1KD-FTV - muli na niskich obrotach
: 28 sie 2018, 11:51
Szukam przyczyny mulenia - do 1200 obrotów jest bardzo słabo do tego stopnia, że kłopotliwe jest ruszanie przy wjeżdżaniu na rondo (zawsze wystarczyło puścić sprzęgło i sama jechała) a teraz trzeba ruszać z gazem (może bardziej obrazowo - Patrol Y60 z RD28T lepiej startuje
Po przekroczeniu magicznej granicy 1200 auto dostaje kopa i rwie do przodu , na wyższych obrotach jest ok, na wyższych biegach też o ile nie wrzucimy za wysokiego biegu - bywa że trzeba redukować bieg
Wizyta na komputerze była - bez widocznych awarii.
Jedna teoria taka, że powietrze którego jest mało na niskich obrotach gdzieś ucieka , a przy wyższych problem samoczynnie zanika (czyszczenie EGR - bez poprawy), a jest to powietrze potrzebne na niskich obrotach żeby silnik dostał większą dawkę paliwa
Druga teoria - walnięty przepływomierz który się nie ujawnił na komputerze i propozycja, żeby dla testu go odpiąć ?
No i kolejne można mnożyć.
Macie jakieś pomysły co sprawdzić?
Po przekroczeniu magicznej granicy 1200 auto dostaje kopa i rwie do przodu , na wyższych obrotach jest ok, na wyższych biegach też o ile nie wrzucimy za wysokiego biegu - bywa że trzeba redukować bieg
Wizyta na komputerze była - bez widocznych awarii.
Jedna teoria taka, że powietrze którego jest mało na niskich obrotach gdzieś ucieka , a przy wyższych problem samoczynnie zanika (czyszczenie EGR - bez poprawy), a jest to powietrze potrzebne na niskich obrotach żeby silnik dostał większą dawkę paliwa
Druga teoria - walnięty przepływomierz który się nie ujawnił na komputerze i propozycja, żeby dla testu go odpiąć ?
No i kolejne można mnożyć.
Macie jakieś pomysły co sprawdzić?