Strona 1 z 1

LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 03 lis 2010, 16:27
autor: zielu
czy ktoś się orientuje gdzie można kupić i za ile LOCKRIGHT do tylnego mostu do lj70 z 87 roku i czy w ogóle jest coś takiego do tego modelu

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 03 lis 2010, 17:06
autor: kylon
A po co chcesz wyrzucać w błoto pieniądze :shock:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 03 lis 2010, 17:42
autor: zielu
na ARB (cena zestawu blokada plus kompresor około 3500 a LOCKRIGHT od 305 do 400 dolarów) mnie nie stać a to jest lepsze od LSD które mam w tylnym moście mam porównanie bo widziałem jak robi autko z LOCKRIGHT (może była to tylko vitara ale wymiatała miałem okazję się przejechać i sprawdzić ) a jak moja LJ70 z LSD. Różnica była pierońska

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 03 lis 2010, 17:43
autor: zielu
kylon pisze:A po co chcesz wyrzucać w błoto pieniądze :shock:
a zmieniając delikatnie temat to offroad polega właśnie na umiejętnym i nie kończącym się topieniu pieniędzy w błocie :D

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 03 lis 2010, 20:42
autor: kylon
Rozumiem, że Toyota służy tylko do błota i jedzie w nie na lawecie :wink: . Różnica może wynikać z różnicy mas pomiędzy tymi dwoma autami.

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 03 lis 2010, 22:48
autor: MaxLux
zielu pisze:na ARB (cena zestawu blokada plus kompresor około 3500 a LOCKRIGHT od 305 do 400 dolarów) mnie nie stać a to jest lepsze od LSD które mam w tylnym moście mam porównanie bo widziałem jak robi autko z LOCKRIGHT (może była to tylko vitara ale wymiatała miałem okazję się przejechać i sprawdzić ) a jak moja LJ70 z LSD. Różnica była pierońska
Jak dobrze poszukasz to ARB RD132 dostaniesz w US za 600$, kompresor za 200$ ...
Oczywiscie zeby to zrobic uczciwie to trzeba wymienic wszystkie lozyska + tulejka, nakretka, uszczelniacz i inny pomniejszy sprzet ale ... ciagle Vitarka nawet bez blokady cie objedize bo jest po prostu lzejsza !

Dodatkowo jak policzysz (niezaleznie czy LockRighta czy ARB) ze szpejami i robocizna to podniesiesz koszt (oczywiscie nie wartosc) auta o jakies 50(!) % a bedzie niestety niewiele lepiej jezdzic

Najwiecej "powera" robia dobre opony typu simex, technika jazdy, dobra zawiecha a dopiero potem blokady i inne cary ;)

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 04 lis 2010, 00:13
autor: drako
jezdzilem troche z lockrigtem w suzukowym moscie.
wg mnie to totalne nieporozumienie,mimo iz mialem 4 elementowa.
lepiej zaspawac dyfer, bo dziala podobnie

sens blokady jest wtedy , kiedy mozna ja wlaczyc w odpowiednim momencie.
tak jak arb, oryginalne w G/hdj80 czy laplandach

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 04 lis 2010, 11:49
autor: zielu
lj tylko w teren asfalt widzi tylko na dojazdówkach między etapami :) simexy już są na felgach jak się uda to może od sponsora wyduszę kaskę na ARB a jak nie to zostanę przy tym co mam. A co do Vitary to nie był bym taki pewny że mnie tak łatwo weźmie ( w końcu silnik po tuningu lekkim ale jednak i troszkę buda obcięta i pewnikiem w okresie zimowym jeszcze troszkę się obetnie tak więc wagowo sądzę że do vitary nie wiele mi brakuje a moment obrotowy na pewno większy jak i moc samego silnika)

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

: 16 lis 2017, 23:09
autor: gargus
JA MAM SPARTAN LOKKERRR I ROBI WYKURWISCIE