LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Moderator: luk4s7

zielu
Posty: 18
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:00
Auto: LJ70
Kontakt:

LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: zielu »

czy ktoś się orientuje gdzie można kupić i za ile LOCKRIGHT do tylnego mostu do lj70 z 87 roku i czy w ogóle jest coś takiego do tego modelu

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18021
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: kylon »

A po co chcesz wyrzucać w błoto pieniądze :shock:

zielu
Posty: 18
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:00
Auto: LJ70
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: zielu »

na ARB (cena zestawu blokada plus kompresor około 3500 a LOCKRIGHT od 305 do 400 dolarów) mnie nie stać a to jest lepsze od LSD które mam w tylnym moście mam porównanie bo widziałem jak robi autko z LOCKRIGHT (może była to tylko vitara ale wymiatała miałem okazję się przejechać i sprawdzić ) a jak moja LJ70 z LSD. Różnica była pierońska

zielu
Posty: 18
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:00
Auto: LJ70
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: zielu »

kylon pisze:A po co chcesz wyrzucać w błoto pieniądze :shock:
a zmieniając delikatnie temat to offroad polega właśnie na umiejętnym i nie kończącym się topieniu pieniędzy w błocie :D

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18021
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: kylon »

Rozumiem, że Toyota służy tylko do błota i jedzie w nie na lawecie :wink: . Różnica może wynikać z różnicy mas pomiędzy tymi dwoma autami.

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: MaxLux »

zielu pisze:na ARB (cena zestawu blokada plus kompresor około 3500 a LOCKRIGHT od 305 do 400 dolarów) mnie nie stać a to jest lepsze od LSD które mam w tylnym moście mam porównanie bo widziałem jak robi autko z LOCKRIGHT (może była to tylko vitara ale wymiatała miałem okazję się przejechać i sprawdzić ) a jak moja LJ70 z LSD. Różnica była pierońska
Jak dobrze poszukasz to ARB RD132 dostaniesz w US za 600$, kompresor za 200$ ...
Oczywiscie zeby to zrobic uczciwie to trzeba wymienic wszystkie lozyska + tulejka, nakretka, uszczelniacz i inny pomniejszy sprzet ale ... ciagle Vitarka nawet bez blokady cie objedize bo jest po prostu lzejsza !

Dodatkowo jak policzysz (niezaleznie czy LockRighta czy ARB) ze szpejami i robocizna to podniesiesz koszt (oczywiscie nie wartosc) auta o jakies 50(!) % a bedzie niestety niewiele lepiej jezdzic

Najwiecej "powera" robia dobre opony typu simex, technika jazdy, dobra zawiecha a dopiero potem blokady i inne cary ;)

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: drako »

jezdzilem troche z lockrigtem w suzukowym moscie.
wg mnie to totalne nieporozumienie,mimo iz mialem 4 elementowa.
lepiej zaspawac dyfer, bo dziala podobnie

sens blokady jest wtedy , kiedy mozna ja wlaczyc w odpowiednim momencie.
tak jak arb, oryginalne w G/hdj80 czy laplandach

zielu
Posty: 18
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:00
Auto: LJ70
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: zielu »

lj tylko w teren asfalt widzi tylko na dojazdówkach między etapami :) simexy już są na felgach jak się uda to może od sponsora wyduszę kaskę na ARB a jak nie to zostanę przy tym co mam. A co do Vitary to nie był bym taki pewny że mnie tak łatwo weźmie ( w końcu silnik po tuningu lekkim ale jednak i troszkę buda obcięta i pewnikiem w okresie zimowym jeszcze troszkę się obetnie tak więc wagowo sądzę że do vitary nie wiele mi brakuje a moment obrotowy na pewno większy jak i moc samego silnika)

gargus
Posty: 13
Rejestracja: 11 gru 2015, 00:12
Auto: LJ 70 1994 bylo 2lt2, bedzie 3,4 5vz
Kontakt:

Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.

Post autor: gargus »

JA MAM SPARTAN LOKKERRR I ROBI WYKURWISCIE

ODPOWIEDZ