Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: rolkos »

Ja tam bym najpierw pojeździł tak jak jest, może nie jest źle, a problem jest wyolbrzymiony.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: Rokfor32 »

A ta różnica to faktycznie aż 10 cm?

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: tadeo »

Rokfor32 pisze:A ta różnica to faktycznie aż 10 cm?
95 mm

dohap
Posty: 317
Rejestracja: 09 kwie 2013, 18:38

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: dohap »

Na suchym asfalcie i piasku roznicy nie bedzie. Ale problem istnieje i jest znany. Skoro ktos probuje to ogarniac (w kraju gdzie tych samochodow jezdzi wiecej i jezdzą ostrzej) to cos na rzeczy jest.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: kylon »

Ale np. u nas jest głównie problem wizualny. Może tam też. Wszystkie Tomsowozy też mają dystanse.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: tadeo »

kylon pisze:Ale np. u nas jest głównie problem wizualny. Może tam też. Wszystkie Tomsowozy też mają dystanse.
40 mm ? http://www.wyprawa4x4.pl/dystanse-5x150 ... -40mm.html

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: rolkos »

Co do samoodkręcania się dystansów, klej anaerobowy do gwintów nie zapobiegnie temu? Stosuje się to do dystansów?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: kylon »

Nic się nie odkręca jak jest przykręcone kluczem dynamometrycznym. HZJ-oty przez nas robione były w Boliwii, Japonii, Mongolii, Syberii, Ameryce Południowej, Algierii czy nawet na Dakarze. Wszystkim powtarzam. Jedziesz po tarkach miej odruch sprawdzania śrub! No i dystanse sprawdzone a nie chińskie. Z tych drugich wyłażą szpilki i odpadają koła.

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: hetman »

Dystanse tak się same odkrecaja jak i Koła ;)

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: hetman »

kylon pisze:
hetman pisze:Oklejasz go folią, czy będziesz darł lakier :) ?

Jak pojeździsz to napisz jakieś porównanie do starej LJ78. Wiadomo, że auto nowe to nowe, ale interesują mnie też różnice w samej konstrukcji (pomijając napęd, i przekładkę).
To są naklejki a nie lakier no i fabryczna wersja LHD a nie przekładka. Od tego roku japończycy jednak zrobili wersję na Bliski Wschód i Europę.
Chodziło mi o lakier fabryczny i jego darcie na krzaczorach, no chyba że domeną będzie asfalt ;) Mi po prostu było by szkoda z tą furą za tą kasę robić to, w co wjeżdżam moją 78, nawet jeśli to jest lajcik. A zdjęcie tych naklejek to pierwszy tuning jaki bym zrobił ;) ale o gustach się nie dyskutuje.

Że LHD to wiem, może nie jasno napisałem. Chodziło mi o różnicę w budowie, pomijając fakt że 78 trza przekładać. Ale już paru rzeczy się dowiedziałem bo wątek się rozbudował.

Awatar użytkownika
MariuszS
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Auto: LJ-79 na do?ywocie
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: MariuszS »

Tadeo, jeszcze raz gratulacje!
Śledzę ten wątek z wypiekami na twarzy, bowiem J-7 to jest "narkotyk" (najbardziej chyba uzależnia osoby powyżej średniego wzrostu ;-))
hetman pisze:zdjęcie tych naklejek to pierwszy tuning jaki bym zrobił ;) ale o gustach się nie dyskutuje.

No, wiadomo, że każdy ma swoją wrażliwość graficzną, niektórzy nawet popartą dyplomem, ale ja skromnie namawiam do spojrzenia na to zjawisko jako utrwaloną przez kilka dekad tradycję... :
Załączniki
1989_05_27_Toyota.jpg
(84,33 KiB) Pobrany 65 razy

jezus
Posty: 1807
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: jezus »

Naklejki to wisienka na torcie w tych autkach. Kieeeedyś miałem patrola K-160 z ori naklejkami i napisem turbo, po zdjęciu tych naklejek i lakierowaniu patrol już tak jakoś inaczej wyglądał.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: tadeo »

MariuszS pisze:Tadeo, jeszcze raz gratulacje!
Śledzę ten wątek z wypiekami na twarzy, bowiem J-7 to jest "narkotyk" (najbardziej chyba uzależnia osoby powyżej średniego wzrostu ;-))
hetman pisze:zdjęcie tych naklejek to pierwszy tuning jaki bym zrobił ;) ale o gustach się nie dyskutuje.

No, wiadomo, że każdy ma swoją wrażliwość graficzną, niektórzy nawet popartą dyplomem, ale ja skromnie namawiam do spojrzenia na to zjawisko jako utrwaloną przez kilka dekad tradycję... :


Zamierzam ją przeciorać po wszystkich krzaczorach w promieniu 3 tys km i robić to sukcesywnie przez najbliższe 30 lat ! Z naklejkami lub bez ;)

Moja miłość najpierw do 70 a potem do 78 musiała się tak skończyć, a jeździ się TAK SAMO ! Podbnie jak 90 jak 78 jak 80 z turbem.
W 78 miałem twarde i podniesione zwieszenie o 2 cale, jak auto było puste, to podskakiwało jak diabli.
Tu jedziesz czołgiem, który najpierw rozjedzie, a potem ewentualnie lekko odda. Precyzyjny układ kierowniczy, moment silnika taki, że nie ma znaczenia na którym biegu bierzesz górkę :)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: kylon »

Drugi VDJ76 wczoraj przetestowany do 170 km/h.

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1424
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD

Post autor: tadeo »

kylon pisze:Drugi VDJ76 wczoraj przetestowany do 170 km/h.
To bagażnik na bank odleciał. :)

ODPOWIEDZ