J7 po 90' roku (LJ, KZJ) - okiem użytkownika

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
fuda
Klubowicz
Posty: 166
Rejestracja: 04 kwie 2007, 15:06
Auto: KZJ70 nieaktualny, GRJ120 nowa era
Kontakt:

J7 po 90' roku (LJ, KZJ) - okiem użytkownika

Post autor: fuda »

to może ja nieśmiało zacznę :)

KZJ70 wersja VX z 94r z przebiegiem 295k km. Jeżdżę od roku bez katowania w ciężkim terenie (kilka wypadów w Bieszczady jeden start w turystyku oraz "niedzielny" off-road :lol: ). Kupione już na 33" MT (BF) do pakietu startowego dołozyłem jeszcze zestaw lift'ujący OME oraz respirator B.I.T i samochodem można było wjechać w lepszy teren bez obawy o urwanie nadkola :) czy zachłyśnięcie sie wodą. Wymagał drobnych prac uszczelniających - cieknące kule oraz tylny most (standard) ale po aplikacji zestawu reparacyjnego (uszczelniacze, łożyska) teraz jest ok - zero wycieków... zarówno z zestawu silnik/skrzynia/reduktor jak i mostów.

Silnik - miodzio, i nawet teraz pomimo wieku, przebiegu i 33" MT to na światłach niejeden już wąchał smrodek 8). Pracuje bez zarzutów , zero problemów z odpaleniem... nawet po dłuższym postoju w zimie.... Spalanie w okolicach 17-18l w terenie i ok 10-12l na trasie i znikome zużycie oleju :)