee 4,7 z 2005,
wcze?niej Isuzu Trooper 3.0DTi z 2001 - Kontakt:
Re: koła z Patrola do Toyoty
Macie może chłopaki informację jak te silniczki znoszą LPG?? wiem że regulacja luzów jest płytkowa i zastanawia mnie czy nie będzie często trzeba tych luzów ustawiać przy instalacji?
Re: koła z Patrola do Toyoty
rzuć okiem http://forum.ih8mud.com/90-series-tech/ ... 75r16.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: koła z Patrola do Toyoty
5VZ-FE na gazie będzie jeździć i jeździć, chyba że gazownik fajtłapa, albo ktoś nie dba o instalację.
Tak, tylko tu raczej chodzi o konkretne auto w dobrym stanie/dobrej cenie. A po drugie na gazie koszty będą porównywalne, a benzyniaki są tańsze w zakupie. Biorąc pod uwagę jeszcze problemy z głowicami, jakie zdażają się w KZJ-otach wychodzi na to samo. Nie każdy lubi lpg, ja nie mam bo jeżdżę malutko, ale jak tak patrzę na stan większości KZJ-otów i bezproblemowość tej V6-ki z DOBRZE założonym gazem wolałbym na pewno założyć gaz niż kupić klekota. Chyba, że bym miał pieniążki na D-4D i jego ewentualny serwis (ale nie mam)... Do tego z 5VZ-em pod maską i manualem to naprawdę żwawe auto.finger pisze:Albo kup KZJ i ciesz się spalaniem na trasie na poziomie 10-11 litrów
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 cze 2011, 01:09
- Auto: w planach toyota j9 3.4
obecnie Jeep Grand Cherokee 4,7 z 2005,
wcze?niej Isuzu Trooper 3.0DTi z 2001 - Kontakt:
Re: koła z Patrola do Toyoty
dokładnie sie zgodzę z kolegą jeżeli mam zostać z dieslem to z Patrolem. Mam możliwość zakupu 90 serwisowanej od dealera za 24 tyś zł rocznik 98. Diesla nie chce ponieważ 125km i spalanie w mieście 12l a 180KM i spalanie nawet 15 pb to żadna różnica. Nowsze diesle może i fajne ale na pewno mniej odporne na paliwo kiepskiej jakości którego u nas nie brakuje. LPG rozważam jako jedną z opcji. W jeep;e miałem porządną instalkę i nie odczuwałem tego w żaden sposób... oprócz rachunku na stacji a przy spalaniu granda 25-30l/100km to różnica była. Już przed zakupem Patrola rozważałem zakup j9 ale siła legendy zwyciężyła. Teraz jednak z pkt ekonomicznego 90 byłaby lepszym rozwiązaniem
Re: koła z Patrola do Toyoty
Problemy z głowicami były w 1KZ-T, a nie w 1KZ-TE to po pierwsze .
Benzyna jest super, ale jak jedziesz gdzieś dalej to zagęszczenie stacji Elpidzi jest odrowtnie proporcjonalne od odlegosci do Polski i wtedy jedziesz na samej benzynie, a to juz nie sa te same koszty eksploatacyjne....
No i butla. Sensowna pojemnosc zajmuje malo sensowna ilosc bagaznika...
mialem te same dylematy i zawazyly wzgledy pakownosci i wyprawowe. Dieslem pojade dalej i taniej. Jak wiekszosc jazdy to miasto to sensowna wtedy jest benzyna
Benzyna jest super, ale jak jedziesz gdzieś dalej to zagęszczenie stacji Elpidzi jest odrowtnie proporcjonalne od odlegosci do Polski i wtedy jedziesz na samej benzynie, a to juz nie sa te same koszty eksploatacyjne....
No i butla. Sensowna pojemnosc zajmuje malo sensowna ilosc bagaznika...
mialem te same dylematy i zawazyly wzgledy pakownosci i wyprawowe. Dieslem pojade dalej i taniej. Jak wiekszosc jazdy to miasto to sensowna wtedy jest benzyna