Przerobka 125 KM na 163 KM
Moderator: luk4s7
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
nom ok ale box w d4d to juz np. 220 KM ,powiem tak jak kupowalem swoja tez sie zastanawialem zwazywszy ze cena za D4D sporo wyzsza i 3d ciezej znalezc z tym silnikiem w rozsadnym stanie technicznym ,zatem przejechalem sie i jednym i drugim ,roznica jest spora wiec kupilem D4D ,czesto na forum i nie tylko ,w opiniach ludzie pisza ze zwykle 3.0td miewa braki mocy ,D4D napewno jest bezpieczniejsze np.podczas wyprzedzania itd ,wiec jak masz kase na D4D i na serwisowanie ,to go kup ,polecam
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
Problemy z D4D będą rosnąć w tempie geometrycznym w przypadku starzenia się ogólnego tych aut...zasadniczo ten sam silnik co 1KZ, tylko bardziej wysilony dzięki common rail.
O ile pamiętam, to koszt 1 pompowtryskiwacza to jakieś 1500zł, a to w zasadzie część eksploatacyjna
Mi tam moc 1KZT absolutnie wystarcza w krótkim J9 i J7 (który stoi na 34-calowych oponach). Do szybkiego wyprzedzania innych uczestników ruchu to są osobówki, a padliszczami to się jeździ dostojnie
O ile pamiętam, to koszt 1 pompowtryskiwacza to jakieś 1500zł, a to w zasadzie część eksploatacyjna
Mi tam moc 1KZT absolutnie wystarcza w krótkim J9 i J7 (który stoi na 34-calowych oponach). Do szybkiego wyprzedzania innych uczestników ruchu to są osobówki, a padliszczami to się jeździ dostojnie
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
o i tak powinien byc zakonczony wątek wszystko wiemy
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
swiete słowaDo szybkiego wyprzedzania innych uczestników ruchu to są osobówki, a padliszczami to się jeździ dostojnie
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
siee czepiacie no nie mowcie mi tu ze jadac trasa nic nie wyprzedzacie ....tir ciagnik ...cinquecento ,im ten manewr jest szybciej wykonany tym jest bezpieczniejszy chyba kazdy sie zgodzi ...
a to ze Kojot jest dostojnym autkiem , noo ba
a to ze Kojot jest dostojnym autkiem , noo ba
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
mój autobus z 1KZT wyprzedza to co chcę wyprzedzić i nie mam z tym problemu i nie jednokrotnie mnie zadziwił...i to miło
Michalkrk może trzeba właczyć silnik a nie kazać kobiecie pchać bo paliwo drogie, bo wiadomo wtedy i roweru z pijanym prowadzącym nie wyprzedzisz
Michalkrk może trzeba właczyć silnik a nie kazać kobiecie pchać bo paliwo drogie, bo wiadomo wtedy i roweru z pijanym prowadzącym nie wyprzedzisz
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
A czytasz czasami, co piszesz?Damian pisze:
O ile pamiętam, to koszt 1 pompowtryskiwacza to jakieś 1500zł, a to w zasadzie część eksploatacyjna
Proponuję szybką autokorektę...zanim kompromitacja nie nastąpi.
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
oczywiście D4D jest na common railu, który realizuje pompowanie do wtrysków
czepiasz się nigdy nie miałem auta z D4D i mam nadzieję nigdy nie będę zmuszony mieć (co jest raczej pobożnym życzeniem)
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
mam D4D wiec problemow z wyprzedaniem tym turbolotem nie mam z paliwem tez nie ma problemow ale dzieki za troskewołynka pisze:mój autobus z 1KZT wyprzedza to co chcę wyprzedzić i nie mam z tym problemu i nie jednokrotnie mnie zadziwił...i to miło
Michalkrk może trzeba właczyć silnik a nie kazać kobiecie pchać bo paliwo drogie, bo wiadomo wtedy i roweru z pijanym prowadzącym nie wyprzedzisz
fakt faktem ze do D4D wtryskiwacz 2500k
temat troche na manowce zszedl ..
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
ooo, 2,5 klocka nawet
paliwo to mniejszy problem na krótszą metę i tu w polsce
ale już np. w takiej albanii to różne stacje się zdarzają, nie mówiąc o wschodzie
no i właśnie...w D4D będą przerażać przebiegi po 400-500 tys (1KZT spokojne dają radę) z powodów kosztów eksploatacyjnych. Czy wydać dychę na nowe wtryskiwacze czy może zrobić w tej cenie swapa na 1KZT?
paliwo to mniejszy problem na krótszą metę i tu w polsce
ale już np. w takiej albanii to różne stacje się zdarzają, nie mówiąc o wschodzie
no i właśnie...w D4D będą przerażać przebiegi po 400-500 tys (1KZT spokojne dają radę) z powodów kosztów eksploatacyjnych. Czy wydać dychę na nowe wtryskiwacze czy może zrobić w tej cenie swapa na 1KZT?
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
takie gadu gadu duzo znalazłem opis. co do czego ale konkrety gdzie mozna w Polsce zanabyc swapa do 1KZT czy ktos ma ,tak pisac a nie ktory silnik lepszy i ile kosztuje jego uzytkowanieDamian pisze:ooo, 2,5 klocka nawet
paliwo to mniejszy problem na krótszą metę i tu w polsce
ale już np. w takiej albanii to różne stacje się zdarzają, nie mówiąc o wschodzie
no i właśnie...w D4D będą przerażać przebiegi po 400-500 tys (1KZT spokojne dają radę) z powodów kosztów eksploatacyjnych. Czy wydać dychę na nowe wtryskiwacze czy może zrobić w tej cenie swapa na 1KZT?
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
http://spec.jptrade.ru/cgi-bin/auctions ... sNo=257325
Taka ciekawostka dla chetnych tuningu - morska wersja 1kz-te - M1KZ-TH osiagajacy 165 HP, z intercoolerem wodnym zasilanym swieza woda zaburtowa, wiec wydajnosc chlodzenia duzo wieksza. Wiec moze da sie z tego silnika wycisnac jeszcze troche mocy.
edit:
Po dokladniejszych ogledzinach tych fotek stwierdzam ze to 1KZ-T a nie 1KZ-TE - pompa sterowana mechanicznie i brak przepustnicy.
Taka ciekawostka dla chetnych tuningu - morska wersja 1kz-te - M1KZ-TH osiagajacy 165 HP, z intercoolerem wodnym zasilanym swieza woda zaburtowa, wiec wydajnosc chlodzenia duzo wieksza. Wiec moze da sie z tego silnika wycisnac jeszcze troche mocy.
edit:
Po dokladniejszych ogledzinach tych fotek stwierdzam ze to 1KZ-T a nie 1KZ-TE - pompa sterowana mechanicznie i brak przepustnicy.
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
na wiosne wpierdziele coolera zwiekszy sie dawke paliwa i obaczymy innego pomysłu nie mam
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
w kzj 70 będzię to samo zrobić.
a co sądzicie na twardych, sztywnych przewodach do turbiny??
Czy ktoś kiedyś zmierzył może ile koni więcej jest przy wyjęciu katalizatora przy tym silniku 3,4 litra??
Wiem wiem że to nie jest zgodne z prawem... Pytanie czysto teoretyczne;)
a co sądzicie na twardych, sztywnych przewodach do turbiny??
Czy ktoś kiedyś zmierzył może ile koni więcej jest przy wyjęciu katalizatora przy tym silniku 3,4 litra??
Wiem wiem że to nie jest zgodne z prawem... Pytanie czysto teoretyczne;)
Re: Przerobka 125 KM na 163 KM
Znając Toyoty benzynowe to pewnie da Ci to 0,7 konia przy 5200 obrotach i wyskoczy check. Jak już robić to cały wydech z kwasówki, wtedy da Ci to trochę i zacznie gadać.
A tak w ogóle to w VZJ-cie nie ma przypadkiem drugiej sondy za katalizatorem?
A tak w ogóle to w VZJ-cie nie ma przypadkiem drugiej sondy za katalizatorem?