Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 17 paź 2018, 4:42
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 wrz 2018, 17:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2007, 19:25
Posty: 160
Cześć,

Poszukuję informacji, a najlepiej fotek, jak były mocowane oryginalne progi w J9x.

Moje obecne, dorabiane, po 12 latach i 100kkm zjada rura i chcę przywrócić oryginały.
Zarówno moje oryginalne progi jaki i ich śrubki poszły się .... w czeluściach pewnego warsztatu - dlatego muszę wszystko odtwarzać.

Mam już prawie nówki (!!!) progi oraz zakupiłem zestaw śrub które widać na fiszkach (na dole po lewej, fiszka może być nie ta ale w j9x zasada jest taka sama)

Obrazek

No i tu jest zgrzyt bo, jak widać, śruby (5 szt na stronę) nie mają nakrętek na fiszce ( i w realu też przyszły bez).

Pytanie jest więc do czego są przykręcone te śruby. Miejsce mocowania w karoserii to tylko otwór w blasze, bez gwintu.

Idealnie byłoby gdyby znalazł się ktoś miły i wkleił zdjęcia trzech oryginalnych łap w miejscu mocowania do karoserii, najchętniej właśnie od strony gwintu tych śrub ...

Coś tam musi być ....

Dzięki z góry za pomoc.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 wrz 2018, 18:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1121
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Otwór w blasze masz bo przy odkręcaniu zerwały się pewnie przyspawane z drugiej strony nakrętki. U mnie tak się stało z jedną śrubą, na oko wygląda że tak miało być, a w praktyce zerwana nakrętka. Pewnie skończy się na nitonakrętkach.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 wrz 2018, 18:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2007, 19:25
Posty: 160
Otwory w wypustach z karoserii są dokładnie gołe, po prostu otwór w blasze, i nie mają śladu urwanej nakrętki ...
Jedynie na uszach stopni są po dwie nakrętki na stronę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 wrz 2018, 19:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1121
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Dokładnie tak to wyglada, jest otwór w blasze od środka szła nakrętka i była cyknięta w 4 miejscach. Po zerwaniu wygląda jakby tam nigdy nic nie było.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 wrz 2018, 20:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2007, 19:25
Posty: 160
Ale nie wierze żeby gość który to rozkręcał urwał wszystkie 10 nakrętek na 6 "uszach"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 wrz 2018, 21:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1121
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Korozja robi swoje. Odkręcałem to i naprawdę nie trudno urwać. Dodam że mocowania u mnie były w dobrym stanie nie skorodowane na wylot, a i tak łatwo było urwać nakrętkę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 wrz 2018, 21:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2007, 19:25
Posty: 160
Auto miało 5-6 lat jak to było odkręcane, dzisiaj uszy /te w karoserii/ są nadal jak nowe ...
Poczekajmy na kogoś kto zrobi zdjęcie ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group