Witam. Macie jakis opis jak zdjac tunel srodkowy (plastiki przy automatycznej skrzyni biegow) zeby dostac sie do samego drazka reduktora. Na wolnych obrotach drzy niemilosiernie wystarczy go lekko przytrzymac reka i juz nie wibruje wiec zrobilem sobie skrot myslowy ze moze jakas sprezynka tam spadla albo cos sie poluzowalo ze tak drzy. Biegi wchodza bez wiekszego oporu oraz zgrzytow.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego
Moderator: luk4s7
Re: J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego
Tam są takie tuleje - podkładki jakby które jak popękają to lata to na wszystkie strony. U mnie tak było z główną wajchą (mam ręczną skrzynie). Po wymianie przestało drżeć i dzwonić. Popatrz tutaj jak to jest zbudowane http://www.japan-parts.eu
Re: J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego
A w ktorym konkretnie miejscu moge to znalezc?luk4s7 pisze:Tam są takie tuleje - podkładki jakby które jak popękają to lata to na wszystkie strony. U mnie tak było z główną wajchą (mam ręczną skrzynie). Po wymianie przestało drżeć i dzwonić. Popatrz tutaj jak to jest zbudowane http://www.japan-parts.eu
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Re: J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego
konsola środkowa ma z przodu po bokach plastikowe wkręty/zatrzaski. Trzeba wcisnąć ich środkowy trzpień. Poza tym trzyma się na zatrzaskach , da się delikatnie podważyć i wszystko zdjąć. Lewarek od reduktora osadzony jest na półkolistej 'teflonowej/plastykowej' podkładce oraz sprężynie a wszystko dociska taka półkolista kapa. U mnie ta podkładka była pokruszona. Cały zestaw mocujący lewarek kosztował w ASO ok.200zł 'po rabacie'. W ASO zawsze stosują chwyt marketingowy i na dzień dobry podają cenę większą ok.20-30%