manual

Moderator: luk4s7

Zyzol
Posty: 347
Rejestracja: 20 gru 2007, 19:36
Auto: KDJ 95
J15
Kontakt:

manual

Post autor: Zyzol »

koledzy mechanicy mam wyciek oleju z miejsca połączenia skrzyni z silnikiem - wygląd oleju wskazuje na silnikowe pochodzenie...rozumiem, że żywota dokonała uszczelka za kołem zamachowym :?: na korbowodzie czy jak to tam zwał..
jakieś uwagi (chodzi o strone techniczną) niezbędne do tego co by się wszystko do kupy złożyło i jeździło :?:
silnik d4d

uwaga:
użyta w poście terminologia techniczna może odbiegać od tej którą znacie i używacie..
:lol:

Awatar użytkownika
JaroFix
Klubowicz
Posty: 903
Rejestracja: 16 mar 2009, 21:04
Auto: Nissan Patrol GU4
Kontakt:

Re: manual

Post autor: JaroFix »

Zwyczajnie wysypał się uszczelaniacz na wale korbowym od tej niefajnej strony. Kupić nowy uszczelniacz i oddać do ogarniętego mechanika. Oprócz odjęcia skrzyni biegów i koła zamachowego, to chyba tam wielkich filozofii nie ma.

Zyzol
Posty: 347
Rejestracja: 20 gru 2007, 19:36
Auto: KDJ 95
J15
Kontakt:

Re: manual

Post autor: Zyzol »

rozumiem że wiedzy szczególnej na zasadzie jakiś momentów dokreceń śrubeczek człek nie będzie potrzebował :?:

Awatar użytkownika
JaroFix
Klubowicz
Posty: 903
Rejestracja: 16 mar 2009, 21:04
Auto: Nissan Patrol GU4
Kontakt:

Re: manual

Post autor: JaroFix »

Z teoretycznego punktu widzenia każda śrubka powinna być dokręcona z określonym momentem.
Z tego co się orientuję to oprócz odkręcenia skrzyni biegów, nie pozostaje tam zbyt wiele śrubek do kręcenia.

Zyzol
Posty: 347
Rejestracja: 20 gru 2007, 19:36
Auto: KDJ 95
J15
Kontakt:

Re: manual

Post autor: Zyzol »

thx

ODPOWIEDZ