Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 27 mar 2019, 2:18
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
Autor Wiadomość
Post: 15 paź 2018, 12:13 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 2177
Lokalizacja:
Auto: Wciąż LC
Nooo w odstępie 2 minut masz 2 opinie z dwóch różnych źrodeł które zdają się być zgodne :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 paź 2018, 14:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1339
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: FJ Cruiser
Rokfor32 pisze:
Starcza na dożywocie, jak się od razu porządnie zabezpieczy lakierniczo. Przecież to się nie sypie mechanicznie, i nie zużywa. Kiluje go korozja, i w skilowanych zwykle nie ma już czego ratować. Ale jak się jeszcze da - albo instaluje nowy - to porządne zabezpoieczenie antykorozyjne - i się zapomina o temacie. No - plus wymiana kabelka - ten odcinek pracujący wraz z zawiasem faktycznie po 20 latach sie zużywa (pęka izolacja, a potem korodują żyły).

Pomalować trzeba samemu nie zlecać. U mnie nowy był pomalowany 2 lata temu (przed założeniem), ale chyba komuś się nie chciało go odtłuścić bo jak zdjąłem go niedawno to miałem piękny odlew z lakieru. Wprawdzie jeszcze było za wcześnie żeby były jakieś szkody, ale trochę czyszczenia było.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 paź 2018, 10:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 109
Lokalizacja: Tilburg / Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
Cena którą podałem dotyczy części wraz z montażem, jeżeli sam kupię i zamontuję "nie-oryginał" + kompresor to cała zabawa zamknie się w 1000zł.
Najtańszy oryginał jaki znalazłem to 400€ + przesyłka z Litwy, więc nie będzie taniej nawet jeżeli sam go zabezpieczę i zainstaluję.
Kompresor ARB już mam, a cena samego siłownika jest 3x niższa, więc nawet jeżeli nie pociągnie tyle co oryginał to mogę kupić kolejny.

Kupię zainstaluję i Wam opowiem czy działa ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 paź 2018, 22:21 
Offline

Rejestracja: 25 lis 2017, 10:27
Posty: 37
Lokalizacja: SC
Auto: J95 D4D AT
To ja mam pytanie. Czy nie lepiej założyć siłownik że sprężyna powrotną? Stale blokada jest rozpięta, a jak dostaje powietrze to zapina. Odpada nam problem braku ciśnienia w instalacji po jakimś czasie bo nawet bez powietrza siłownik trzyma blokadę wyłączoną.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 lis 2018, 23:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2016, 8:52
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg City
Auto: KZJ95L
Czasem sie nie uda...
https://drive.google.com/open?id=1qCXzf8YVVnAIOyC7FLJhru4TuqwOZkvA
https://drive.google.com/open?id=1I4ORv1kWp_GIJ4hvyKwt1wX6R6eZpgRL
Czy taki dekielek to gdzies da sie kupic czy całe ustrojstwo szukać?
Coś przy demontazu poszło bokiem i zonk!
W środku elegancja. User error..
https://drive.google.com/open?id=1o_gZGlq7OB3STmjVVdXWffg0CcKXKPBQ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lis 2018, 22:10 
Offline

Rejestracja: 25 lis 2017, 10:27
Posty: 37
Lokalizacja: SC
Auto: J95 D4D AT
Czy ktoś mi powie jaka jest średnica siłownika pneumatycznego? Mam okazję kupić taki że sprężyna i spróbować czy bedzie działać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2018, 0:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2016, 8:52
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg City
Auto: KZJ95L
Ahoj.
Czy przesuwka od blokady ta z listwą zebatą w dyfrze powinna pracowac od max położenia z prawej do max w lewo? (patrzac w otwor serwo motora)
Pytam bo w mojej kzj95 ciężkawo przesuwa sie z prawa do lewa w początkowej fazie. Czy moze tamta kulka za mocno blokuje?
Być może sprobóje lepiej zamontowac na załączonej...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2018, 13:56 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2016, 8:52
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg City
Auto: KZJ95L
Wykreciłem szpilki zamontowałem na załączonym z minimalnym przesuwem/napieciem na załącz by zęby grały.
Zauważyłem iż musi byc w wiekszosci przypadkow roznica obrotow kół.
Czyli jak załączam na prostej to czasem chwile zchodzi a jak jade weżykiem lub w zakręcie to załącza i rozłącza miodzio.
Dodam jescze że podłączyłem się pod sterownik z włącznikiem do masy by blokade móc załączać zawsze.
Ograniczenie predkosci nie modyfikowałem. Jeden z pinow sterownika można podłaczyc do masy wtedy nie czeka na sygnal -"low" z reduktora.
No to jeszcze blokada na przód by sie przydała :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 lut 2019, 7:41 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 38
Witam,
Nabyłem właśnie blokadę i mam plan ja zabezpieczyć antykorozyjnie przędu zamontowaniem. Pytanie jest jak to zrobić dobrze? Mam zamiar odkręcić tą czarną osłonę i pmalować ten aluminiowy element epoksydem, ale czy pomalować go z każdej strony, czy może od wewnętrznej strony, czyli tu gdzie jest bolec pozostawić bez malowania żeby dobrze pasowało? Tyle ze tu właśnie dochodzi do styku aluminium z mostem no i mam dylemat czy jak to pomaluje to farba nie będzie przeszkadzać. Jak macie doświadczenia to proszę o rady


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 lut 2019, 12:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1339
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: FJ Cruiser
Malowanie dekla od strony co nie dotyka mostu nie jest takie ważne, najpierw gnije od strony mostu, dopiero jak tam zgnije to idzie reszta, a to już i tak za późno na ratowanie.

Maluj cały, tylko dokładnie oczyść, zmatuj i odtłuść przed malowaniem.

U mnie malowane "w zakłądzie" co to zakładał nową blokad, po zdjęciu po 2 latach farba od strony mostu zeszła z blokady jako jedna całość, a pod spodem już ładnie wżery się porobiły. Na zewnątrz wszystko wyglądało super.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 lut 2019, 17:30 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 38
Ok, dzięki za info wiec trzeba pomalować całość i będzie pasowało


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 08 mar 2019, 22:26 
Offline

Rejestracja: 25 lis 2017, 10:27
Posty: 37
Lokalizacja: SC
Auto: J95 D4D AT
Moje wypociny na temat blokady pneumatycznej ze sprężyną powrotną.

https://youtu.be/e8IcHIxuxHc


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group