HZJ76 Full Time 4WD
Moderator: luk4s7
HZJ76 Full Time 4WD
http://cruiser-connection.de/store/prod ... c966d2cca1" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyżby Toyota produkowała wersję siódemki ze stałym napędem?
Sprzęgiełka automatyczne,blokady przód/tył,brakuje blokady centralnego dyfra.
Ciekawoska
Czyżby Toyota produkowała wersję siódemki ze stałym napędem?
Sprzęgiełka automatyczne,blokady przód/tył,brakuje blokady centralnego dyfra.
Ciekawoska
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: HZJ76 Full Time 4WD
Nie rozumiem sie za bardzo w niemieckim ale wydaje mi sie ze Full 4Wd to chyba nie chodzi o to ze ma centralny dyfer-gdyby tak było to wyraznie by to zaznaczyli. A tak costam jest full, moze chodzi o to ze ma obie blokady. Montaż centralnego dyfra byłby chyba zbyt wielka ingerencja w stary i sprawdzony naped. poza tym po co automatyczne sprzegiełka skoro naped jest na stałe 4wd? wtedy chyba sprzegielka w ogole nie sa potrzebne, czy sie myle? swoja droga fajna stronka z fajnymi samochodami
Re: HZJ76 Full Time 4WD
Napisane jest Full 4WD a nie Full Time 4WD
Przy napędzie Full Time sprzęgiełek się nie stosuje tylko stałe zabieraki.
Jednak stały napęd w serii HZJ7 jest do zrobienia i to w dość prosty sposób
Przy napędzie Full Time sprzęgiełek się nie stosuje tylko stałe zabieraki.
Jednak stały napęd w serii HZJ7 jest do zrobienia i to w dość prosty sposób
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HZJ76 Full Time 4WD
reduktor od HZJ80 ??
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HZJ76 Full Time 4WD
tfu, od HDJ80
Re: HZJ76 Full Time 4WD
Zależy jaka jest skrzynia biegów R czy Hseburaj pisze:reduktor od HDJ80 ??
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HZJ76 Full Time 4WD
ja tam nie wiem czy R czy H
ale jaka jest nagroda w konkursie, i co wygrałem ?
ale jaka jest nagroda w konkursie, i co wygrałem ?
Re: HZJ76 Full Time 4WD
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Już się poprawiam, skąd się wzieło w tytule "full time". Wolałem umieścić w poście link do stronki,a nie do ogłoszenia tej samej firmy, gdyż jak wiadomo ogłoszenia mają krótką ważność,przez co póżniej linki są bezużyteczne.
Już się poprawiam, skąd się wzieło w tytule "full time". Wolałem umieścić w poście link do stronki,a nie do ogłoszenia tej samej firmy, gdyż jak wiadomo ogłoszenia mają krótką ważność,przez co póżniej linki są bezużyteczne.
Re: HZJ76 Full Time 4WD
A co ta cena taka niska. W ubiegłym roku jak się interesowałem to trzeba było szykować ponad 200.000 zł.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HZJ76 Full Time 4WD
W J7 HD były Skrzynie H55 i R151. Ale H55 to w żaden sposób nie jest nawet podobne do H151 z HDJ80 ...
Sam się zastanawiałem nad taką konwersją, żeby reduktor z HDJ80 podpiąć do małej skrzyni, jak R151, czy nawet W58 (bo H151 to jest gabarytowo jak trzy W58, i słabo pasi do mojego zamysła ... ). I nie znalazłem żadnego modelu toi, coby miała odpowiedni adapter skrzynia - reduktor.
Czyli pozostaje ew. dorobienie odpowiedniej przejściówki (co nie jest jakoś specjalnie trudne). Trudność może być gdzie indziej, ale tej sprawy nie mam jeszcze rozeznanej - czyli jaki jest wałek wejściowy reduktora z J8. Znaczy średnica i ilość ząbków. Bo dorobienie tulejki łączącej w przypadku gdy jest grubszy wałek niż w skrzyni R151i ma inną ilość ząbków na wielowypuście jest cokolwiek trudne.
Sam się zastanawiałem nad taką konwersją, żeby reduktor z HDJ80 podpiąć do małej skrzyni, jak R151, czy nawet W58 (bo H151 to jest gabarytowo jak trzy W58, i słabo pasi do mojego zamysła ... ). I nie znalazłem żadnego modelu toi, coby miała odpowiedni adapter skrzynia - reduktor.
Czyli pozostaje ew. dorobienie odpowiedniej przejściówki (co nie jest jakoś specjalnie trudne). Trudność może być gdzie indziej, ale tej sprawy nie mam jeszcze rozeznanej - czyli jaki jest wałek wejściowy reduktora z J8. Znaczy średnica i ilość ząbków. Bo dorobienie tulejki łączącej w przypadku gdy jest grubszy wałek niż w skrzyni R151i ma inną ilość ząbków na wielowypuście jest cokolwiek trudne.
Re: HZJ76 Full Time 4WD
Niestety w zakresie ceny nic się nie zmieniło. To cena wersji do sprzedaży poza UE,prawdopodobnie na jakimś patencie można taką zakupić. Pan Niemiec powiedział przez tel.że nie sprzeda do Polski,za to chętnie wersję z homologacją,1HZ spełniający normę Euro3czy4 cena od 37tys.euro z niemieckim "VAT-em". Do tego "nasze" opłaty i cena zbliża się,lub przekracza (w zależności od kursu) kwotę podaną przez Ciebie.fobos pisze:A co ta cena taka niska. W ubiegłym roku jak się interesowałem to trzeba było szykować ponad 200.000 zł.
/porzednie odpowiedzi gdzieś "uciekały''?,mam nadzieję że ta dotrze/
Re: HZJ76 Full Time 4WD
Jest takie połączenie skrzyni R151F i reduktora HF2ARokfor32 pisze:Sam się zastanawiałem nad taką konwersją, żeby reduktor z HDJ80 podpiąć do małej skrzyni, jak R151