PTO

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Meris
Posty: 453
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:19
Auto: exHJ60, HDJ80, HDJ100, J120, BJ40
Kontakt:

Re: PTO

Post autor: Meris »

ale to rozwionzanie tyko na wincz z tylu.... i bez wienkszej interwencji w obudowa standartowego TLC niedudasie zalatwic...
niewidza tu zadnego "doskonalsze i tansze"... bo same PTO som w kosztach 300-400 usd... i to jest gotowe na uzywanie bez pszerobek na reduktoze...

kemping
Posty: 210
Rejestracja: 15 kwie 2010, 21:17
Auto: land cruiser lj 70
Kontakt:

Re: PTO

Post autor: kemping »

Cobra pisze:Każda wyciągarka ma swoje wady i zalety.

Elektryczna, nawet po zgaśnięciu silnika będzie działać.... i Nie trzeba tak dużych przeróbek robić żeby zamontować. Zderzak pod wyciągarkę podpiąć odpowiednio przewody i tyle.

Mechaniczna wyciągarka to już jest trochę zabawy. Co prawda mechaniczną wyciągarkę trudno zatrzymać. Jednakże jeśli silnik zgaśnie to wyciągarka nie zadziała....

A co do PTO to nie wiem ;/
widze że uwielbiasz te wywody o wyciągarkach :D a ja twierdzę że jak silnik zgaśnie to można zamknąć auto i iść do domu

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: PTO

Post autor: Kames »

Meris pisze:ale to rozwionzanie tyko na wincz z tylu.... i bez wienkszej interwencji w obudowa standartowego TLC niedudasie zalatwic...
niewidza tu zadnego "doskonalsze i tansze"... bo same PTO som w kosztach 300-400 usd... i to jest gotowe na uzywanie bez pszerobek na reduktoze...
tak tylko na tył ,ale jakas alternatywa jest- w Polsce jest mało pto ,a jak są to drogie tu odkrecamy -tak samo tylko klapke i tyle i jest cicha :!: ale co orginał to orginał :wink:

ODPOWIEDZ