Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Moderator: luk4s7
Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Prośba do posiadaczy FZJ80, w automacie, na południu [możliwie najbliżej Krakowa], chciałbym takie autko zobaczyć - będę wdzięczny za post lub info na PW.
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
to auto wisi juz z 3 lata na allegro wiec chyba nie jest to najlepszy egzemplarz
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
jest jaki jest - @Adam chciał obejrzeć, niekoniecznie zakupić.
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
No ale na ten z ogłoszenia nie ma co patrzeć. Brakuje całego tyłu kabiny i stan ogólnie jest słaby.
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Ale za to ma zbiorniki na 300 litrów gazu....na 1000km styknie....przy tym coś nowu z ceną podjechał bo przez pewien cas był za 19 tysia....
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Dzięki, to 200km - może uda się znaleźć bliżej Krakowa.
BTW autko jest zmordowane ale butla robi wrażenie
BTW autko jest zmordowane ale butla robi wrażenie
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Tutaj masz w Libercu.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
BTW. pooglądać 80-tki można, kupować - raczej nie. Nie widać młodszego niż 1998. Stan i historia - zupełna ruletka. Na tle dzisiejszych aut silnik bez rewelacji, przeprawówka z tego na dzisiaj żadna (gabaryty i masa), na wyprawówkę znajdziesz 5 innych 100-tek młodszych w ślicznym stanie. Chyba ,że dla kolekcjonera.
(Jeźdźcy na J8 niechaj nie czują się urażeni - szanuję wasze odrębne zdanie )
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
BTW. pooglądać 80-tki można, kupować - raczej nie. Nie widać młodszego niż 1998. Stan i historia - zupełna ruletka. Na tle dzisiejszych aut silnik bez rewelacji, przeprawówka z tego na dzisiaj żadna (gabaryty i masa), na wyprawówkę znajdziesz 5 innych 100-tek młodszych w ślicznym stanie. Chyba ,że dla kolekcjonera.
(Jeźdźcy na J8 niechaj nie czują się urażeni - szanuję wasze odrębne zdanie )
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
No raczej nic dziwnego skoro robili je do 1997lech pisze:Nie widać młodszego niż 1998.
A do silnika to nie wiem co się czepiasz. 4.5L benzyna raczej dobrze ciągnie tę budę. A jak Ci mało to dokładasz turbo i masz około 500Nm i jakieś 300KM i jakieś 7 sekund do setki Poza tym cokolwiek wlejesz to on pojedzie, bo robiony jest pod benzynę niskooktanową (84-89).
O gabarytach nie wypowiadam się bo to kwestia gustu
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Zaznaczyłem, że do jeźdźców nic nie mam. A tu nożyce się odzywają.
Daj pan pokój z tym sprzętem.
Wchodzę i na dzień dobry wita mnie pozałamywana skóra, wyświechtane drążki, świecąca kierownica, wytarte wykładziny i zapach starocia. Nic to, że w Niemcowni nakręcił ledwie 230 kkm. Ma czternaście lat.
Masa pustego - 2960 kg, trochę szpeju, paliwo i przelatuje lekko przez 3,5 t. Tym czołgiem w błoto? A jakże, lecz...dekadę wstecz Dzisiejsze trasy rajdów układają Suzuki, nie Hummery. Kąt rampowy tego autobusu wiesza go bezustannie w pozycji merdającego kółkami. Na filmie też.
Robili to to raptem 4 lata, na rynku są pojedyncze sztuki i brak części w używce. ASO nie pozostawia cienia nadziei na koneserach. Ci i tak cierpią objeżdżani i w polu, w lesie czy w mieście innymi zabawkami by dać się dobić śmiechem na stacji paliw.
Na wyprawy i owszem, ale po co, skoro j10 jest przyjemniejsza, mocniejsza, ma dyskretną elegancję i technicznie jest sporo do przodu.
Zaznaczam ponownie, że ich właściciele są czasami przesympatyczni, inteligentni i z klasą, a to powyżej nie jest wycieczką w ich stronę. To jedynie chłodna ocena auta zacnej marki choć z poprzedniego wieku.
A jeśli już oglądać coś przyjemnego na wyprawy - to może takie egzemplarze?
http://moto.gratka.pl/tresc/toyota-land ... 6a98cfa3,1
Daj pan pokój z tym sprzętem.
Wchodzę i na dzień dobry wita mnie pozałamywana skóra, wyświechtane drążki, świecąca kierownica, wytarte wykładziny i zapach starocia. Nic to, że w Niemcowni nakręcił ledwie 230 kkm. Ma czternaście lat.
Masa pustego - 2960 kg, trochę szpeju, paliwo i przelatuje lekko przez 3,5 t. Tym czołgiem w błoto? A jakże, lecz...dekadę wstecz Dzisiejsze trasy rajdów układają Suzuki, nie Hummery. Kąt rampowy tego autobusu wiesza go bezustannie w pozycji merdającego kółkami. Na filmie też.
Robili to to raptem 4 lata, na rynku są pojedyncze sztuki i brak części w używce. ASO nie pozostawia cienia nadziei na koneserach. Ci i tak cierpią objeżdżani i w polu, w lesie czy w mieście innymi zabawkami by dać się dobić śmiechem na stacji paliw.
Na wyprawy i owszem, ale po co, skoro j10 jest przyjemniejsza, mocniejsza, ma dyskretną elegancję i technicznie jest sporo do przodu.
Zaznaczam ponownie, że ich właściciele są czasami przesympatyczni, inteligentni i z klasą, a to powyżej nie jest wycieczką w ich stronę. To jedynie chłodna ocena auta zacnej marki choć z poprzedniego wieku.
A jeśli już oglądać coś przyjemnego na wyprawy - to może takie egzemplarze?
http://moto.gratka.pl/tresc/toyota-land ... 6a98cfa3,1
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Przepraszam, że co? Co robili 4 lata? Powiedz to komuś kto był np w Ameryce Południowej np 2 lata temu Albo niech @Jerzy23 powie Ci o silnikach 1FZFE w Omanielech pisze:
Robili to to raptem 4 lata, na rynku są pojedyncze sztuki i brak części w używce. ASO nie pozostawia cienia nadziei na koneserach. Ci i tak cierpią objeżdżani i w polu, w lesie czy w mieście innymi zabawkami by dać się dobić śmiechem na stacji paliw.
Na wyprawy i owszem, ale po co, skoro j10 jest przyjemniejsza, mocniejsza, ma dyskretną elegancję i technicznie jest sporo do przodu.
Z tym objeżdżaniem w polu i lesie też bym uważał.Używane zaś części są akurat do benzyny łatwo dostępne - i to nei tylko w USA, gdzie ceny są śmiszne.
Chyba potrzebny jest dla przywrócenia ładu tutaj szybki wykład Prof Czobiego nt LC 120
A setka - fajna, rzeczywiście technicznie do przodu, może elegancka. Tylko obie te cechy na wyprawach nie zawsze są pozytywne - i ze względów serwisowych i odbioru społecznego.
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
.. Ja swoja oszpejowaną po powrocie z błocka ,trapy na dachowym bagażniku ,tył zabudowany szufladami.. ważyłem...miała 2750kg...do tego dodaj butle z gazem 90litrów pod autem.Masa pustego - 2960 kg, trochę szpeju, paliwo i przelatuje lekko przez 3,5 t.
Częsci...moze nie wszystkie...ale na pewno te co juz kupowałem...w normie...śmieszne mozna powiedziec do cen DupASO...
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
W tym wątku? A w jakim celu, skoro j12 to cytuję: "duży plastikowy SUV" z innej półki niż j8 i setka?GrzegorzM pisze:
Chyba potrzebny jest dla przywrócenia ładu tutaj szybki wykład Prof Czobiego nt LC 120
BTW. Sporo ludzi włącznie ze mną ma takie dylematy. Czyli co wziąć z palety LC by być do końca zadowolonym. Humorystycznie kończąc - oniemiałem, gdy zobaczyłem krótką setkę made by @Pyrka. Niestety tylko na obrazku
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
Nie no wypowiedzi lecha to humor jakiego na forum dawno nikt mi nie dał. Dzięki.
Re: Szukam FZJ80, na południu - do oglądnięcia
lech pisze:..
Masa pustego - 2960 kg ..
Jesli mozna prosic to, skad masz te dane?
Zarowno 80 jak i 100 i 105 z silnikiem 1FZ-FE znakomicie sobie radza zarowno w kopnym piachu jak i w blocie. I to bez zadnych dodatkowych usprawnien typu turbo, lift zawieszenia czy jakies monstrualnie duze opony.
Przewaga 80-tki nad 100-ka jest niewatpliwie przedni most.
@lech moze miales na mysli 80-tke z silnikiem 1 HZ Bo ten faktycznie w blocie robi tak srednio