Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 18 lis 2018, 9:38
części toyota


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dane techniczne
Post: 27 mar 2008, 22:15 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15222
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Tu będziemy wpisywać znane nam dane techniczne. Wymiary, płyny, ilości długości, masy itp. Jeśli ktoś coś ma to dawajcie proszę. Jesli podajecie informacje piszcie model samochodu oraz rocznik. Ten temat wyjątkowo będę się starał porządkować dla czytelności. Czyli jeśli coś pociacham nie obrażajcie się :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 cze 2008, 12:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2007, 18:00
Posty: 139
Lokalizacja: Poznań
Auto: KDJ95
Toyota Land Cruiser LJ95 diesel (3.0 D-4D, 1KD-FTV, KDJ95)
============================================


Ogólne:
---------------
Zawieszenie (przód/tył): niezależne (sprężyny ze stabilizatorem) / sztywny most z blokadą mechanizmu różnicowego (sprężyny ze stabilizatorem)
Hamulce (przód/tył): tarczowe, wentylowane
Minimalna średnica zawracania: 5,7 (m)
Pojemność zbiornika paliwa: 90 (l)
Opony: 265/70R16 (felgi 16x7")


Silnik:

-------------------
Oznaczenie: 1KD-FTV
Rzędowy, 4 cylindry (IL4)
Turbo doładowany - zmienna geometria łopatek (VGT/VNT)
Rozrząd DOHC, 16 zaworów (Twin Cam), pasek
Wtrysk bezpośredni - Common Rail
Pojemność: 3.0l (2982cm^3)
Moc: 122kW (163KM) przy 3400 obr./min
Max. moment obrotowy: 343Nm przy 1400 obr./min (skrzynia automatyczna oraz manualna)
Stopień sprężania: 18.4:1


Wymiary i waga
-----------------------
Długość całkowita: 4755 (mm)
Szerokość całkowita: 1820 (mm)
Wysokość całkowita: 1875 (mm)
Rozstaw osi: 2675 (mm)
Rozstaw kół przednich: 1505 (mm)
Rozstaw kół tylnych: 1510 (mm)
Prześwit: 230 (mm)
Głębokość brodzenia: 700 (mm)
Nawis przedni: 855 (mm)
Nawis tylni: 1070 (mm)
Kąt najazdu: 32 (stopnie)
Kąt zejścia: 26 (stopnie)
Kąt rampowy: 20 (stopnie)
Max. kąt przechyłu bocznego: 42 (stopnie)
Całkowity dopuszczalny ciężar: 2750 (kg)
Dopuszczalny nacisk na osie (przód/tył): 1250 / 1700 (kg)
Dopuszczalny nacisk na hak: 130 (kg)


Skrzynia biegów (R151F):
--------------------
Typ: 5-biegowa manualna
Przełożenia:
1-szy: 4.314
2-gi: 2.330
3-ci: 1.436
4-ty: 1.000
5-ty: 0.838
R: 4.220


Oleje (tekst zapożyczony):
----------------------------------------
- Silnik 1KZ-TE: olej klasy API CF-4 - dopuszczalny CF, CE lub CD - 7,0 l. z wymianą filtra i 6,4 l. bez wymiany filtra oleju (np. Mobil SuperS 10W40)
- Silnik 1KD-FTV: 7,4 l z wymianą filtra i 6,7 l bez wymiany filtra oleju
- Reduktor: Mobil SHC 75W90 syntetyk (ok 1,7l wchodzi pod korek)
- Most przedni: Mobil HD-A 85W90 (mineralny GL-5) (ok 1,2l)
- Most tylny z blokadą: np. Mobil HD-A 85W90 (ok 2,7l)
- Mech. skrzynia biegów - olej przekładniowy API GL-4 lub GL-5 o lepkości SAE 75W-90 (2,2 l) (np. Mobil SHC 75W90 Syntetyk)
- Automatyczna skrzynia biegów - olej Dexron III lub II w ilości 2,0 l.
- Skrzynia rozdzielcza - olej przekładniowy API GL-4 lub GL-5 o lepkości SAE 75W-90 (1,2 l.)
- Mechanizm różnicowy przedni - olej do przekładni hipoidalnych API GL-5 (1,1 l) <-18stC - SAE 80W lub 80W90, >-18stC – SAE 90
- Mechanizm różnicowy tylny – to samo co w przednim - ilości:
2,3 l.- wersja 3-drzw. bez blokady mech. różnicowego
2,6 l.- wersja 3-drzw. z blokadą mech. różnicowego
2,6 l.- wersja 5-drzw. bez blokady mech. różnicowego
2,9 l.- wersja 5-drzw. z blokadą mech. różnicowego
- Wały napędowe i łożyska kół – smar litowy NLGI No.2

Oleje do innych modeli na stronie:
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/select.asp

Gdyby co to proszę o sprostowanie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 gru 2009, 17:12 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Posty: 2076
Lokalizacja: Nowy Targ
Auto: Prawdziwe Żelazo
czy ktos wazył J 90 tak normalnie na wadze bo ja doznałem szoku :!: albo u nas jaja na złomie odchodzą


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 gru 2009, 18:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:22
Posty: 490
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: B6 4M
KZJ 95
A ile Ci wyszło?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 gru 2009, 18:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Posty: 2076
Lokalizacja: Nowy Targ
Auto: Prawdziwe Żelazo
pablo200 pisze:
A ile Ci wyszło?

no kur...2150 :!: :!: ome +40mm koła mt 265/75r16 na bed.lock. zabudowa bagaznika bagaznik dachowy ,przedni zderzak metal superwinch 9,0 lina syntetyczna a i osłony podwozia


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 gru 2009, 18:37 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 17:47
Posty: 234
Lokalizacja: Żagań
no i co w tym złego?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 gru 2009, 19:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:22
Posty: 490
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: B6 4M
KZJ 95
To dobrze Ci wyszło, jak na krótką z tym szpejem. :lol: :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 10:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Posty: 2076
Lokalizacja: Nowy Targ
Auto: Prawdziwe Żelazo
no niby nic ale ile wazy goły landek :?:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 10:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2009, 13:59
Posty: 3742
Lokalizacja: K-PAX
Waga: 1970 kg http://www.carsplusplus.com/specs1999/t ... ser_90.php


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 12:16 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Posty: 2076
Lokalizacja: Nowy Targ
Auto: Prawdziwe Żelazo
Pyrka pisze:

e to spoko :wink: ja mam napisane w tłumaczeniu z hiszpanskiego 1750 kg i tak sie zastanawiałem ile wpakowałem w auto 400 kg :?: sprawdze jeszcze /dmc/ moze tez bzdury :!: jedynym plusem jest zapiecie wiek.wagowo przyczepy bez koniecznosci posiadania uprawnien :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 17:32 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2009, 20:49
Posty: 158
Lokalizacja: Sopot
Auto: KDJ 95
Waga zalezy też od rodzaju skrzyni, silnika i wyposażenia. Moja długa D4D z manualem, waży 1850 kg.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 17:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:22
Posty: 490
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: B6 4M
KZJ 95
@Kames, Aż zerknąłem do dowodu -masa własna 1830kg. J95 z 1KZTE.
Pawel


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 17:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Posty: 2076
Lokalizacja: Nowy Targ
Auto: Prawdziwe Żelazo
napewno 95 jest nieco ciezsza od 90 :!: ej niewazne mam 2150 i dobrze mi z tym :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 17:52 
Offline

Rejestracja: 29 lis 2008, 15:01
Posty: 55
Lokalizacja: spod 3miasta-wiesmen
Auto: toi toi LC95
moja 99rok -1790 kg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 gru 2009, 17:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Posty: 2076
Lokalizacja: Nowy Targ
Auto: Prawdziwe Żelazo
coraz lepiej :shock: :?:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group