Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 17 paź 2018, 5:18
www.mtmprofi.pl.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 28 sie 2018, 11:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 17:47
Posty: 234
Lokalizacja: Żagań
Szukam przyczyny mulenia - do 1200 obrotów jest bardzo słabo do tego stopnia, że kłopotliwe jest ruszanie przy wjeżdżaniu na rondo (zawsze wystarczyło puścić sprzęgło i sama jechała) a teraz trzeba ruszać z gazem (może bardziej obrazowo - Patrol Y60 z RD28T lepiej startuje ;)

Po przekroczeniu magicznej granicy 1200 auto dostaje kopa i rwie do przodu , na wyższych obrotach jest ok, na wyższych biegach też o ile nie wrzucimy za wysokiego biegu - bywa że trzeba redukować bieg

Wizyta na komputerze była - bez widocznych awarii.

Jedna teoria taka, że powietrze którego jest mało na niskich obrotach gdzieś ucieka , a przy wyższych problem samoczynnie zanika (czyszczenie EGR - bez poprawy), a jest to powietrze potrzebne na niskich obrotach żeby silnik dostał większą dawkę paliwa

Druga teoria - walnięty przepływomierz który się nie ujawnił na komputerze i propozycja, żeby dla testu go odpiąć ?

No i kolejne można mnożyć.

Macie jakieś pomysły co sprawdzić?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 sie 2018, 13:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1121
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Jak to już ludzie pisali wcześniej. Zaworki SCV - łatwa wymiana samodzielna. Koszt około 750zł za 2szt.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2018, 9:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 17:47
Posty: 234
Lokalizacja: Żagań
A jak się upewnić że to SCV a nie coś innego? (poza wstawieniem nowego)

Bo piszą też ze "absolutny brak mocy do 1200 obr to usyfiony przepływomierz" więc wiesz...

chyba najpierw odepnę przepływomierz


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sie 2018, 11:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1121
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Przepływomierz akurat łatwo wyczyścić. Co do SCV to czasem może być błąd zapisany w komputerze. Podjedź do zakładu co ma dobry komputer diagnostyczny, ale u mnie w początkowej fazie nie było błędu, a objawy były takie same. Błąd pojawił się po roku jak już jeden zaworek padł całkiem i miałem dokładnie taki sam efekt jak u ciebie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group