Strona 1 z 1

simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 09:59
autor: arcziak1
Witam, jaki najlepsze simering od moscie tyl do walu? Wlasnie szukam czesci simering od moscie tyl do walu Toyota land cruiser 95 3.0 125km 97r. PILNE

Re: simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 10:28
autor: sebastian44
Oryginał w toyocie nie kosztuje majątku. Dobiorą Ci po VINie

Re: simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 10:30
autor: sebastian44

Re: simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 10:30
autor: arcziak1
tylko toyoty oryginalnie?
sebastian44 pisze:Oryginał w toyocie nie kosztuje majątku. Dobiorą Ci po VINie

Re: simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 10:32
autor: arcziak1
kupilem w maju, zalozylem go montowany simering, dzis znowu wylewal olej, malo jezdzilem w lesie i na ulica to jak?

Re: simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 11:25
autor: kylon
Kolego. Z tego co zauważyłem masz spore problemy techniczne z samochodem. Brak wiedzy i brak ogarniętego mechanika. Lejący uszczelniacz to w wielu przypadkach nie tylko jego wymiana.
Często zapchny odpowietrznik, wywalony rowek na flanszy od starego stwardniałego uszczelniacza albo luz na flanszy. Jeśli wymieniłeś uszczelniacz i dalej Ci cieknie to zmień w końcu mechanika. Bo widzę że błądzisz z każdą naprawą tego samochodu i chcesz zrobić z gówna bacik.

Re: simering toyota land cruiser 95

: 26 paź 2017, 12:48
autor: arcziak1
spoko rozumiem, nie wiem gdzie blizej mechanik gdzies woj. slaski i mieszkam w Sosnowcu woj. slaski.
kylon pisze:Kolego. Z tego co zauważyłem masz spore problemy techniczne z samochodem. Brak wiedzy i brak ogarniętego mechanika. Lejący uszczelniacz to w wielu przypadkach nie tylko jego wymiana.
Często zapchny odpowietrznik, wywalony rowek na flanszy od starego stwardniałego uszczelniacza albo luz na flanszy. Jeśli wymieniłeś uszczelniacz i dalej Ci cieknie to zmień w końcu mechanika. Bo widzę że błądzisz z każdą naprawą tego samochodu i chcesz zrobić z gówna bacik.

Re: simering toyota land cruiser 95

: 23 kwie 2018, 23:19
autor: Walentinas
Co Kylon miałeś na mysli mówiąc o luzie na flanszy? Miałem nieprzyjemność wymieniać łożyska kół w Dynie - most bardzo podobny do LC. Łożyska, uszczelniacze, simmeringi, bieżnie itp - cały komplet od Toyoty. Wymiana z powodu luzu na *kole*. Generalnie miałem sporo pytań odnosnie całej konstrukcji. Na czym trzyma się cała półoś - czy coś więcej niż pierścień zabezpieczający nienajsolidniejszej konstrukcji utrzymuje oś poosiowo? Kolejna sprawa to ustawienie koła zębatego ABS wraz z bieżnią uszczelniacza. Jeśli się je wcisnie za mocno, za blisko łożyska, a nie daj boże całkowicie zakryje pierścień zabezpieczający, to przeciek murowany a i wyciągnąc to z powrotem nie da się bez specjalnych urządzeń. Jak je prawidłowo osadzić, w jakim położeniu? Czy wciskać je wstępnie , a potem już przy montażu całej półosi w pochwie dociskając śrubami? Wtedy nie jest powiedziane, że bieżnia nie będzie skrobnąć pochwę. Ja przebiegle zmierzyłem odległość przed demontażem i ustawiłem podobnie - ślad poprzedniego uszczelniacze był w jednej trzeciej od krawędzi.
Po złożeniu wszystkiego okazało się, że z jednej strony luz dalej jest obecny, chociaż wszystko było wciskane, nic nie wyszło luzem, i na kierunku półoś - tarcza kotwiczna luzu żadnego być nie powinno. A luz jest.
Urządzenie do wyciskania zrobione jak tutaj https://www.yotatech.com/forums/f116/re ... le-292614/.

Re: simering toyota land cruiser 95

: 24 kwie 2018, 07:26
autor: Rokfor32
Mowa o flanszy wałka ataku. Czasem się zdarza, że małe łożysko się jednak obróci po wałku, i zały układ przestaje być skręcony - trzyma się jedynie na zabezpieczeniu nakrętki.

Nie robiłem Dyny - ale w LC cały pakiet składa się do siebie, jeden element do drugiego. Żadnego dystansu i ustawiania.