zamarzniete paliwo -kłopot check
Moderator: luk4s7
zamarzniete paliwo -kłopot check
Moze ktos tak miał i pomoze w tamacie zatankowałem złe paliwo zamarzło -wylałem zapodałem nowy filtr układ wyczyszczony po paru kilometrach zaswiecił sie check i poziom wody w filtrze , ponowna zmiana filtra wylane paliwo z baku
. Na wym paliwie słychac wtryski i swieci sie check na obrotach pow. 2tys ,- odpowietrzony i tak sobie chodzi juz drugi dzien , raz idzie fajnie po paru minutach nie i tak co chwile zmienia mu sie głos ktos miał taki dziwny przypadek
. Na wym paliwie słychac wtryski i swieci sie check na obrotach pow. 2tys ,- odpowietrzony i tak sobie chodzi juz drugi dzien , raz idzie fajnie po paru minutach nie i tak co chwile zmienia mu sie głos ktos miał taki dziwny przypadek
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Panowie kody błyskowe 12 .13 , 14 wie kto co oznaczają
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Wszystko wskazuje na problem z pompą wtryskową , a w tym silniku tylko to sie djagnozuje ze spraw silnikowych , podobno padał tam jakis kruciec do sterowania wtryskiem obaczymy pompa juz na stole
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Bym zapomniał z tego wszystkieo tlc 90 Kz-te 3,0 99r
Dzis był kierownik pierdzielonej stacyji spisalismy protokół reklamacyjny i obaczym co będzie
Dzis był kierownik pierdzielonej stacyji spisalismy protokół reklamacyjny i obaczym co będzie
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
kod 12 - brak sygnalu z czujnika TDC polozenia walu korbowego :
- otwarty lub zwarty obwod czujnika przy 400 i wiecej obrotow
- uszkodzony czujnik
- uszkodzony ECU
kod 13 - brak sygnalu z czujnika predkosci (obrotow) silnik przy 680 i wiecej obrotow przez ponad 0.5 sek lub,
brak sygnalu z czujnika predkosci silnika przy obrotach jalowych przez ponad 2 sek :
- otwarty lub zwarty obwod czujnika ,
- uszkodzony czujnik
- uszkodzony ECU
kod 14 - tylko na rozgrzanym silniku - kat wtrysku odchylony o 7 stopni lub wiecej od normy przez ponad 10 sek :
- otwarty lub zwarty obwod zaworu TCV (timing control
- zablokowany filtr paliwa
- niewlasciwe cisnienie wewnatrz pompy
- uszkodzony ECU
TCV jest pod sekcja rozdzielajaca w pompie, czujnik predkosci silnika jest na pompie, czujnik polozenia walu jest nisko pod rozrusznikiem.
Czy zerowales kody po drugiej wymianie filtra ? Poniewaz aby ECU zapamietal kod 14 potrzeba 2 uruchomien silnika z tym bledem. Moze wystarczy czyszczenie pompy, ale moze poszedl TCV.
- otwarty lub zwarty obwod czujnika przy 400 i wiecej obrotow
- uszkodzony czujnik
- uszkodzony ECU
kod 13 - brak sygnalu z czujnika predkosci (obrotow) silnik przy 680 i wiecej obrotow przez ponad 0.5 sek lub,
brak sygnalu z czujnika predkosci silnika przy obrotach jalowych przez ponad 2 sek :
- otwarty lub zwarty obwod czujnika ,
- uszkodzony czujnik
- uszkodzony ECU
kod 14 - tylko na rozgrzanym silniku - kat wtrysku odchylony o 7 stopni lub wiecej od normy przez ponad 10 sek :
- otwarty lub zwarty obwod zaworu TCV (timing control
- zablokowany filtr paliwa
- niewlasciwe cisnienie wewnatrz pompy
- uszkodzony ECU
TCV jest pod sekcja rozdzielajaca w pompie, czujnik predkosci silnika jest na pompie, czujnik polozenia walu jest nisko pod rozrusznikiem.
Czy zerowales kody po drugiej wymianie filtra ? Poniewaz aby ECU zapamietal kod 14 potrzeba 2 uruchomien silnika z tym bledem. Moze wystarczy czyszczenie pompy, ale moze poszedl TCV.
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Stawiam na pompe bo syf poszedł niemiłosierny i stało sie to po oczyszczeniu układu , wszystko było ok. przez jakies 100 km i nagle jadac lekkie szarpniecie i check potem jak wyzejtomas pisze:kod 12 - brak sygnalu z czujnika TDC polozenia walu korbowego :
- otwarty lub zwarty obwod czujnika przy 400 i wiecej obrotow
- uszkodzony czujnik
- uszkodzony ECU
kod 13 - brak sygnalu z czujnika predkosci (obrotow) silnik przy 680 i wiecej obrotow przez ponad 0.5 sek lub,
brak sygnalu z czujnika predkosci silnika przy obrotach jalowych przez ponad 2 sek :
- otwarty lub zwarty obwod czujnika ,
- uszkodzony czujnik
- uszkodzony ECU
kod 14 - tylko na rozgrzanym silniku - kat wtrysku odchylony o 7 stopni lub wiecej od normy przez ponad 10 sek :
- otwarty lub zwarty obwod zaworu TCV (timing control
- zablokowany filtr paliwa
- niewlasciwe cisnienie wewnatrz pompy
- uszkodzony ECU
TCV jest pod sekcja rozdzielajaca w pompie, czujnik predkosci silnika jest na pompie, czujnik polozenia walu jest nisko pod rozrusznikiem.
Czy zerowales kody po drugiej wymianie filtra ? Poniewaz aby ECU zapamietal kod 14 potrzeba 2 uruchomien silnika z tym bledem. Moze wystarczy czyszczenie pompy, ale moze poszedl TCV.
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
NO dzis zadzwonił pan pompiarz pompa do kosza nie opłacalna naprawa -syf zrobił swoje, jest nowa dzis zakładamy ciekawe jak na to zareaguje Orlen -skur............ bo inaczej tego nie mozna nazwac teraz mam auto za 50 tys
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
A to był zwykły ON czy może ich superhiperhighendowa Verva, nieźle ci namieszał tak czy inaczej. Ile naprawa wchłonęła jeśli można spytać? Nawet nie chcę myśleć co by zrobił z moim D4D, skoro w niezniszczalnym 1-KZTE tak nabroił.
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
To wyrazy wspolczucia i glebokiego ubolewania . Kontrole z UOKiK podeslac im.
Smutny final usterki, wiem jak to boli. Ale glowa do gory, 1KZ-TE to i tak jeden z solidniejszych silnikow.
Smutny final usterki, wiem jak to boli. Ale glowa do gory, 1KZ-TE to i tak jeden z solidniejszych silnikow.
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Wam opowiem w Piątek tydzien temu jechałem z połowica na impreze firmową do Zakopanego , jak przystało na Piątek ruch niemiłosierny -wiec i na stacyji nie brakowało samochodów na kacu ,ale po co stac w kolejce jak mozna nalac z dystrybutora dla tira, bzy ,chlup i po sprawie -prawdopodobnie to dosc niezbyt czesto uzywany dystrybutor był przyczyną owego zajscia , lecz nic tu stacyji nie usprawiedliwia gdyz paliwo dostarczane jest z tego samego zbiornika do wszystkich dystrybut. ON .Po przejechaniu 5 km zostawiłem samochód na zamknietym parkingu przy hotelowym . Sobota koło południa temperatura -5 gradosow - wsiadam do tlc i brum odpalił bez najmniejszego problemu , klepnieciem w deske wypowiedziałem słowa i za to cie kocham i kur......... chyba w nie odpowiednim momencie . TLC padłotomas pisze:To wyrazy wspolczucia i glebokiego ubolewania . Kontrole z UOKiK podeslac im.
Smutny final usterki, wiem jak to boli. Ale glowa do gory, 1KZ-TE to i tak jeden z solidniejszych silnikow.
Wysiadam otwieram maske i patrze jak bym tam czegos szukał -co panowie zobaczyłem -peknietą podstawe filtra -sie leje wiec podpompowałem ,autko zapaliło i z nadzieja pojechalismy w strone domu, samochód zostawiłem w firmie z zamierem Poniedziłkowej reanimacji . Poniedziłek juz nie wygladał tak optymistycznie wylane paliwo odkrecony filtr potwierdziły moje obawy jacie pierd.... takiego czegos jeszce nie widziałem , niestety po nalaniu odpowiedniej ropki wymianie filtra skasowaniu błedu check autko juz nie chciało powyzej wolnych obrot. pracowac . Rozebranie wtryskiwaczy ,wyjecie pompy wysłanie do regeneracji nie przyniosło nic , djagnoza była straszna pompa nie do naprawy zatarta i zapierdzielona jakims mazuto podobna supstancją . szukamy nowej ---jest zanlazłem o cene lepiej nie pytac . Terz czekam na nowe wtryski i odpowiedz z Orlenu , dystrybutor na feralnej stacyji zamkniety ,papiery poszły i czekam, mam niadzieje głupi jetem ale mam
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
NOOOOOO wreszcie działa teraz na nowej pompie i wtryskach
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Kames nie zapomnij napisać co z tą reklamacją, bo bardzo jestem ciekawy jak się zachowają.
Re: zamarzniete paliwo -kłopot check
Wczora z wieczora zadzwonił pan z PKN ORLEN z przeprosinami za tak długi okres oczekiwania na decyzje reklamacji i powiadomił mnie dodatkowo o pozytywnej decyz. wypłaty kosztów naprawy TLC . Sprawa trrafiła do firmy ubez. WARTA ,ktora to ma przelac w najblizszych dniach kwote za naprawe na podane konto bankowe .
Na tym przykładzie stwierdzam iz warto czasami powalczyc o swoje ,przecie codziennie za to płacimy ,wiec cos za cos- dali du...y niech płacą , i tak na koniec powiem wam jeszcze jedno -przy takich wypadkach bardzo wazna jest pozytywna postawa ajenta feralnej stacyji , od niego to zalezy czy sprawa trafi dalej czy zatkają nam kufe słowami ,ale panie kochany jakie ma pan dowody ze to akuratnio tu pan tankował . i to było by na tyle są jeszcze uczciwi ludzie na tej ziemi.
Podziekowania dla pana Bartłomieja Kutyły Ajenta oraz kierownika tanksztela za wzorową postawe obywatelską
Na tym przykładzie stwierdzam iz warto czasami powalczyc o swoje ,przecie codziennie za to płacimy ,wiec cos za cos- dali du...y niech płacą , i tak na koniec powiem wam jeszcze jedno -przy takich wypadkach bardzo wazna jest pozytywna postawa ajenta feralnej stacyji , od niego to zalezy czy sprawa trafi dalej czy zatkają nam kufe słowami ,ale panie kochany jakie ma pan dowody ze to akuratnio tu pan tankował . i to było by na tyle są jeszcze uczciwi ludzie na tej ziemi.
Podziekowania dla pana Bartłomieja Kutyły Ajenta oraz kierownika tanksztela za wzorową postawe obywatelską