Hej,
mam taki dziwny problem - nagle zapaliła mi się kontrolka 'check engine'. Po zwarciu odpowiednich styków otrzymałem kod błędu 33
Niestety nigdzie nie mogę znaleźć co oznacza ten kod - nie wiem co dalej zrobić i czy mogę to zrobić samemu.
z objawów jakie zauważyłem ostatnio:
- zwiększone spalanie
z góry dziękuję za pomoc
Check Engine Kod33
Moderator: luk4s7
Re: Check Engine Kod33
Dodatkowy objaw o którym zapomniałem wspomnieć:
pomiędzy 1000 a 2000 RPM czasami migają kontrolki na desce rozdzielczej (rząd z kontrolką od t-belt oraz rząd z kontrolką od ręcznego) - zapalają się całe grupy kontrolek.
pomiędzy 1000 a 2000 RPM czasami migają kontrolki na desce rozdzielczej (rząd z kontrolką od t-belt oraz rząd z kontrolką od ręcznego) - zapalają się całe grupy kontrolek.
Re: Check Engine Kod33
specem nie jestem, ale za to jestem bardzo uczynnym młodzieńcem
może to ci pomoże http://www.tlocuk.co.uk/forums/viewtopi ... 467387b119" onclick="window.open(this.href);return false;
ze szczególnym uwzględnieniem postu gdzie kolo zaczyna od zachęcenia do ściągnięcia tego http://etoymag.free.fr/manuels2/1KZ-TE.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
może to ci pomoże http://www.tlocuk.co.uk/forums/viewtopi ... 467387b119" onclick="window.open(this.href);return false;
ze szczególnym uwzględnieniem postu gdzie kolo zaczyna od zachęcenia do ściągnięcia tego http://etoymag.free.fr/manuels2/1KZ-TE.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Check Engine Kod33
Dzięki
gdzieś tak o 1 w nocy też na to natrafiłem - będę sprawdzał to dzisiaj. Znajomy polecili też by jakimś liqi moly przeczyścić kolektor ssący i egr bo mogą być zawalone syfem. Ale muszę tę opcję zweryfikować.
gdzieś tak o 1 w nocy też na to natrafiłem - będę sprawdzał to dzisiaj. Znajomy polecili też by jakimś liqi moly przeczyścić kolektor ssący i egr bo mogą być zawalone syfem. Ale muszę tę opcję zweryfikować.
Re: Check Engine Kod33
Mam ten sam problem. Kod 33 = = Intake constrictor control signal . Przetłumacz na polski na kolektorze ssącym dogaszanie, duszenie brak sygnału. Według schematu jest to klapka obok przepustnicy działająca na podciśnienie którą sterują dwa zaworki ciśnienia brązowy i czarny. Sprawdziłem te zaworki u mnie są dobre i wyczyściłem kollektor ssący i przepustnice. Niestety nic to nie pomogło poprostu nie widzi sygnału .Więc trzeba będzie przedzwonić wiązke elektryczną od silnika do kompa.
Re: Check Engine Kod33
Dzisiaj rozbiorę to jeszcze raz ale myślę że to problem z przewodem od kompa do któregoś zaworka sterowani.
Re: Check Engine Kod33
Na przyszłość komu to się wydarzy należy wyciągnąć zaworki podpiąć prąd sprawdzić czy działają potem przedzwonić kable przy wtyczkach od elektrozaworów czarne miernikiem z minusem akumulatora czy dochodzi prąd później są jeden szary i szaro-czarny sterowanie z kompem. I jeśli czegoś nie będzie trzeba pruć główną wiązke od silnika do kompa przecierają się przewody (u mnie było akurat cztery sztuki)