Napędy w J8 w 1990r.
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 paź 2012, 14:41
- Auto: Przymierzaj?cy si? do zakupu J80
- Kontakt:
Napędy w J8 w 1990r.
Witam, potrzebuję pomocy. Przygotowuję się do zakupu J8 z 1990r i nie rozumiem pewnych rzeczy.
Byłem przekonamy że posiada wszystkie blokady. Niestety widzę że tak nie jest. Nie ma w ogóle tego pokrętła blokad z lewej strony. Dodatkowo uszkodzony jest zabierak w przednim kole więc aby normalnie jechać trzeba wcisnąć inny przycisk z prawej (chyba mechanizm różnicowy) i wtedy można jechać ale ponoć napęd jest tylko na tyknie koła? O co chodzi?
Czy te modele nie posiadają w ogóle blokad? Czy chcąc posiadać 100% terenówkę to dobry wybór?
Czy może ktoś opisać o co chodzi oraz na co patrzeć. Nie znam się na tym proszę o radę, z góry dzięki!
Byłem przekonamy że posiada wszystkie blokady. Niestety widzę że tak nie jest. Nie ma w ogóle tego pokrętła blokad z lewej strony. Dodatkowo uszkodzony jest zabierak w przednim kole więc aby normalnie jechać trzeba wcisnąć inny przycisk z prawej (chyba mechanizm różnicowy) i wtedy można jechać ale ponoć napęd jest tylko na tyknie koła? O co chodzi?
Czy te modele nie posiadają w ogóle blokad? Czy chcąc posiadać 100% terenówkę to dobry wybór?
Czy może ktoś opisać o co chodzi oraz na co patrzeć. Nie znam się na tym proszę o radę, z góry dzięki!
Re: Napędy w J8 w 1990r.
tak na szybko - choć 80 to nie moja działka - nie wszystkie miały blokady x3MaciekSobótka pisze:Witam, potrzebuję pomocy. Przygotowuję się do zakupu J8 z 1990r i nie rozumiem pewnych rzeczy.
Byłem przekonamy że posiada wszystkie blokady. Niestety widzę że tak nie jest. Nie ma w ogóle tego pokrętła blokad z lewej strony. Dodatkowo uszkodzony jest zabierak w przednim kole więc aby normalnie jechać trzeba wcisnąć inny przycisk z prawej (chyba mechanizm różnicowy) i wtedy można jechać ale ponoć napęd jest tylko na tyknie koła? O co chodzi?
Czy te modele nie posiadają w ogóle blokad? Czy chcąc posiadać 100% terenówkę to dobry wybór?
Czy może ktoś opisać o co chodzi oraz na co patrzeć. Nie znam się na tym proszę o radę, z góry dzięki!
są na rynku takie, które miały tylko centralną i tył, chyba nawet taki, które miały tylko centralną i LSD z tyłu
jak chcesz koniecznie 80 - trzeba szukać z fabryka x3 albo motać ARB
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: Napędy w J8 w 1990r.
wtedy napęd jest tak naprawde na trzy koła... długo tak jezdzili, Ci sprzedający ?MaciekSobótka pisze: aby normalnie jechać trzeba wcisnąć inny przycisk z prawej (chyba mechanizm różnicowy) i wtedy można jechać ale ponoć napęd jest tylko na tyknie koła? O co chodzi?!
bo jak tak, to gratuluję
no chyba, ze zdemontowany jest przedni wał - wtedy mozna na zablokowanej miedzyosiówce jezdzic, i faktycznie naped jest tylko na tyl
poszukaj moze lepszego egzemplarza, bo ten podejrzanie pachnie kosztami... dużymi...
Re: Napędy w J8 w 1990r.
Było wiele wersji J8- bez blokad, z LSD z tyłu oraz e-blokadami przód i tył.
J8 o którym piszesz ma FULL TIME 4WD i dlatego musisz zablokować centralny mechanizm różnicowy żeby ruszyć z "odpiętym przodem" czyli uszkodzonym zabierakiem półosi.
J8 to fajne auto terenowe ogólnoużytkowe a nie do "katingu" w trudnym terenie.
Bardzo trudno już o dobre egzemplarze dlatego bardzo dokładnie sprawdź auto i bądź gotów na stosowne wydatki
J8 o którym piszesz ma FULL TIME 4WD i dlatego musisz zablokować centralny mechanizm różnicowy żeby ruszyć z "odpiętym przodem" czyli uszkodzonym zabierakiem półosi.
J8 to fajne auto terenowe ogólnoużytkowe a nie do "katingu" w trudnym terenie.
Bardzo trudno już o dobre egzemplarze dlatego bardzo dokładnie sprawdź auto i bądź gotów na stosowne wydatki
Re: Napędy w J8 w 1990r.
Jeśli chcesz mieć z J8 porządne, niezawodne auto terenowe, przygotuj sobie cztery- pięć dyszek, no i jeszcze z dyszkę nie zaszkodzi w skarpecie mieć
Tańsze egzemplarze szybko osiągną ten pułap podczas robienia rzetelnego "pakietu startowego"
Można tez mieć auto tańsze, z wpisanym ryzykiem, ale nie wyruszać nim do Mongolii
Tańsze egzemplarze szybko osiągną ten pułap podczas robienia rzetelnego "pakietu startowego"
Można tez mieć auto tańsze, z wpisanym ryzykiem, ale nie wyruszać nim do Mongolii
Re: Napędy w J8 w 1990r.
Zapodaj linka do aukcji jeżli takowa istnieje....MaciekSobótka pisze:Witam, potrzebuję pomocy. Przygotowuję się do zakupu J8 z 1990r i nie rozumiem pewnych rzeczy.
Byłem przekonamy że posiada wszystkie blokady. Niestety widzę że tak nie jest. Nie ma w ogóle tego pokrętła blokad z lewej strony. Dodatkowo uszkodzony jest zabierak w przednim kole więc aby normalnie jechać trzeba wcisnąć inny przycisk z prawej (chyba mechanizm różnicowy) i wtedy można jechać ale ponoć napęd jest tylko na tyknie koła? O co chodzi?
Czy te modele nie posiadają w ogóle blokad? Czy chcąc posiadać 100% terenówkę to dobry wybór?
Czy może ktoś opisać o co chodzi oraz na co patrzeć. Nie znam się na tym proszę o radę, z góry dzięki!
Czy aby nie jest to j8 z Gdyni.... ..jak tak to wiem to i owo...same plusy...oczywiście..no chyba ze masz na mysli 80-ki w benzynie....bo te w naszym grajdole najcześciej w wersji bez blokad mostów wystepują...
Re: Napędy w J8 w 1990r.
jak myślisz o mojej to ja nie sprzedaję , za fajna jest i nikt z licytujących tego nie doceniałjezus pisze: Czy aby nie jest to j8 z Gdyni.... .:
Re: Napędy w J8 w 1990r.
No ...i to jest pozytywne nastawienie na brak chcących posiadać własny kawałek legendy......gajson pisze:jak myślisz o mojej to ja nie sprzedaję , za fajna jest i nikt z licytujących tego nie doceniałjezus pisze: Czy aby nie jest to j8 z Gdyni.... .:
ps...ostatnio przesiadłem sie za kółko 80-ki 4.2 td....jest róznica....tzn...są róznice...na plus i na minus...w lesie oczywiscie na plus....
Re: Napędy w J8 w 1990r.
jakie są koszty dołożenia blolad tyłu i przodu?
Re: Napędy w J8 w 1990r.
Tanio nie będzie..mysle że z 10 tysia nie zejdziesz..prócz blokad i kompresora trzeba..a raczej powinno sie wymienić komplet łożysk w mostach..do tego robocizna.......
Prywatnie uważam że w tym przypadku dobra wyciągarka zrobi o wiele więcej na plus niż blokady...
Jak masz wyjście na PTO to zainwestowanie w mechanika toyotowskiego wyszło by na lepsze... ...bądz w dwa dobre winche...przód i tył...np. warny 9.5.
Prywatnie uważam że w tym przypadku dobra wyciągarka zrobi o wiele więcej na plus niż blokady...
Jak masz wyjście na PTO to zainwestowanie w mechanika toyotowskiego wyszło by na lepsze... ...bądz w dwa dobre winche...przód i tył...np. warny 9.5.