drako pisze:Piotrek nie kombinuj
Jak chcesz hzj, kup sobie ta z linku podanego przez kamelona( lub podobnego gotowca ) i bedzie w sam raz na planowana przez ciebie wyprawe.
Budowanie tego od podstaw pochlonie ci ogromne srodki ( mocno przewyższające te 19 k ojro gotowca z linku) a efekt bedzie np. o 15 % lepszy od gotowca a zmarnuj
nie ma sensu pchac sie w zmiane silnika , tylko dlatego ze hdjotowy jest lepszy i przyjemniejszy.
masz to spiete w takiej hzj-ocie oryginalnie.... wezyki, kabelki, uchwyty, liczniki, wskazniki lapy , katy, odstepy i zylion innych rzeczy na ktore szkoda czasu w twoim przypadku.
Drako, sumienie ty moje, jesteś jak zawsze nieocenionym głosem rozsądku, dzięki .Może i budowanie od podstaw pochłonie troche wiecej kasiurki, ale za to ile przyjemności
Jeśli zaś chodzi o kwestie typu orginał-zmota, to w dalekiej puszczy jak ci się coś z.... to dla lokalnego mechanika i tak twoje auto to statek kosmiczny (doświadczyłem tego osobiście ). Liczy sie tylko to co sam potrafisz i czesci zamienne ktore posiadasz w bagazniku. Więc prostota, prostota, lub po prostu nowy silnik.