Operacja Pomorze Tourist... w wersji
extremalnej ..... 14-16.02.2014 r.
Więc po kolei....
Impreza coroczna...jedyna w swoim rodzaju....bo co roku jedna....dla poszanowania środowiska... :)21 ..itp.itd.
Bazą jest ..........podam w niedzielę 12.01.......prawdopodobnie w Nowęcinie ośrodek Janina...
Początek imprezy dnia 14.02.14 r. od godz. 17.00 do godz. 19.00 plombowanie kart drogowych w pojazdach , wydawanie roadbooków i wyjazd na przebieżkę terenową około 20 km trasy. Celem jest porządne dotlenienie się oraz podbicie do karty pojazdu kilku pieczątek powieszonych po drodze . Czas zjazdu z trasy według uznania ( nie koniecznie do bazy).....aczkolwiek w bazie wieczorem odbywać się będzie wieczorek/noc zapoznawcza.... (
koszt własny)
Następnego dnia czyli 15.02.14 r. od godz. 9.00 do godz. 10.00 plombowanie pojazdów uczestników świeżo przybyłych ( bez możliwości przejazdu po trasach z dnia poprzedniego ) oraz rozdanie wszystkim uczestnikom roadbooków na dany dzień.
Trasa wiedzie w większości przez tereny leśne , drogi gminne, prywatne. Po drodze do zdobycia około 20 pieczątek.
Mniej więcej w połowie trasy ( zaznaczone w roadbooku) zorganizowane będzie ognisko na które należy zabrać własny prowiant.Czas przejazdu nie jest w żaden sposób mierzony i nie jest liczony do końcowej klasyfikacji, takowej nie będzie.
Sugerowany czas zjazdu z trasy do bazy godz. 17.00 . Na załogi które zjadą z trasy ( czas nie istotny) w bazie czekać będzie ciepły super obiadek .
Mniej więcej około godz. 17.30 dla załóg które zdobędą wszystkie pieczątki i zdadzą karty pojazdu, rozlosowana zostanie nagroda główna.......zwrot wniesionego wpisowego.
Trasa dość wymagająca ułożona będzie na ostatnią chwilę zależnie od panujących warunków atmosferycznych.
Zapraszam załogi których pojazdy posiadają wyposażenie potrzebne do pokonywania cięższych prób terenowych i nieobawiających się o porysowanie lakieru. Przykładowe wyposażenie: opony typu MT, łopaty , liny kinetyczne, uchwyty do ich przymocowania, optymalnie łańcuchy na koła oraz mile widziane wyciągarki i pasy do drzew.
Nie będzie podziału na klasy gdyż zamiarem imprezy nie jest rywalizacja pomiędzy załogami a spędzenie miłego dzionka na łonie natury ....... :)21
Limit pojazdów spowodowany pozwoleniem organizacyjnym to 20 samochodów.
Wpisowe .....
400 zł załoga/samochód płatne na konto do dnia 02.02.14 r.
450 zł załoga/samochód płatne na konto od dnia 03.02.14 r.
Każda dodatkowa osoba w załodze powyżej 10-ciu lat płatna dodatkowo 50 zł.
Wpisowe obejmuje:
Zgody na przejazd po wyznaczonych terenach.
Przygotowanie i opis trasy.
Super obiad dla każdego uczestnika na zakończenie. ( Zakładamy iż dzik się pojawi)
Łyk świeżego powietrza oraz zajefajne towarzystwo...
Zwrot wpisowego bez podania przyczyny rezygnacji z udziału w imprezie przysługuje do 02.02.14 r.
Po tym terminie wszelkie zwroty po uzgodnieniu z organizatorem imprezy ( minus 50%)
Jako organizator w razie komplikacji z zorganizowaniem spotkania zachowuje przywilej jej odwołania i w tym wypadku 100% wpłaconego wpisowego zostanie bezzwłocznie przelane na konto zwrotne wpłacającej osoby.
Po dokonaniu wpłaty proszę o maila na
jezu4x4@tlen.pl" onclick="window.open(this.href);return false; z potwierdzeniem udziału wraz z danymi :
1. Imię i nazwisko kierowcy
2. imię i nazwisko pilota
3. Ilość ewentualnych dodatkowych osób w załodze pow. 10-go roku życia.
4. Marka pojazdu
5. Miejscowość
Na listę trafiają tylko opłacone załogi.
Lista będzie odświeżana na bieżąco lecz nie będzie na niej danych uczestników lecz tylko odliczanie do końca miejsc.
Nr. konta: Rafał Różalski PKO BP. S.A Gdańsk 48102018110000060201291939
Więcej informacji na:
tel. Rafał Różalski 605 699 082 organizator.
mail:
jezu4x4@tlen.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lista: 20 wolnych miejsc
Ps...jak ktoś chętny to poproszę się zorganizować , ponieważ na innym forum powstała lista społeczna chętnych do udziału i liczba ta przekracza limit...ale jak zawsze kto pierwszy ten.....