Turbo do HZJ-ta

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
wojtekd
Klubowicz
Posty: 210
Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:45
Auto: HDJ80, KDJ120 i HDRunner
Kontakt:

Turbo do HZJ-ta

Post autor: wojtekd »

elo, czy ktoś wie coś o czymś takim?

chodzi o to, żeby HZJ 80 szybciej jeździł na czarnym - 130 KM to nieco więcej niż w KZJ, a auto większe i cięższe

cały czas mam dylemat: HZJ czy HDJ?

Awatar użytkownika
Black
Klubowicz
Posty: 282
Rejestracja: 22 mar 2007, 12:17
Auto: Forester
Kontakt:

Post autor: Black »

Jak masz dylemat i myślisz o czarnym to se 100kę kup ;-) Będziesz miał szybko i wygodnie.

Powiem Ci tyle mi 125kucy starcza wszędzie (chyba ciut więcej od twojej 70ki ważę), Paweł zdaje się na 130kucy w 105ce też nie narzeka, dylematy masz Waść dziwne :-)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18027
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Jest wiele firm które produkuje kity Turbo do silników Toyoty. W jednej nawet razem byliśmy :wink:

Awatar użytkownika
wojtekd
Klubowicz
Posty: 210
Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:45
Auto: HDJ80, KDJ120 i HDRunner
Kontakt:

Post autor: wojtekd »

no to napisz coś więcej ... ile mocy więcej, jakie koszty, ile roboty?

może nie tylko ja mam takie pytanie :-) może Marcin by chciał podrasować swoją lodówkę, co by na dojeździe szybciej się sprawowała

Kwiatec

Post autor: Kwiatec »

ja tez chce wiedziec moze sobie załoze i bede miał bi-turbo :wink:

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

Kwiatek łyknie każdy gadżet :mrgreen:

Interkulera se załóż ;)

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Post autor: MaxLux »

Damianku,

A pochwal ze sie tym swoim super intercula, co go pan hafciasz komputerowy w Bielsku zmotal w twoim KZJ70 8) ...

Ponoc to z jakiegos dresowozu BMW zapodal

Strasznie jestem ciekaw jak to faktycznie na hamowni robi :roll:

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

Intercooler jest "chyba od bmw, bo pasował", czyli podejrzewam 524TDS, ale musiałbym porównać organoleptycznie.

Jeżeli chodzi o wrażenia jezdne na 33x12,5 to....hmm...akurat kilka dni przed zakupem powoziłem kwiatkowym KZJ. Fakt, Kwiatek ma ciężki zderzak, windę i bagażnik (w sumie pewnie dodatkowe 100-120kg), ale myślę że to nie usprawiedliwia słabszych osiągów ;)

Nie poczułem w zasadzie różnicy po przesiadce z 31" na 33"

Kwiatek zaraz larum podniesie :mrgreen:

Kwiatec

Post autor: Kwiatec »

proponuje wyścig równoległy na 1/4 mili bo wiesz jakos nie zauważyłem strasznej róznicy w mocy. ale zato od zarąbania dymu z rury :)21

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18027
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Bo wsadzenie interkulera to nie wszystko. Istotne tez jest aby był wlaściwy przepływ powietrza, w idealnym stanie pompa oraz turbina. Jedno i drugie trzeba delikatnie dłubnąć. Łatwo interkulerem źle dobranym spaprać sobie osiągi. Jeśli to jest interkuler dobrany za czasów produkowania Samurajów z gaźnikami od Poloneza to spodziewałbym się raczej efektu uzyskania lepszej ceny sprzedaży a nie lepszych osiągów.

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

Interkuler był zakładany pół roku temu.
Muszę się do Ciebie wybrać tym swoim gruzawikiem i go zostawić na kilka dni na opukanie i obadanie ;)

Szukaj tam w tych swoich gratach springów OME :mrgreen:

Woody
Klubowicz
Posty: 68
Rejestracja: 06 kwie 2007, 18:23

Post autor: Woody »

Turbo do HZJ mozna nabyc jako KIT - jakies 4tys Euro. daje ponoc dobre efekty na czrnym. Ja i tak jestem zadowolony bez turbo. jedzies spokojnie i dostojnie jak na HZJ przystalo. :)

Pozdr. Woody

ODPOWIEDZ