Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Moderator: luk4s7
Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Cześć wszystkim,
chciałbym prosić Was o polecenie dobrego serwisu, który umiałby zrobić wszystko w moim LC. Najlepiej jakby był to serwis w Kielcach, ale może być również w Warszawie (widziałem na forum dobrą opinię o serwisie w Łomiankach).
Od serwisu potrzebowałbym , aby umieli zrobić naprawy z zakresu od przesmarowania silniczków wycieraczek, naprawy prędkościomierza, po rozebranie blokady tylnego mostu (zapiekł się dziad jeden).
Oczywiście fajnie by było jakby ceny były znośne (między innymi dlatego już rezygnuję z ASO - przeginają i to ostro).
Pozdrawiam
chciałbym prosić Was o polecenie dobrego serwisu, który umiałby zrobić wszystko w moim LC. Najlepiej jakby był to serwis w Kielcach, ale może być również w Warszawie (widziałem na forum dobrą opinię o serwisie w Łomiankach).
Od serwisu potrzebowałbym , aby umieli zrobić naprawy z zakresu od przesmarowania silniczków wycieraczek, naprawy prędkościomierza, po rozebranie blokady tylnego mostu (zapiekł się dziad jeden).
Oczywiście fajnie by było jakby ceny były znośne (między innymi dlatego już rezygnuję z ASO - przeginają i to ostro).
Pozdrawiam
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Wypisałeś same ciekawe tematy, które zajmują sporo czasu i efekt naprawy może być mizerny. Czyli przesmarowanie silniczka ok ale lepienie brakujących zębów w plastikowym napędzie może wyjść słabo. Kwestia blokad jest opisana w wielu wątkach i są zazwyczaj małe szanse na jej naprawę ale faktycznie czasem się uda. To kwestia utleniającej się obudowy.
No a liczniki to też zależy co. To zazwyczaj zegarmistrzowska robota. Wymiana żarówek, naprawa ścieżki czy poprawa mechanizmów ok ale często są rozwalone drobiazgi i lepienie też mało daje efektów a poświęcony na to czas jest droższy niż zakupiona w używce część.
No a liczniki to też zależy co. To zazwyczaj zegarmistrzowska robota. Wymiana żarówek, naprawa ścieżki czy poprawa mechanizmów ok ale często są rozwalone drobiazgi i lepienie też mało daje efektów a poświęcony na to czas jest droższy niż zakupiona w używce część.
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Jest w Kielcach warsztat 4x4 ale raczej zmienią tam zawieszenie, zderzaki, wymienią ci łożyska itd blokadę też powinni ale resztą co wymieniłeś to zwykły mechanik ogarnie, jak chcesz to masz do nich tel. 608619215
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
dzięki za szybkie odpowiedzi. Najchętniej chciałbym warsztat, który podejdzie sensownie do tematu, sprawdzi samochód i powie, że np. silniczki przesmarujemy, coś tam naprawimy, a tej części proszę poszukać w używkach. Potrzebuje dobrego zaufanego warsztatu, który ma pojęcie w terenówkach -takiego ASO, ale o sensownym podejściu i 3 razy tańszy
Wiem, że takie rzeczy to tylko w Erze, ale może macie takie warsztaty.
Co do blokady to najlepiej szukać działającej używki? Jest może jakiś zamiennik, który nie ma problemu z utlenianiem się obudowy?
Wiem, że takie rzeczy to tylko w Erze, ale może macie takie warsztaty.
Co do blokady to najlepiej szukać działającej używki? Jest może jakiś zamiennik, który nie ma problemu z utlenianiem się obudowy?
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Ja serwisuję wyprawa4x4 i jestem zadowolony.
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Kupowanie używki to wyrzucone pieniądze. Kilku już się na tym przejechało. Mam u siebie całe pudełko takich w proszku.
Zamiennika brak. Czasem z zagramanicy można coś taniej zapodać.
Zamiennika brak. Czasem z zagramanicy można coś taniej zapodać.
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
To robić tak jak w wątku o blokadzie? Rozkręcenie, czyszczenie, wzmacnianie i lakierowanie? Robicie to w wyprawy 4x4? Jaki koszt?kylon pisze:Kupowanie używki to wyrzucone pieniądze. Kilku już się na tym przejechało. Mam u siebie całe pudełko takich w proszku.
Zamiennika brak. Czasem z zagramanicy można coś taniej zapodać.
Re: Warsztat nieASO w Kielcach/Warszawie
Wyprawy 4x4 raczej tego nie robią bo to gazetka. A i nie miejsce to na handel obwoźny aby ofertami szastać.