To już wiem, bo przejrzałem cały internet za częścią 23380-67170 do 1KZ-TE i jej ew. wariantami.Rokfor32 pisze:Formalnie jest to nierozbieralny element.
Zastanawiam się, czy mimo wszystko da się to rozebrac. Aktualnie jestem świeżo po wymianie filtra i nie będę tego rozbierał wiec sam się nie dowiem. Chociaż jak wezmę się za wymianę przewodów, to może rozbiore mimo to...
Może da się przeszczepić membrany z pompki np. od KIA albo czegoś podobnego, co kosztuje jedynie 10x mniej niz oryginał z Toyoty. Jakoś nie mogę uwierzyć, że nie próbowałes
Ja mam wersję z podgrzewaniem i chciałbym, żeby tak pozostało. Więc nie bardzo chcę mocować pomke z innego modelu, bez podgrzewania.
23380-67170 mozna kupić za 80 dołków + przesyłka (cca. 100 USD) w Amayama To chyba najtaniej jak znalazłem. Niestety w sklepach krajowych nawet nie udało mi się wyguglić, że ktoś ma w ofercie, a do ASO aż się boję dzwonić.
Na razie wymienię sobie przewody gumowe na nowe, bo im się to należy.
Zamówiłem, właśnie w celu diagnozy. Jest tania, a ewentualnie może potem leżeć, jako narzędzie awaryjne. (albo można ściagać paliwo z TIRów na postojach )kpeugeot pisze:Ja juz w każdym dieslu nań zwykłą ręczna pompek taka ściskaną.
Dużo pomaga np przy diagnozie czemu nie pali. Tak wiec polecam