Dane techniczne
Moderator: luk4s7
Dane techniczne
Tu będziemy wpisywać znane nam dane techniczne. Wymiary, płyny, ilości długości, masy itp. Jeśli ktoś coś ma to dawajcie proszę. Jesli podajecie informacje piszcie model samochodu oraz rocznik. Ten temat wyjątkowo będę się starał porządkować dla czytelności. Czyli jeśli coś pociacham nie obrażajcie się
Przełóżenia w mostach, skrzyni biegów i redukrorze w LJ7 oraz RJ7:
Data produkcji; Listopad 1984 - Październik 1985
Silnik; 4-cylindry (2LT) 2.4. Diesel z turbiną
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące: 1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 34 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 39/8 co daje przełożenie 4.88:1.
Data produkcji; Październik 1985 - Sierpień 1992
Silnik; 4-cylindry (2LT oraz 2LT2) 2.4. Diesel z turbiną
Skrzynia biegów; pięciobiegowa manualna R151 ze wzmocnionym piątym biegiem. Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące;
1st 4.313:1, 2nd 2.33:1, 3rd 1.436:1, 4th 1:1. 5th ..838:1, wsteczny 4.220:1
Reduktor; Przełożenie 2.295:1.
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 39/8 co daje przełożenie 4.88:1.
RJ70:
Data produkcji; Listopad 1984 - Październik 1985
Silnik; 4-cylindry 2.4 litra 22R, benzynowy.
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące:
1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 34 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 43/10 co daje przełożenie 4.3:1.
Data produkcji; Październik 1985 - Sierpień 1992
Silnik; 4-cylindry 2.4 litra 22R, benzynowy.
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące:
1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 38 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 41/9 co daje przełożenie 4.55:1.
Data produkcji; Listopad 1984 - Październik 1985
Silnik; 4-cylindry (2LT) 2.4. Diesel z turbiną
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące: 1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 34 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 39/8 co daje przełożenie 4.88:1.
Data produkcji; Październik 1985 - Sierpień 1992
Silnik; 4-cylindry (2LT oraz 2LT2) 2.4. Diesel z turbiną
Skrzynia biegów; pięciobiegowa manualna R151 ze wzmocnionym piątym biegiem. Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące;
1st 4.313:1, 2nd 2.33:1, 3rd 1.436:1, 4th 1:1. 5th ..838:1, wsteczny 4.220:1
Reduktor; Przełożenie 2.295:1.
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 39/8 co daje przełożenie 4.88:1.
RJ70:
Data produkcji; Listopad 1984 - Październik 1985
Silnik; 4-cylindry 2.4 litra 22R, benzynowy.
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące:
1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 34 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 43/10 co daje przełożenie 4.3:1.
Data produkcji; Październik 1985 - Sierpień 1992
Silnik; 4-cylindry 2.4 litra 22R, benzynowy.
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące:
1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 38 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 41/9 co daje przełożenie 4.55:1.
Krzys,
wrzuc tu ladnie tez info o przelozeniach w mostach i skrzyni dla KZJ
skrzynie dla KZJ7:
bieg przełożenie biegu przełożenie całkowite przełożenie całkowite
z reduktorem
I 3.93 19.159 43.989
II 2.062 10.052 23.079
III 1.436 7 16.072
IV 1 4.875 11.193
V 0.838 4.085 9.379
tył 4.22 20.572 47.233
mosty 4,3 (no chyba, ze u mnie to 4,88)
wrzuc tu ladnie tez info o przelozeniach w mostach i skrzyni dla KZJ
skrzynie dla KZJ7:
bieg przełożenie biegu przełożenie całkowite przełożenie całkowite
z reduktorem
I 3.93 19.159 43.989
II 2.062 10.052 23.079
III 1.436 7 16.072
IV 1 4.875 11.193
V 0.838 4.085 9.379
tył 4.22 20.572 47.233
mosty 4,3 (no chyba, ze u mnie to 4,88)
Re: Dane techniczne
A wie ktoś jakie dokładnie płyny (oleje itp) i w jakich ilościach wchodzą do różnych podzespołów (silnik, mosty, wspomaganie, chłodzenie itp) ?? Myślę tu o LJ70 po liftingu (1992 ->)?? Przymierzam się do dużego przeglądu i nie wiem dokładnie w co się wyposażyć. Mam narazie 5l 15W40 - oryginał Toyoty.
Za wszelkie info z góry dziekuje.
Za wszelkie info z góry dziekuje.
Re: Dane techniczne
do mostów 2,5 litra skrzynia i reduktor chyba 6-7 litrow. silnik podobnie... olej sobie kupuj w inter carsie
Re: Dane techniczne
MaxLux pisze:Krzys,
wrzuc tu ladnie tez info o przelozeniach w mostach i skrzyni dla KZJ
skrzynie dla KZJ7:
bieg przełożenie biegu przełożenie całkowite przełożenie całkowite
z reduktorem
I 3.93 19.159 43.989
II 2.062 10.052 23.079
III 1.436 7 16.072
IV 1 4.875 11.193
V 0.838 4.085 9.379
tył 4.22 20.572 47.233
mosty 4,3 (no chyba, ze u mnie to 4,88)
kylon pisze:Były też KZJ-oty z fabrycznym przełożeniem w mostach 4,11
Były też z przełożeniem 4,556
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
Re: Dane techniczne
Gladzio pisze:A wie ktoś jakie dokładnie płyny (oleje itp) i w jakich ilościach wchodzą do różnych podzespołów (silnik, mosty, wspomaganie, chłodzenie itp) ?? Myślę tu o LJ70 po liftingu (1992 ->)?? Przymierzam się do dużego przeglądu i nie wiem dokładnie w co się wyposażyć. Mam narazie 5l 15W40 - oryginał Toyoty.
Za wszelkie info z góry dziekuje.
silnik 2,4 po 90 roku pod max na bagnecie wchodzi mi 6,9 ltr
Re: Dane techniczne
Po kliknięciu można powiększyć
Re: Dane techniczne
Szukam lepszych (większych) rysunków długiej J-7* niż te, załączone poniżej:
Takie szkice są bardzo przydatne do rozplanowania np. dodatkowej instalacji elektrycznej, zabudowy turystycznej, itp.
Takie szkice są bardzo przydatne do rozplanowania np. dodatkowej instalacji elektrycznej, zabudowy turystycznej, itp.
Re: Dane techniczne
Dane techniczne producenta:
Re: Dane techniczne
Zbiorcze, bardzo fajne opracowanie Mariusza Rewedy dla większości modeli, nie wiem gdzie to umieścić, wstawiam na razie do J7
http://www.kilometr.com/dane-techniczne-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko jak pisze z buschtaxi.de
http://www.kilometr.com/dane-techniczne-4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko jak pisze z buschtaxi.de
Re: Dane techniczne
Jakie są długości pasków w LJ7 po 90r? W sensie paski od alternatora i od pompy wspomagania kierownicy?
Re: Dane techniczne
Ogólnie dla wszystkich modeli
http://www.web4x4.org/anglais/toyota.htm#lj70" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.web4x4.org/anglais/toyota.htm#lj70" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dane techniczne
Pytanie techniczne: jakie przewidziane (homogenizowane ) przez producenta są rozmiary kół w hzj73?