Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lip 2018, 19:23
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2008, 23:29 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14899
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Za granicą około 350 Euro. Podobno ktoś robi już coś takiego w Polsce ale nie wiem gdzie i za ile. Był ktoś z ofertą u mnie ale jakoś tak miałem wrażenie że mam sfinansować jego pomysł na zarobienie kaski.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2008, 8:22 
Offline
Sąd Koleżeński
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 21:04
Posty: 4348
Lokalizacja: Warszawa
Auto: HZJ73 3w1
takie ramki sprzedawał Rafał Ciepły spod Gliwic a kupił między innymi Krzysiek Machacz - jest na forum


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2008, 10:28 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Posty: 4000
Lokalizacja: wawa
Auto: classic hill
od krzyska wlasnie slyszalem ze po w zapodaniu w/w plastiku do 73 skrzypienie nastepuje totalne.metal+szyba+plastik nie lubia wspolpracowac.chyba jednak oryginal najlepszy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2008, 10:38 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14899
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Może tak mają te polskie albo coś jest źle poskręcane. U Czarka zagramaniczna chodzi chyba idealnie. Musi on się wypowiedzieć. Jak dla mnie to szacum dla niego. Wsiadł z nią do samolotu jako z bagażem podręcznym :mrgreen:
Pomiędzy ramką a szyberdachenm powinna być uszczelka. Może jej brak u Krzycha.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2008, 12:58 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Posty: 4000
Lokalizacja: wawa
Auto: classic hill
to juz krzysiu musi powiedziec.

hahah a propos szacunow i krzysiow przypomlo mi sie,
doslowny srodek afryki, pelna kapa , amba nic nie wiadomo, syf nie robi.
obdukcja telefoniczna i grzebanie stawiala na absolutnie wszystko.
!jest ... w disko szczerzlo sprzeglo, kompletny amen.

telefon do goscia ktory do nas dolatywal za tydzien,
btw kompletny neptyk samochodwy i nas znajacy tylko telefonicznie!.
"Krzysiu,wez od chlpakow(servisLR) takie rozne tam,co ci dadza)))"
chlopak wszytsko zabral jako podreczny, bo dostal przykazanie
zeby z lap tego nie wypusczal dopoki nas nie spotka
bo kur****wa*&^%$###nogi z dooopy, mogila

...no i przylecial,
a w rekach taszczyl kompletne sprzeglo do dysko rocznik 91 razem z taka 2metrowa miedziana krzywka/rurka co to w niej plyn zasuwa.
to byl jego jedyny bagaz!!!!bo my zabralismy jego bambetle wczesneij.
przez hitrow, kilka afrykanaskich lotnisk do senegalu :shock:
dzizas , jak ten gosc sie cieszyl jak nas zobaczyl, wzruszajace
a my na smietniku lotniskowym zrobilismy sprzeglo

ale to powinno chyba byc w kasztanach o land roverach :mrgreen: :mrgreen: :


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 sty 2012, 17:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 13:56
Posty: 16
Lokalizacja: CHEŁM
Auto: LJ70,KZJ78
Koledzy trzeba sprawdzić w aucie przed odjazdem czy są oleje kupiłem w sierpniu LJ70 w Warszawie od właściciela salonu TOYOTY w silniku był olej w skrzyni biegów full cała skrzynia do pełna ponad stan zalana olejem a w reduktor pusty zero przejechałem tak 350km nic nie było słychać cichutko reduktor rozebrany a w środku nic się nie stało wszystko gitara


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 sty 2012, 18:34 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14899
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Bo prawdopodobnie uszczelniacz pomiędzy skrzynią i reduktorem padł. Wtedy olej z jednego jest pompowany do drugiego. Normalny przypadek w J7.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 sty 2012, 0:30 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 13:56
Posty: 16
Lokalizacja: CHEŁM
Auto: LJ70,KZJ78
:oops: :oops: :oops: Bardzo dzięki sensej sprawdzę to natychmiast


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 sty 2013, 17:44 
Offline

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:41
Posty: 10
Lokalizacja: Węgorzewo
Auto: LJ 70 2.4 TD
Z całym szacunkiem naprawdę ale ktoś kto decyduje się na kupno LJ70 jedzie z kolegą fachowcem dzierżąc w ręce czujnik lakieru !!!!! I tematem przewodnim jest lakier :shock: :shock: :shock: :shock: o zgrozo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 sty 2013, 17:49 
Offline

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:41
Posty: 10
Lokalizacja: Węgorzewo
Auto: LJ 70 2.4 TD
Z auta możne lać się olej, silnik ledwo sam siebie napędza, rama zgniata i pogięta, skrzynia reduktor aż wołają ratunku
A wesoły pan kupuje LJ70 bo lakier jest ładny :lol: :lol: :lol: :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 sty 2013, 19:15 
Offline

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:41
Posty: 10
Lokalizacja: Węgorzewo
Auto: LJ 70 2.4 TD
ja kupując LJ70 zwrócił bym uwagę na cenę. Im taniej tym lepiej a i tak w samochód z drugiej reki trzeba włożyć sporo kasy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2015, 12:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 20:46
Posty: 366
Lokalizacja: Rzeszów 503 588 503
Auto: HJ61
Podepnę się pod temat - ale nie do końca.

W "stajni" pojawiła się 78 z Dubaju.
Mam kilka pytań:
1. W kwestii konserwacji do Rokfor-a i ogarniających (A takową HZJ76 też trzeba po kilku latach (a najlepiej od razu po kupnie ) pozabezpieczać - i to nie czarnym glutem - bo zardzewieje ekspresowo.)

Czym i gdzie to konserwować póki nowe

2. Faktycznie 78 nie miała blokady tył ?
3. Jak przełączać zasilanie paliwa ze zbiorników (są dwa)
4. Jakieś namiary na przyzwoite haki bo tylko zaczep asekuracyjny ma. Jest on dość wysoko a i Toyka wysoka. Więc zastanawiam się czy tam założyć hak czy mimo wszystko belka poniżej zderzaka...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2015, 12:43 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2012, 16:50
Posty: 757
Lokalizacja: Zabrze / Katowice
Auto: "Czarna Mamba" LS1
Fazi pisze:
-Faktycznie 78 nie miała blokady tył ?
-Jak przełączać zasilanie paliwa ze zbiorników (są dwa)

Faziku, albo są fabrycznie 2 e-blokady ( przód i tył ) albo tył LSD lub dyfer otwarty
Poszukaj przycisku subtank ( przynajmniej tak było w starszych wersjach)
Który masz rocznik tej HZJ-ty


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2015, 12:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 20:46
Posty: 366
Lokalizacja: Rzeszów 503 588 503
Auto: HJ61
2015.
Z paliwem - sam doszedłem. Jest klawisz SUBTANK. Blokad nie ma - więc pewnie dyfer otwarty.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 gru 2015, 13:03 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2012, 16:50
Posty: 757
Lokalizacja: Zabrze / Katowice
Auto: "Czarna Mamba" LS1
Zobacz oznaczenia na tabliczce znamionowej - tam jest kodowe info o przełożeniu i rodzaju dyfra tylnego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group