Czy TLC 90 ma stały napęd na przód i tył?
Moderator: luk4s7
Re: Czy TLC 90 ma stały napęd na przód i tył?
J9 z dołączanym przodem było nawet na TLC Campie w zeszłym roku. U siebie mam HDJ80 z 1997 roku z automatyczną skrzynią biegów i dwoma fabrycznymi zbiornikami. Samochód był składany na zamówienie w Toyocie dla niepełnosprawnego.
Re: Czy TLC 90 ma stały napęd na przód i tył?
A nie przyszło Ci do głowy przeczytać temat w którym odpisujesz? Bo o tym, że i takie J9 z part time były dostępne to tutaj pisaliśmy... Zresztą większość dyskusji była o jakiejś włoskiej wersji J12 z niby part time napędem i silnikiem D-4D, a takiej nie było. A że ktoś hipotetycznie mógł sobie taką zbudować/wymyśleć/zamówić to inna sprawa, jak ktoś będzie chciał i pieniądze miał to mu pewnie Toyota zbuduje poduszkowiec z silnikiem od parostatku. Tyle, że nie zmieni to faktu, że oferowano takie wersje jak oferowano i owszem były J9 i J12 bez stałego napędu, ale nie z D-4D i nie oficjalnie na europejski rynek. Zresztą to już drugi temat o tym, w pierwszym poprsiłem o foty takiej wersji, niby oficjalnie z europejskiego salonu, i dostałem odpowiedź, że jednak to jest full timeRokfor32 pisze:a nie przyszło Wam do głowy, że ktoś se mógł zażyczyć "wersję specjalną", poskładaną wg. własnego uznania?
W J9 reduktory part time to rzadkość - ale ogólnie są one jak najbardziej, bo występowały w tacomach i 4Runnerach. U nas może i takie zamówienie by nie przeszło, ale gdzie indziej - toyota jest dosyć elastyczna w podejściu do klientów. I taka np. wypasiona HXJ105 wcale mnie nie dziwi.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8424
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Czy TLC 90 ma stały napęd na przód i tył?
Czytam, czytam - nie napinaj się. Jak zrozumiałem, ktoś gdzieś widział takowy egzemplarz. Ja też wiem, że nie występował takowy oficjalnie (w takiej specyfikacji) - ale mogło to być właśnie takie custom - made. Auto przerobione prze usera, albo zrobione przez toyotę na życzenie.
Re: Czy TLC 90 ma stały napęd na przód i tył?
Ale J8 z dwoma zbiornikami i w automacie to jest multum. Naczym polegal ten custom dla niepelnosprawnego?kylon pisze:J9 z dołączanym przodem było nawet na TLC Campie w zeszłym roku. U siebie mam HDJ80 z 1997 roku z automatyczną skrzynią biegów i dwoma fabrycznymi zbiornikami. Samochód był składany na zamówienie w Toyocie dla niepełnosprawnego.