Ostatnio spotkała mnie przykra konieczność naprawy głowicy + ustawienie zaworów. Po całej operacji silnik chodzi równiuto, tylko pojawił się jeden problem - wysokie obroty.
Otóż po podpaleniu na zimno (połozenie N) nie wchodzi na wysokie obroty (1500obr/min) tylko jakieś 1250. Po tradycyjnej minucie pracy obroty te nie wracają do normalnej wartości (650-750 obr/min). Co jest?
Bieg jałowy - wysokie obroty
Moderator: luk4s7
Re: Bieg jałowy - wysokie obroty
nasza benzyna na zimno też kręci się na 1200 i potem spada, może wreszcie masz dobrze motur nastrojony
ale to jeszcze lookne z rana jak to z tymi obrotami, dla pewności.
ale to jeszcze lookne z rana jak to z tymi obrotami, dla pewności.
Re: Bieg jałowy - wysokie obroty
No to motór chodzi teraz jak zegarek . Oby jak najdłużej.
Z tymi obrotami wyszło, że zawór powietrza obrotów biegu jałowego (Idle air control valve) był trochę zapaciany i się przycinał. Przepustnica wymyta, zawór oczyszczony i wszystko gra.
Z tymi obrotami wyszło, że zawór powietrza obrotów biegu jałowego (Idle air control valve) był trochę zapaciany i się przycinał. Przepustnica wymyta, zawór oczyszczony i wszystko gra.