Ktoś się spotkał z tym? Na wysokości ciśnienia oleju i ładowania aku jest plama jakby zaparowane szkło. Nie da się tego zmyć. Jak się drapie palcem to jakby schodziło ale potem znowu "zaparowywuje"... Czy ktoś sobie poradził z takim problemem?
Będę wdzięczny za podpowiedź...
Dziwnie zaparowana szybka zegarów...
Moderator: luk4s7
Re: Dziwnie zaparowana szybka zegarów...
A rozbierałeś zegary. może to jest od środka?
Re: Dziwnie zaparowana szybka zegarów...
Od środka od środka, zegary rozebrane i nie da się tego pozbyć...
Re: Dziwnie zaparowana szybka zegarów...
tak chyba bywa jak sie grzeje albo przepala wskaznik - pleksa pewnie zmienia strukture pod wplywem temperatury. U mnie w LJocie dokladnie w tym samym miejscu mam "mgielke" a ten zestaw wskaznikow akurat nalezy do awaryjnych w LJ temperatura/paliwo z reszta tez...
Re: Dziwnie zaparowana szybka zegarów...
No to już jesteś trzecią osobą która ma tę "mgiełkę"... Na szczęście udało mi się jej pozbyć. Mleczko CIF albo coś w tym stylu i trzemy (schodzi mechanicznie) - powstaną mikro ryski które należy spolerować. W moim przypadku kolega podpowiedział mi stary wojskowy sposób - na pastę do zębów Ogólnie wyszło super. Przy okazji wymieniłem podświetlenie na oryginalne oraz pokleiłem zaczepy.
Re: Dziwnie zaparowana szybka zegarów...
Gladzio pisze:No to już jesteś trzecią osobą która ma tę "mgiełkę"... Na szczęście udało mi się jej pozbyć. Mleczko CIF albo coś w tym stylu i trzemy (schodzi mechanicznie) - powstaną mikro ryski które należy spolerować. W moim przypadku kolega podpowiedział mi stary wojskowy sposób - na pastę do zębów Ogólnie wyszło super. Przy okazji wymieniłem podświetlenie na oryginalne oraz pokleiłem zaczepy.
Właśnie tak.
Przy okazji rozbiórki zegarów wypolerowałem cała wewnętrzną stronę szybki pastą polerską do pleksi. Teraz jest jak nowa.