Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 wrz 2018, 4:50
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dane techniczne
Post: 27 mar 2008, 22:12 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15006
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Tu będziemy wpisywać znane nam dane techniczne. Wymiary, płyny, ilości długości, masy itp. Jeśli ktoś coś ma to dawajcie proszę. Jesli podajecie informacje piszcie model samochodu oraz rocznik. Ten temat wyjątkowo będę się starał porządkować dla czytelności. Czyli jeśli coś pociacham nie obrażajcie się :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2008, 9:46 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15006
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Przełóżenia w mostach, skrzyni biegów i redukrorze w LJ7 oraz RJ7:

Data produkcji; Listopad 1984 - Październik 1985
Silnik; 4-cylindry (2LT) 2.4. Diesel z turbiną
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące: 1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 34 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 39/8 co daje przełożenie 4.88:1.

Data produkcji; Październik 1985 - Sierpień 1992
Silnik; 4-cylindry (2LT oraz 2LT2) 2.4. Diesel z turbiną
Skrzynia biegów; pięciobiegowa manualna R151 ze wzmocnionym piątym biegiem. Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące;
1st 4.313:1, 2nd 2.33:1, 3rd 1.436:1, 4th 1:1. 5th ..838:1, wsteczny 4.220:1
Reduktor; Przełożenie 2.295:1.
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 39/8 co daje przełożenie 4.88:1.

RJ70:

Data produkcji; Listopad 1984 - Październik 1985
Silnik; 4-cylindry 2.4 litra 22R, benzynowy.
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące:
1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 34 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 43/10 co daje przełożenie 4.3:1.

Data produkcji; Październik 1985 - Sierpień 1992
Silnik; 4-cylindry 2.4 litra 22R, benzynowy.
Skrzynia biegów; 5-biegowa manualna ta sama co w Hiluxie G52 (pięciobiegowa). Przełożenia na poszczególnych biegach są następujące:
1st 3.928:1, 2nd 2.333:1, 3rd 1.451:1, 4th 1:1. 5th .851:1, wsteczny 4.743:1
Reduktor; Przełożenie 2.276:1 (wałek 38 mm).
Mechanizm różnicowy; Koło talerzowe oraz wałek atakujący ma zębów 41/9 co daje przełożenie 4.55:1.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2008, 19:58 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Posty: 2784
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GRJ120
Krzys,

wrzuc tu ladnie tez info o przelozeniach w mostach i skrzyni dla KZJ

skrzynie dla KZJ7:
bieg przełożenie biegu przełożenie całkowite przełożenie całkowite
z reduktorem
I 3.93 19.159 43.989
II 2.062 10.052 23.079
III 1.436 7 16.072
IV 1 4.875 11.193
V 0.838 4.085 9.379
tył 4.22 20.572 47.233

mosty 4,3 (no chyba, ze u mnie to 4,88)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2008, 20:33 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15006
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Były też KZJ-oty z fabrycznym przełożeniem w mostach 4,11


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 wrz 2009, 9:39 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Posty: 417
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Kiedyś był LJ70 2LT 1992 r.
A wie ktoś jakie dokładnie płyny (oleje itp) i w jakich ilościach wchodzą do różnych podzespołów (silnik, mosty, wspomaganie, chłodzenie itp) ?? Myślę tu o LJ70 po liftingu (1992 ->)?? Przymierzam się do dużego przeglądu i nie wiem dokładnie w co się wyposażyć. Mam narazie 5l 15W40 - oryginał Toyoty.

Za wszelkie info z góry dziekuje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 wrz 2009, 12:08 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Posty: 825
Lokalizacja: Warszawa
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
do mostów 2,5 litra skrzynia i reduktor chyba 6-7 litrow. silnik podobnie... olej sobie kupuj w inter carsie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 wrz 2009, 12:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Posty: 524
Lokalizacja: Myszków
Auto: KZJ70 i KZJ70
MaxLux pisze:
Krzys,



wrzuc tu ladnie tez info o przelozeniach w mostach i skrzyni dla KZJ



skrzynie dla KZJ7:

bieg przełożenie biegu przełożenie całkowite przełożenie całkowite

z reduktorem

I 3.93 19.159 43.989

II 2.062 10.052 23.079

III 1.436 7 16.072

IV 1 4.875 11.193

V 0.838 4.085 9.379

tył 4.22 20.572 47.233



mosty 4,3 (no chyba, ze u mnie to 4,88)
kylon pisze:
Były też KZJ-oty z fabrycznym przełożeniem w mostach 4,11



Były też z przełożeniem 4,556


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 paź 2009, 20:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
Posty: 123
Lokalizacja: mokrzyska
Auto: lj70
Gladzio pisze:
A wie ktoś jakie dokładnie płyny (oleje itp) i w jakich ilościach wchodzą do różnych podzespołów (silnik, mosty, wspomaganie, chłodzenie itp) ?? Myślę tu o LJ70 po liftingu (1992 ->)?? Przymierzam się do dużego przeglądu i nie wiem dokładnie w co się wyposażyć. Mam narazie 5l 15W40 - oryginał Toyoty.

Za wszelkie info z góry dziekuje.




silnik 2,4 po 90 roku pod max na bagnecie wchodzi mi 6,9 ltr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 gru 2009, 15:51 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2009, 13:59
Posty: 3742
Lokalizacja: K-PAX
Po kliknięciu można powiększyć
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 29 mar 2010, 23:26 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków
Auto: LJ-79 na dożywocie
Szukam lepszych (większych) rysunków długiej J-7* niż te, załączone poniżej:
Obrazek
Takie szkice są bardzo przydatne do rozplanowania np. dodatkowej instalacji elektrycznej, zabudowy turystycznej, itp.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 sty 2011, 11:55 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 12:14
Posty: 417
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Kiedyś był LJ70 2LT 1992 r.
Dane techniczne producenta:
Obrazek

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 28 cze 2011, 21:55 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Posty: 365
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)
Zbiorcze, bardzo fajne opracowanie Mariusza Rewedy dla większości modeli, nie wiem gdzie to umieścić, wstawiam na razie do J7
http://www.kilometr.com/dane-techniczne-4.html
wszystko jak pisze z buschtaxi.de


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 paź 2012, 21:51 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2009, 22:04
Posty: 896
Lokalizacja: Żyrardów
Auto: Toyota Land Cruiser Recovery Vehicle
Jakie są długości pasków w LJ7 po 90r? W sensie paski od alternatora i od pompy wspomagania kierownicy?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 paź 2012, 16:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2011, 12:27
Posty: 542
Lokalizacja: Warszawa
Auto: LJ70 z 92'
Ogólnie dla wszystkich modeli
http://www.web4x4.org/anglais/toyota.htm#lj70


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 sty 2016, 14:36 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 0:02
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Auto: HZJ73
Pytanie techniczne: jakie przewidziane (homogenizowane :lol: ) przez producenta są rozmiary kół w hzj73? :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group