ponowie mam problem z centralnym mechanizmem różnicowym
nie zawsze mi się załącza blokada centralnego
mam pytanie od czego zacząć szukanie wady ???
może ktoś mam jakiś schemat ???
jak włączę reduktor to zanim się zapali pomarańczowa kontrolka to coś burczy pod deską
czsami sie załączy czasami nie
a jak się nie załączy to nie ma możliwości załączenia blokad
centralny mechanizm różnicowy J 8 po 95
Moderator: luk4s7
- saplakataraska
- Posty: 93
- Rejestracja: 04 lip 2009, 22:48
- Auto: HDJ 80 HDJ 100
- Kontakt:
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: centralny mechanizm różnicowy J 8 po 95
burczy, ale raczej silniczek elektryczny centralnej blokady i raczej na reduktorze a nie pod deską od niego bym zaczął
Re: centralny mechanizm różnicowy J 8 po 95
Aby dostać się do siłownika blokady centralnego dyfra musisz mieć ręce, które łamią się w pięciu miejscach, mogą się obracać o 360 stopni, mają średnicę nie większą niż 40mm i siłę ścisku 150Nm. Leży on na górze reduktora. Z reguły wystarczy wyjęcie, rozebranie, nasmarowanie i już.
Re: centralny mechanizm różnicowy J 8 po 95
Dobre......... ...z tymi rękami....Aby dostać się do siłownika blokady centralnego dyfra musisz mieć ręce, które łamią się w pięciu miejscach, mogą się obracać o 360 stopni, mają średnicę nie większą niż 40mm i siłę ścisku 150Nm.
Ale tak właśnie jest... siłownik leży przykręcony na skrzyni...i zanim się do niego dobierzesz....starannie oczyść cała górna część skrzyni obok niego....tak by po wykręceniu nie dostał sie bród..czy piasek do oleju w skrzyni.....reszta to pestka......
- saplakataraska
- Posty: 93
- Rejestracja: 04 lip 2009, 22:48
- Auto: HDJ 80 HDJ 100
- Kontakt:
Re: centralny mechanizm różnicowy J 8 po 95
wada usunieta
wtyczka sie wypieła
teraz jest ok
wtyczka sie wypieła
teraz jest ok