Witam wszystkich milosnikow Land Cruisera.
Przymierzam sie do kupna KJ90 rocznik 96-99 i chcial bym sie dowiedziec waszej opini o tym modelu, czy posiada blokady , nadaje sie na off-road i tam takie.
Z gory dziekuje.
a moze polecicie inny model w podobnych kosztach zakupu
KJ90
Moderator: luk4s7
Re: KJ90
http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=12&t=390&start=0
tu jest wiele odpowiedzi na twoje pytania
a jak inny model, to odpowiedz sobei na pytanie do czego ma sluzyc?
tu jest wiele odpowiedzi na twoje pytania
a jak inny model, to odpowiedz sobei na pytanie do czego ma sluzyc?
Re: KJ90
Przegladalem i juz troszke wiem, wiem tez ze 90 to krotka wersja 95 , a blokade posiada kazdy model czy tylko wybrane ? i jaki jest wymiar 90
szukam autko do wszystkiego ( wiem ze cos co jest do wszyskiego to jest do niczego ) takim ktorym pojade w teren przez duze T i na Ukraine a takze do Paryza takie autko kompromisowe, a moze 70tke
szukam autko do wszystkiego ( wiem ze cos co jest do wszyskiego to jest do niczego ) takim ktorym pojade w teren przez duze T i na Ukraine a takze do Paryza takie autko kompromisowe, a moze 70tke
Re: KJ90
cześć
jeżdze od roku krótką wersją(4,23M), z silnikiem 3.0TD(automat) i blokadami centralną i tylnego mostu .Rocznik 98 .
Przez rok (przebieg 30tys)popsuło się ;
-blokada tylnego mostu
- korozja przewodów tylnego ogrzewania
-wyciek ze skrzyni rozdzielczej
zerwana poduszka skrzyni biegów
Co do wrazen z jazdy to oceniłbym w skali 1-5 teren na 4 i szosę na 4+ . Motor mógłby byc ciut mocniejszy . Krótka wersja w terenie bardzo poręczna i zwinna .
Delikatny problem pojawia się przy dłuższej wyprawie . W lipcu jeździłem dwa tygodnie jeździłem po rumuńskich górkach i dłuższa wersja z oczywistych względów bardziej komfortowa i pakowna , ale nie ma co nażekać w dwójke spokojnie można dać rade rozwiązaniem jest solidny bagażnik dachowy .
Z przeróbek to delikatny lift OME +40 snorkel ,poczciwe ATeki i halogeny Helli .
P.S ale rozglądam się za wersją długą
pozdro
emilio
jeżdze od roku krótką wersją(4,23M), z silnikiem 3.0TD(automat) i blokadami centralną i tylnego mostu .Rocznik 98 .
Przez rok (przebieg 30tys)popsuło się ;
-blokada tylnego mostu
- korozja przewodów tylnego ogrzewania
-wyciek ze skrzyni rozdzielczej
zerwana poduszka skrzyni biegów
Co do wrazen z jazdy to oceniłbym w skali 1-5 teren na 4 i szosę na 4+ . Motor mógłby byc ciut mocniejszy . Krótka wersja w terenie bardzo poręczna i zwinna .
Delikatny problem pojawia się przy dłuższej wyprawie . W lipcu jeździłem dwa tygodnie jeździłem po rumuńskich górkach i dłuższa wersja z oczywistych względów bardziej komfortowa i pakowna , ale nie ma co nażekać w dwójke spokojnie można dać rade rozwiązaniem jest solidny bagażnik dachowy .
Z przeróbek to delikatny lift OME +40 snorkel ,poczciwe ATeki i halogeny Helli .
P.S ale rozglądam się za wersją długą
pozdro
emilio