tuleje wymienione. Whiteline'a moge polecić, towar jakosciowo jest ok. A co do odczuź z jazdy to powiem za jakiś czas.
Wymiana tulei w dolnych wahaczach jest do przejścia. Wyciągnięcie starych na prasie raczej niemożliwe ze względu na kołnierz. Nie ma o co zaprzeć wahacza. Dlatego ja wydlubalem środek i potem wybiłem je.
nie ma z tym problemu poniewaz tuleja i tak idzie do śmieci.
Wprasowanie nowej to już bułka z masełkiem. Ja nowe tuleje dzień wcześniej wsadziłem do zamrażarki na -20 co z pewnością pomogło:-)
Przy okazji wmontowałem nowe swożnie 555- też było trochę zabawy przy wyciąganiu ale poszło!
poniżej gotowy wahacz z nowymi tulejami
maglownica równiez otrzymała nowe mocowania z Whiteline'a- w tym przypadku tuleje wyciśnięte na prasię bez problemu. Z kolei nowe można zamontować dosłownie wciskając je ręką.
gotowa przekładnia
oczywiście przy tej okazji zostały wymienione drążki kierownicze oraz osłony drążków. Zlikwidowałem też minimalny luz na przekładni.
odnośnie demontowania wahaczy- w moim przypadku udało się odkręcić śruby oraz nakrętki z mimośrodeami regulacyjnymi.
Tulejek wchodzących w wahacze nie udało sie uratować- zapiekły się i musiałem przecinać je żeby wogóle wahacze powyciągać. Kupiłem nowe w intercarsie- w Toyocie trzeba było czekać aż ściągną ze stolycy lub z Belgii;-). A w intercarsie były następnego dnia na 8 rano w tej samej cenie co w ASO:-)
jak macie jakies uwagi to powyższego to dawajcie- będzie dla potomnych!
Zostało ustawienie geometrii ale przed tym chciałbym jeszcze zmienić osłony przegubów zewnętrzych. Jak to najszybicje zrobić- lepiej wyciągać przegub zewnętrzy i zbijać czy dojść od przegubu wewnętrznego?
Czy aby wyciagnąć przegub zewnętrzny muszę wyciągać swożeń dolny wahacza czy przy kaksymalnym skręci kół po odkręceniu końcówek drążkó uda sie go wyciągnąć?
pozdrawiam
Grzech