biegi terenowe (obsługa) ???

Moderator: luk4s7

Misza
Posty: 29
Rejestracja: 11 mar 2009, 17:33
Auto: Toyota Land 90

biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: Misza »

witam sedecznie jestem tu nowy , mam pytanko wiem tylko tyle ze H sluzy do jazdy szosowej, a HL to jest moze 50/50 ??? L wiem ze to reduktor :) Jakby ktos mogl w 3 zdaniach opisac co do czego sluzy i kiedy uzywac niestety nie posiadam instrukcji pojazdu :( Kiedy uzywamy diff lock ?? ile maks mozna jechac na diffie 8 km/h ?? na redukcji ile maks mozna jechac ?? z gory dzieki za info podrawiam !!! :)

Awatar użytkownika
fobos
Posty: 3155
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:47
Auto: VZJ 90
Kontakt:

Re: biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: fobos »

Misza, zanim zarzucisz forum tysiącem pytań, najpierw trochę poczytaj. Temat biegów terenowych był wałkowany np. tu: http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=24&t= ... t=reduktor .
Jest na forum również funkcja "Szukaj", której warto użyć jeśli szukasz konkretnych informacji.

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: LEX »

HL to high-locked czyli szosowe biegi i zablokowany środkowy dyfer, czyli w sumie 50/50, ale wolno używać tylko na śliskich nawierzchniach (woda, piach, szuter itd.). Nie na asfalcie.

Na zablokowany środkowym dyfrze możesz jechać nawet i 160kmh. W sumie im szybciej jedziesz tym mniej go obciążasz, bo mało skręcasz. Jak chcesz za to dobić dyfry i blokadę to ją zablokuj i skręć koła na maksa na asfalcie.

Na redukcji też jedziesz ile sobie chcesz. Pewnie szybciej niż 40kmh nie pojedziesz...

Trochę info masz tutaj...

http://tlc80.com/?p=117

Misza
Posty: 29
Rejestracja: 11 mar 2009, 17:33
Auto: Toyota Land 90

Re: biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: Misza »

Wielkie dzieki LX450 :) Troche malo bylo o tytm napisane na forum niestety :( jakbys mogl mi jeszcze powiedziec kiedy uzywa sie diff lock ?? i w polaczeniu z czym z reduktorem czy z HL ??

Awatar użytkownika
tomas
Posty: 99
Rejestracja: 10 lut 2009, 17:23
Auto: KZJ95
Kontakt:

Re: biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: tomas »

Diff Lock to blokada dyferencjalu, kolega LX450 podal ci link gdzie wszystko doczytasz.

Awatar użytkownika
emilio
Posty: 185
Rejestracja: 21 kwie 2008, 19:03
Auto: KZJ95
GDJ150
Kontakt:

Re: biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: emilio »

Misza

Diff Lock tylnego mostu załacza sie tylko z wpiętym reduktorem LL , tylko trudny teren ,
sygnalizuje to zapalona kontrolka ;

autko masz z automatem ??

emilio

Misza
Posty: 29
Rejestracja: 11 mar 2009, 17:33
Auto: Toyota Land 90

Re: biegi terenowe (obsługa) ???

Post autor: Misza »

mam manual :) !!! rozważalem automat ale na auto land crusiery mułowate sa troche nie ma jak manual ma przyspieszenie jak osobówka:)

ODPOWIEDZ