koła z Patrola do Toyoty

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
seburaj
Posty: 2541
Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
Kontakt:

Re: koła z Patrola do Toyoty

Post autor: seburaj »

Wróbel pisze: Już przed zakupem Patrola rozważałem zakup j9 ale siła legendy zwyciężyła
jezeli juz temat przeszedl w porownywanie patrola do j9, to niezaleznie od rozwiązan technicznych nie ma przeciez co porownywac - to tak, jakby porownywac auto kompaktowe do auta z klasy sredniej wyzszej... i nie mam tu na mysli komfortu - tu patrol traci, ale wielkosc i ilosc miejsca w srodku (a to chyba w aucie "wyprawowym" jest najwazniejsze :lol:

powies na przyklad w j9 glupi 10l kanister z wodą na tylnych drzwiach od wewnątrz... saperke tam ciezko zmiescic :mrgreen:

finger
Posty: 916
Rejestracja: 03 maja 2011, 00:02
Auto: HZJ73
Kontakt:

Re: koła z Patrola do Toyoty

Post autor: finger »

Dla jednych wyprawa to Albania, Bośnia itp, a dla drugich Kamczatka :)

w tym pierwszym przypadku j95 da rade.

Awatar użytkownika
betlin
Posty: 26
Rejestracja: 15 sty 2011, 15:31
Auto: "kr?Fka" J95
Kontakt:

Re: koła z Patrola do Toyoty

Post autor: betlin »

Miałem Patrola GR-a i przez cztery lata autko było ze mną w wielu miejscach i nigdy się na nim nie zawiodłem, zawsze do domu wracałem na kołach (często ciągnąc kolegów na lince) teraz mam J95 i mogę powiedzieć tyle, że czasem brakuje mi w J95 tego braku stresu przy pakowaniu się w ostry teren, tej twardości - ktoś tu już napisał: w J9 się raczej nie da 2-ka i but, bo pancernik wszystko przejdzie i wszystko zniesie, ale ma to też i dobre strony:
czasem wystarczy pomyśleć pokombinować, może boczkiem może inaczej, ale się da a z drugiej strony to w błocie się już natargałem (kiedyś imprezy przeprawowe to była zupełnie inna bajka niż teraz) na dziś ważniejszy dla mnie jest komfort jazdy, spokój i niezawodność na dalsze wycieczki z całą rodziną a do tego moja, J95 nadaje się idealnie.

Pozdrawiam

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: koła z Patrola do Toyoty

Post autor: Rafi »

finger pisze:Problemy z głowicami były w 1KZ-T, a nie w 1KZ-TE to po pierwsze :).
Jest dokładnie ten sam problem, z czterech sztuk KZJ90 które znam dwie miały robione głowice, nie mają jakichś znaczych przebiegów, nie były męczone. Moi znajomi z Łomianek regenerujący głowice bardzo lubią ten silnik, bo mają sporo roboty. A problem nie wynika z wprost z jakości, a z jakości dbania o auto. Bardzo dużo diesli w terenówkach ma ten problem, a to kiedy on nastąpi jest z reguły ściśle powiązane ze stanem układu chłodznia.

ODPOWIEDZ