Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 24 paź 2018, 2:46
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 26 paź 2017, 9:59 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2017, 11:59
Posty: 65
Auto: Toyota land cruiser 90 prado 1KT-TE 3.0
Witam, jaki najlepsze simering od moscie tyl do walu? Wlasnie szukam czesci simering od moscie tyl do walu Toyota land cruiser 95 3.0 125km 97r. PILNE


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 10:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 942
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Oryginał w toyocie nie kosztuje majątku. Dobiorą Ci po VINie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 10:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 942
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelniacz-f ... hilux.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 10:30 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2017, 11:59
Posty: 65
Auto: Toyota land cruiser 90 prado 1KT-TE 3.0
tylko toyoty oryginalnie?

sebastian44 pisze:
Oryginał w toyocie nie kosztuje majątku. Dobiorą Ci po VINie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 10:32 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2017, 11:59
Posty: 65
Auto: Toyota land cruiser 90 prado 1KT-TE 3.0
kupilem w maju, zalozylem go montowany simering, dzis znowu wylewal olej, malo jezdzilem w lesie i na ulica to jak?

sebastian44 pisze:
http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelniacz-flanszy-j7-hilux.html


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 11:25 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15134
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Kolego. Z tego co zauważyłem masz spore problemy techniczne z samochodem. Brak wiedzy i brak ogarniętego mechanika. Lejący uszczelniacz to w wielu przypadkach nie tylko jego wymiana.
Często zapchny odpowietrznik, wywalony rowek na flanszy od starego stwardniałego uszczelniacza albo luz na flanszy. Jeśli wymieniłeś uszczelniacz i dalej Ci cieknie to zmień w końcu mechanika. Bo widzę że błądzisz z każdą naprawą tego samochodu i chcesz zrobić z gówna bacik.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 paź 2017, 12:48 
Offline

Rejestracja: 29 sty 2017, 11:59
Posty: 65
Auto: Toyota land cruiser 90 prado 1KT-TE 3.0
spoko rozumiem, nie wiem gdzie blizej mechanik gdzies woj. slaski i mieszkam w Sosnowcu woj. slaski.

kylon pisze:
Kolego. Z tego co zauważyłem masz spore problemy techniczne z samochodem. Brak wiedzy i brak ogarniętego mechanika. Lejący uszczelniacz to w wielu przypadkach nie tylko jego wymiana.
Często zapchny odpowietrznik, wywalony rowek na flanszy od starego stwardniałego uszczelniacza albo luz na flanszy. Jeśli wymieniłeś uszczelniacz i dalej Ci cieknie to zmień w końcu mechanika. Bo widzę że błądzisz z każdą naprawą tego samochodu i chcesz zrobić z gówna bacik.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 kwie 2018, 23:19 
Offline

Rejestracja: 29 mar 2017, 20:41
Posty: 23
Auto: KZJ95L
Co Kylon miałeś na mysli mówiąc o luzie na flanszy? Miałem nieprzyjemność wymieniać łożyska kół w Dynie - most bardzo podobny do LC. Łożyska, uszczelniacze, simmeringi, bieżnie itp - cały komplet od Toyoty. Wymiana z powodu luzu na *kole*. Generalnie miałem sporo pytań odnosnie całej konstrukcji. Na czym trzyma się cała półoś - czy coś więcej niż pierścień zabezpieczający nienajsolidniejszej konstrukcji utrzymuje oś poosiowo? Kolejna sprawa to ustawienie koła zębatego ABS wraz z bieżnią uszczelniacza. Jeśli się je wcisnie za mocno, za blisko łożyska, a nie daj boże całkowicie zakryje pierścień zabezpieczający, to przeciek murowany a i wyciągnąc to z powrotem nie da się bez specjalnych urządzeń. Jak je prawidłowo osadzić, w jakim położeniu? Czy wciskać je wstępnie , a potem już przy montażu całej półosi w pochwie dociskając śrubami? Wtedy nie jest powiedziane, że bieżnia nie będzie skrobnąć pochwę. Ja przebiegle zmierzyłem odległość przed demontażem i ustawiłem podobnie - ślad poprzedniego uszczelniacze był w jednej trzeciej od krawędzi.
Po złożeniu wszystkiego okazało się, że z jednej strony luz dalej jest obecny, chociaż wszystko było wciskane, nic nie wyszło luzem, i na kierunku półoś - tarcza kotwiczna luzu żadnego być nie powinno. A luz jest.
Urządzenie do wyciskania zrobione jak tutaj https://www.yotatech.com/forums/f116/re ... le-292614/.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 kwie 2018, 7:26 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5739
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Mowa o flanszy wałka ataku. Czasem się zdarza, że małe łożysko się jednak obróci po wałku, i zały układ przestaje być skręcony - trzyma się jedynie na zabezpieczeniu nakrętki.

Nie robiłem Dyny - ale w LC cały pakiet składa się do siebie, jeden element do drugiego. Żadnego dystansu i ustawiania.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group