Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
Moderator: luk4s7
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
wychylny tez sie nadaje ,wystarczy szpejem (plaskownik z dwoma otworami)polaczyc dwie przeciwlegle szpilki ze wspawana np.nakretka po srodku i dziala ,to dla tych co maja pozadny wychylny i nie chca kupowac wagi ,ja niestety z tych co wola inwestowac w pozadne narzedzia do swojego garazu a robota frajde mi sprawia zamiast zostawiac kase u mechesow ,gdzie dobrych jak na lekarstwo a do wawy mi daleko pozdro
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
dajcie mu wódki,Michalkrk pisze:ja niestety z tych co wola inwestowac w pozadne narzedzia do swojego garazu a robota frajde mi sprawia zamiast zostawiac kase u mechesow ,gdzie dobrych jak na lekarstwo a do wawy mi daleko pozdro
dobrze gada
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 29 paź 2009, 11:39
- Auto: HDJ80, HDJ80, HZJ80
LR Discovery 300
LR Discovery 200 - Kontakt:
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
panowie ja mam inny problem niestety- łożysko które kupiłem jakaś pieprzona chińszczyzna jest za luźne obraca się na piaście , i chyba dlatego piasta się grzeje.
ma ktoś używana piastę?? bo łożyska zamówiłem KOYO
ma ktoś używana piastę?? bo łożyska zamówiłem KOYO
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
No cóżpodroze4x4 pisze:panowie ja mam inny problem niestety- łożysko które kupiłem jakaś pieprzona chińszczyzna jest za luźne obraca się na piaście , i chyba dlatego piasta się grzeje.
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 29 paź 2009, 11:39
- Auto: HDJ80, HDJ80, HZJ80
LR Discovery 300
LR Discovery 200 - Kontakt:
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
tak trudno...
ale nawiązując do tego i piasty to tak apropo chciałem to kupić u Was ale pan powiedział ile kosztuje a po drugie powiedział ze trzeba czekać dwa tygodnie!!!!- wiec zamówiłem w anglii za 1/3 ceny i przyszło dhl-za 4 dni:) - resztę znasz
szkoda ze Wasz sklep tylko fajnie wygląda w internecie a w rzeczywistości nic nie macie na półce- szkoda:(
pozdrawiam
ale nawiązując do tego i piasty to tak apropo chciałem to kupić u Was ale pan powiedział ile kosztuje a po drugie powiedział ze trzeba czekać dwa tygodnie!!!!- wiec zamówiłem w anglii za 1/3 ceny i przyszło dhl-za 4 dni:) - resztę znasz
szkoda ze Wasz sklep tylko fajnie wygląda w internecie a w rzeczywistości nic nie macie na półce- szkoda:(
pozdrawiam
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
Kurcze, a po co kupiłeś chińskie łożysko skoro w prawie każdym sklepie z łożyskami masz Koyo i wysyłka za 20zł kurierem na drugi dzień... Ja tak zamawiam wszelkie łożyska i płacę mało.
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
Demokracja polega na tym, że każdy kupuje tam gdzie chce i co chce. Owszem nie trzymamy wszystkiego na półce bo nie jest to na dzień dzisiejszy możliwe. Gratów jest co raz więcej i staramy się o to aby wciąż to zmieniać. Uszczelniacze, które są popularne leżą w ilości kilkunastu, podobnie łożyska piast itp. Czop piasty, który w ciągu 10 lat się jeden sprzedał niestety nie widniał na stanie. Ktoś zapytał i dziś już leży. Nikt nie jest w stanie przewidzieć sprzedaży danego dnia. Czasem się zdarza, że jedna z motoryzacyjnych hurtowni kupuje wszystkie zestawy do Patrola jakie mamy. Jest 5 dostaje pięć, są dwa dostaje dwa a jak mamy 10 to dostaje dziesięć. Dzwonią z dnia na dzień. Nie mamy też chińskich łożysk i nigdy nie będziemy mieli, nie chcemy też mieć innych chińskich badziewi, które się szybko rozpadają. Taka nasza wizja. Łożyska dodatkowo są takim ustrojstwem, które daje mocno znać o sobie na wiele kilometrów przed rozpadnięciem. Najpierw wyją, potem buczą, a przy tym widoczny jest luz na kole. Do łożysk warto zaglądać raz na jakiś czas. Skorzystałeś z prawa do demokracji i zrobiłeś co uważałeś za stosowne. Kupiłeś chińskie łożyska, zmontowałeś po taniości samemu bez wiedzy i zapłaciłeś ponownie za graty. Twój wybór i jest ok. Mechanik nie założyłby nowego łożyska na rozwalonym czopie. Każdy ma prawo również do zakupów zagranicznych. Czasem są tańsze ale niech coś będzie wymagało reklamacji - życzę zdrowia. Ci którzy chcą mieć spokój i polską fakturę bez zbędnej zagranicznej papierkologii kupują w kraju - ot cała filozofia. Zapewniam Cię, że takich jest większość . Jeśli coś nie pasuje jest gdzie oddać, jest gdzie zadzwonić itd. Internet jest wielki. Daje ogromne możliwości ale nie zawsze się opłacają.podroze4x4 pisze:ale nawiązując do tego i piasty to tak apropo chciałem to kupić u Was ale pan powiedział ile kosztuje a po drugie powiedział ze trzeba czekać dwa tygodnie!!!!- wiec zamówiłem w anglii za 1/3 ceny i przyszło dhl-za 4 dni:) - resztę znasz
szkoda ze Wasz sklep tylko fajnie wygląda w internecie a w rzeczywistości nic nie macie na półce- szkoda:(
Istotne jest to aby samochód przygotowany na dalekie wyprawy nie przypominał śmietnika poskładanego z używek i chińskich rupieci bo odbija się to na wyprawie gdzie autku stawia się wysoką poprzeczkę .
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 29 paź 2009, 11:39
- Auto: HDJ80, HDJ80, HZJ80
LR Discovery 300
LR Discovery 200 - Kontakt:
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
Kylon zgadzam sie z Tobą w stu procentach - tylko zawsze mnie irytuje to ze wielkie sklepy , przedstawiciele itp maja wszystko jak zadzwonisz do nich to okazuje sie ze niemaja nic - i to jest bul -wiem ze to inwestycja-ale biznes is biznes
-co do tego ze słychać łożysko to -zgon od momentu usłyszenia do lawety to 50 km -byłem w trasie:)
czop piasty tez kupilem w anglii , wszystko super tylko o 5 mm za mało gwintu nie dalo sie załozyc nakretki kontrujacej
co do mechanikowania to pewnie wiesz wychowałem się na land rowerach-obecnie mam trzy -tak ze wiesz ze każdy posiadacz LR zostaje mechanikiem:))) bo inaczej nie wydoli finansowo:))
- pytanie- jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy na piastach w tylnym moscie??- moge liczyc na odpowiedz -bo sezon sie zbliza -a z mostu cieknie:(
-co do tego ze słychać łożysko to -zgon od momentu usłyszenia do lawety to 50 km -byłem w trasie:)
czop piasty tez kupilem w anglii , wszystko super tylko o 5 mm za mało gwintu nie dalo sie załozyc nakretki kontrujacej
co do mechanikowania to pewnie wiesz wychowałem się na land rowerach-obecnie mam trzy -tak ze wiesz ze każdy posiadacz LR zostaje mechanikiem:))) bo inaczej nie wydoli finansowo:))
- pytanie- jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy na piastach w tylnym moscie??- moge liczyc na odpowiedz -bo sezon sie zbliza -a z mostu cieknie:(
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
Do wielkiego sklepu to mamy jeszcze daleką drogę . Biznes jest biznes ale trzyma się to co schodzi, a nie leży na półce i blokuje kasę . Staram się. Gram w totka i może za kilka lat..... Nasz rynek jest ciężki i nie jest wcale łatwo mieć wiele. Chcąc mieć wszystko można łatwo i szybko pójść z torbami .
Jeśli masz półosie odciążone to piasta wykonana jest podobnie jak z przodu (dwa łożyska, uszczelniacz piasty i półosi oraz uszczelka papierowa).
Jeśli masz półosie odciążone to piasta wykonana jest podobnie jak z przodu (dwa łożyska, uszczelniacz piasty i półosi oraz uszczelka papierowa).
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 29 paź 2009, 11:39
- Auto: HDJ80, HDJ80, HZJ80
LR Discovery 300
LR Discovery 200 - Kontakt:
Re: Rozbiórka przedniego mostu, wymiana przegubów, filców itd.
dziękuje
Zycze wszystkim wesołych świat i jak najmniej problemów z niepsujacymi sie Toyotami:)
Zycze wszystkim wesołych świat i jak najmniej problemów z niepsujacymi sie Toyotami:)