Re: J7 po 90' roku (LJ, KZJ) - okiem użytkownika
: 29 paź 2011, 19:34
Właśnie kupiłem to auto i jest to klasyczne LJ73 z motorem 2,4 turbo, wersja FRP TOP Auto poza halogenami i snorkelem z szamborurki nie jest wcale "skundlone", no może jeszcze te naklejki , wnętrze jest zadbane (oczywiście po użyciu wody i ściery ) a mechanicznie w bardzo dobrym stanie, silnik pali po dotknięciu kluczyka, napędy sprawne, nie ma wycieków, i co najważniejsze, rama jest w dobrym stanie, nie ma dziur itp. Blacharka wiadomo, przy nadkolach do roboty i tylne drzwi na dole bardzo skorodowane, może uda się je zrobić bez wymianyMariuszS pisze:Toż przecie Fix Ci odpowiedział krótko i precyzyjnieAdek_1 pisze:to co to jest?;d
Musisz troszkę poczytać Forum, bo to wszystko tu jest.
seria LJ - bo z silnikiem z rodziny "L"
73 - bo karoseria nieco dłuższa niż 70, a krótsza niż 77/78/79
Ale stopień skundlenia tego auta różnymi wynalazkami jest tak wielki, że wnętrze może kryć jeszcze niejedną niespodziankę...
Zamierzam wywalić te pseudo opony i przedni kangur, wymienić snorkel na normalny, ale z tego co czytałem to będzie problem aby coś sensownego dobrać, oraz zrobić blacharkę i powinno być z tego przyzwoite auto
Więc jak widać, oceniając auta na podstawie zdjęć można się pomylić
A oto moje zdjęcia :