Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 26 wrz 2018, 0:33
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następna
Autor Wiadomość
Post: 25 maja 2018, 19:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
Czy części 4145035030 i 4145035031 to to samo i będzie pasować do mojego?

Zgodnie z katalogiem 4145035030 to mój numer, ale 4145035031 znalazłem nówkę za 400€ więc chętniej wydam mniej niż więcej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2018, 20:29 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5688
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Zapytaj w ASO. Ichniejsze oprogramowanie pokazuje zgodność, jeżeli starszy numer części przechodzi w nowszy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 06 cze 2018, 22:02 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
Sprawdziłem, oba są ok.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2018, 22:04 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2018, 23:46
Posty: 42
Mirekk pisze:
Sprzedający tak chętnie odpowiada na pytania, że raczej sobie go odpuszczę.


To dziwne bo dziś zadzwoniłem bo w zasadzie mało informacji było. Sprzedający bardzo normalny w odbiorze. I się zdecyduję na to. W tej samej cenie można zamiast pneumatycznego sterowania zakupić z elektrozaworem. W dieslu ponoć nie ma konieczności montowania kompresora nawet bo chodzi na podciśnieniu. Montują to do zmot - ich patent.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2018, 22:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1079
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
satyrbb pisze:
W dieslu ponoć nie ma konieczności montowania kompresora nawet bo chodzi na podciśnieniu. Montują to do zmot - ich patent.

Co się dzieje w dieslu z podciśnieniem jak wężyk się rozłączy przy blokadzie i jesteś w wodzie po mosty?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 cze 2018, 7:29 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5688
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Zassa do pompy próżniowej, a potem do wnętrza silnika.

Na marginesie - każda benzyna ma do oporu podciśnienia do dyspozycji ... :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 cze 2018, 10:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Hmm, własnie, jak to jest z tym podciśnieniem, w dieslu jest specjalna pompa vacu, w benzynie widziałem tylko wężyk idący do kolektora powietrza i to on wspomaga hamulce. W benzynach pompy vacu nie sa potrzebne?

EDIT: sam sobie odpowiedziałem "Silnik wysokoprężny nie wytwarza tak dużego podciśnienia jak silnik benzynowy, dlatego stosowane są mechaniczne pompy próżniowe. Zanim zaczniemy wydawać oceny odnośnie wymiany poszczególnych elementów samochodowych, należy sprawdzić samo źródło energii, czyli mechaniczną pompę, lub sprawdzić w silniku benzynowym, jakie panuje podciśnienie w głównej magistrali powietrznej. "

https://warsztat.pl/dzial/100-autoelekt ... ia-2,61717

Pamietam że w dieslu kiedyś miałem problem z ta pompą, szcześliwie benzyna jej nie posiada...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 cze 2018, 11:46 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 27
Witam,
Czy tego pacjenta da się uratować. Obudowa w rozsypce jak widać na zdjęciu. Poprzedni właściciel nie używał blokady, myślę że wcześniejszy też nie specjalnie.
Auto mam od niedawna i zastanawiam się czy da się to zreanimować czy raczej do kosza i wstawić używkę lub jakiś inny patent. Wszystkie wskazówki jak najbardziej wskazane.


Załączniki:
20180629_203004_.jpg [230.12 KiB]
Pobrany 41 razy
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 cze 2018, 21:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2015, 18:13
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Auto: KDJ95 3.0 d4d automat
z tej już nic nie będzie. Raczej idź w pneumatyczne sterowanie. Taka jest seryjnie w Pajero II. Miałem , była niezawodna i nie raz się przydała!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 lip 2018, 12:33 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 27
Ma ktoś może jakiś sprawdzony patent żeby zastąpić fabryczną blokadę na coś co będzie pewne i nie będzie wymagało szczególnej troski tak jak ma to miejsce w oryginale. Nie chciałbym wkładać dodatkowych przycisków czy wajch itp. i nie możliwie ingerować w wygląd wnętrza więc musiałoby to być podłączone do oryginalnego pokrętła DIFF-LOCK
Może ktoś przerabiał ten temat i ma sprawdzone rozwiązanie, widzę że jest on drążony od dość dawna.

pozdro


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 lip 2018, 13:15 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2018, 14:29
Posty: 55
Lokalizacja: Zielona Góra
Auto: VZJ95 '98, RJ70 '85
Też jestem na etapie poszukiwań i z tego co biorę pod uwagę to albo oryginał albo pneumatyka ARB. Jest jeszcze to coś z allegro - też pneumatyczne rozwiązanie ale sporo tańsze, tylko czy działa jak należy... poza sprzedającym nikt na ten temat nic nie wie.
Wszystko da się połączyć tak, żeby załączało się oryginalnym pokrętłem, ja jednak nie pogardzę dodatkowym pstryczkiem ARB ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 lip 2018, 22:36 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 27
to coś z allegro jest kuszące, podstawowe pytanie to czy tanie znaczy do bani czy w tym przypadku jest inaczej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 02 lip 2018, 23:29 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2018, 23:46
Posty: 42
Niebawem Wam odpowiem zamierzam to kupić .


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 lip 2018, 19:12 
Offline

Rejestracja: 13 kwie 2017, 23:03
Posty: 27
To ja czekam na info. Jakby Ci się udało zrobić jakieś foty po drodze to pewnie bedzie yocenna rzecz.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 09 lip 2018, 22:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2018, 0:29
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
Auto: KZJ95
Elo
A ja ukrecilem kabel odkracajac czujnik, niestety weszlo tam bloto i kamyk, dopiero jak go odkrecilem i wydlubalem srubokretem kamyk i stwardniale bloto dala sie wtyczka odpiac niestety kable ukrecily sie przy samej wtyczce, gdzie kupie taka wtyczke numer na niej to 11250. Macie moze pomysl ? Widzialem na abayu ale czas oczekiwania ponad tydzien (z bulgarii) w polsce dotepne sa czujniki z dluzszymi kablekami ale dalej bez wtyczki.

Mialem objaw ze mrugala mi kontrolka ze blokada nie zapieta, ale jednak za ktoryms razem sie zapiela, niestety po wylaczeniu blokady dalej blokada zapieta, i niestety na asfalcie pry zakretach 90 stopni jest to omcno odczuwalne juz widac po oponach ze troche je zdziera, jutro rozbiore silniczek i przeczyszcze. Natomiast szukam takiej wtyczki z kabelkami dluzszymi niz u mnie 2-3 mm ;)

Pozdrawiam
Truten vel Zibi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 416 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group