Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 16 wrz 2019, 12:06
www.mtmprofi.pl.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20 lip 2019, 14:43 
Offline

Rejestracja: 22 maja 2019, 19:37
Posty: 5
Witam. Gdzieś już wcześniej prosiłem o pomoc w sprawie kontrolki "świecy żarowej" że świeciła non-stop --opanowane , znaczy już nie świeci . ale:
--nie był to problem świecy tylko czujnika przepustnicy ( brak kontrolki żółtej "check engine" na liczniku --kontrolka świecy przejmuję jej funkcję) hdj 80 -1995.
__ale mam drugi problem po podłączeniu czujnika przepustnicy ( bo tm spadła spręzynka i w ogóle jakby nie była podłączona ) strasznie na czarno kopci :oops: ogólnie trochę kopciła ale teraz strszanie czarno dymi od dołu na niskich obrotach :idea:

czy ma ktoś wiedzę, doświadczenie jak musi być ustawiony czujnik przepustnicy i jego regulacja ? :D
pozdrawiam Wszystkich.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 lip 2019, 16:00 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 6313
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Ale w tym modelu nie masz elektronicznie sterowanej dawki paliwa. Nie ma również przepustnicy ...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2019, 17:30 
Offline

Rejestracja: 22 maja 2019, 19:37
Posty: 5
Cześć Rokfor .
Niestety mam i już po wymianie , kontrolka zgasła ale to nie koniec moich zmartwień .
Potrzebuję zdrowy silnik do hdj 80 24 v albo chociaż samego słupka ???
Ja jestem bardzo nowy i zielony masz może wiedzę czy ktoś ma na zbyciu ???
pozdrawiam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2019, 17:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2008, 12:16
Posty: 506
Lokalizacja: Wadowice
Auto: Było BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajdówka Escape, zmota Escape
kontrolka świecy żarowej pojawia się, gdy w silniku jest mało oleju. Chyba nie ma nic wspólnego z pompą czy przepustnicą.

Co do silnika - moze być ciężko. Zwłaszcza "zdrowy"


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 sie 2019, 18:47 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 6313
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
To co to w ogóle za konfiguracja jest? W klekotach szła przepustnica jeżeli było EFI - ale to w J9 i J100 (i młodsze). J8 takiego czegosia nie ma - i ma pompę sterowaną linką.

Silnik - marne szanse. Coś z anglików czasem się u handlarzy pojawia - ale nie ma się co oszukiwać, naloty jak prom kosmiczny.

Acz - :roll: może wiem coś o silniku z HDJ100. Jak nie zardzewiał, bo stoi już kawał czasu - to była igła z przebiegiem na poziomie 100 tysi czy mniej. Przy j8 trza w nim wymienić przednią płytę (pompę oleju i jednocześnie podstawę pompy wtryskowej) - ale może to być sensowna opcja.

Drążyć?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group