Sam naprawiam - przedni most

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
fobos
Posty: 3155
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:47
Auto: VZJ 90
Kontakt:

Sam naprawiam - przedni most

Post autor: fobos »

Czas na kolejną historię nierównej walki ducha z materią. Tym razem biorę się za przedni most, a dokładniej za wymianę uszczelniaczy zwrotnic, simeringów na półosiach, łożysk w sworzniach zwrotnic i łożysk w piaście. Z góry przepraszam za niewłaściwe nazywanie poszczególnych części. Jestem amatorem i się na tym nie znam. Możecie mnie poprawiać, może się dzięki temu nauczę prawidłowego nazewnictwa.

Ale najpierw BHP. Przy okazji motania kolejnej wersji zderzaka zostało mi kilka kawałków rurek z których zrobiłem sobie takie śliczne podpórki.
IMG_3207.jpg
(64,5 KiB) Pobrany 1989 razy
Jak to dobrze, że w Wyprawa4x4 można kupić całe zestawy naprawcze. Nie dość, że nie trzeba szukać wszystkich części osobno, to jeszcze jest pewność, że nie zabraknie np. jakiejś podkładki ( no i kupując części w zestawie wychodzi znacznie taniej :D ). To duże pudełko to zestaw do naprawy uszczelniaczy, łożysk sworzni i simeringów półosi, a w tych dwóch małych są łożyska piasty.
IMG_3209.jpg
(89,33 KiB) Pobrany 1989 razy
A tak wygląda to wszystko po wypakowaniu. I tu pierwszy konkurs. Coś tu nie pasuje ( co ? ) :D
IMG_3212.jpg
(91,38 KiB) Pobrany 1989 razy
No to w górę ...... nie ma to jak mieć z przodu pod co podłożyć hi-lift'a. Zresztą używam go tylko w domu do celów serwisowych ;)
IMG_3213.jpg
(97,38 KiB) Pobrany 1989 razy
A tu widać moje podpórki w akcji
IMG_3214.jpg
(89,98 KiB) Pobrany 1989 razy
Tak wyglądają kule w moich zwrotnic. Jak widać lewa jeszcze w miarę,
IMG_3217.jpg
(75,91 KiB) Pobrany 1989 razy
ale prawa to już totalna kicha.
IMG_3218.jpg
(72 KiB) Pobrany 1989 razy