Snorkel Safari do D4D

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
klepa
Klubowicz
Posty: 283
Rejestracja: 12 lut 2011, 19:45
Auto: Sprinter4x4 (16r.), V8 (08r.), Patrol Y61 GU4 (08r.)
Kontakt:

Snorkel Safari do D4D

Post autor: klepa »

Zauważyłem, że Safari oferuje dwa rodzaje Snorkla do J9 z silnikiem diesla:

http://www.safarisnorkel.com/docs/snorkel/toyota.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I moje pytanie jest takie, czy wersja z silnikiem D4D faktycznie potrzebuje Snorkla SS185HFD czy też może SS180HF do „zwykłego” diesla (1KZ-TE) też będzie ok.

Dla mnie na pierwszy rzut oka to jedyna różnica, ze jeden jest montowany z lewej strony, a drugi z prawej. Jest coś jeszcze?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18037
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Snorkel Safari do D4D

Post autor: kylon »

Różnica podstawowa to taka, że tego na lewą stronę nie zamontujesz do samochodu z kierownicą właściwą dla naszego rejonu geograficznego :wink: .

Awatar użytkownika
klepa
Klubowicz
Posty: 283
Rejestracja: 12 lut 2011, 19:45
Auto: Sprinter4x4 (16r.), V8 (08r.), Patrol Y61 GU4 (08r.)
Kontakt:

Re: Snorkel Safari do D4D

Post autor: klepa »

Tak też myślałem.

A ciekawości czy są jeszcze jakieś inne różnice pomiedzy tymi modelami (SS185HFD i SS180HF). Oczywiście producent ładnie opuisuje, że "snorkel system specifically for the high air flow demands of the powerful D-4D Turbo Diesel"

ODPOWIEDZ