koledzy mechanicy mam wyciek oleju z miejsca połączenia skrzyni z silnikiem - wygląd oleju wskazuje na silnikowe pochodzenie...rozumiem, że żywota dokonała uszczelka za kołem zamachowym na korbowodzie czy jak to tam zwał..
jakieś uwagi (chodzi o strone techniczną) niezbędne do tego co by się wszystko do kupy złożyło i jeździło
silnik d4d
uwaga:
użyta w poście terminologia techniczna może odbiegać od tej którą znacie i używacie..
manual
Moderator: luk4s7
Re: manual
Zwyczajnie wysypał się uszczelaniacz na wale korbowym od tej niefajnej strony. Kupić nowy uszczelniacz i oddać do ogarniętego mechanika. Oprócz odjęcia skrzyni biegów i koła zamachowego, to chyba tam wielkich filozofii nie ma.
Re: manual
rozumiem że wiedzy szczególnej na zasadzie jakiś momentów dokreceń śrubeczek człek nie będzie potrzebował
Re: manual
Z teoretycznego punktu widzenia każda śrubka powinna być dokręcona z określonym momentem.
Z tego co się orientuję to oprócz odkręcenia skrzyni biegów, nie pozostaje tam zbyt wiele śrubek do kręcenia.
Z tego co się orientuję to oprócz odkręcenia skrzyni biegów, nie pozostaje tam zbyt wiele śrubek do kręcenia.
Re: manual
thx