J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego

Moderator: luk4s7

Aro1979
Posty: 27
Rejestracja: 19 lis 2017, 22:15

J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego

Post autor: Aro1979 »

Witam. Macie jakis opis jak zdjac tunel srodkowy (plastiki przy automatycznej skrzyni biegow) zeby dostac sie do samego drazka reduktora. Na wolnych obrotach drzy niemilosiernie wystarczy go lekko przytrzymac reka i juz nie wibruje wiec zrobilem sobie skrot myslowy ze moze jakas sprezynka tam spadla albo cos sie poluzowalo ze tak drzy. Biegi wchodza bez wiekszego oporu oraz zgrzytow.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3392
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego

Post autor: luk4s7 »

Tam są takie tuleje - podkładki jakby które jak popękają to lata to na wszystkie strony. U mnie tak było z główną wajchą (mam ręczną skrzynie). Po wymianie przestało drżeć i dzwonić. Popatrz tutaj jak to jest zbudowane http://www.japan-parts.eu

Aro1979
Posty: 27
Rejestracja: 19 lis 2017, 22:15

Re: J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego

Post autor: Aro1979 »

luk4s7 pisze:Tam są takie tuleje - podkładki jakby które jak popękają to lata to na wszystkie strony. U mnie tak było z główną wajchą (mam ręczną skrzynie). Po wymianie przestało drżeć i dzwonić. Popatrz tutaj jak to jest zbudowane http://www.japan-parts.eu
A w ktorym konkretnie miejscu moge to znalezc?


Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

everybike
Posty: 183
Rejestracja: 28 paź 2015, 17:13
Auto: UZJ 100
Kontakt:

Re: J95 zdjecie plastikow tunelu srodkowego

Post autor: everybike »

konsola środkowa ma z przodu po bokach plastikowe wkręty/zatrzaski. Trzeba wcisnąć ich środkowy trzpień. Poza tym trzyma się na zatrzaskach , da się delikatnie podważyć i wszystko zdjąć. Lewarek od reduktora osadzony jest na półkolistej 'teflonowej/plastykowej' podkładce oraz sprężynie a wszystko dociska taka półkolista kapa. U mnie ta podkładka była pokruszona. Cały zestaw mocujący lewarek kosztował w ASO ok.200zł 'po rabacie'. W ASO zawsze stosują chwyt marketingowy i na dzień dobry podają cenę większą ok.20-30%

ODPOWIEDZ