LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
Moderator: luk4s7
LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
czy ktoś się orientuje gdzie można kupić i za ile LOCKRIGHT do tylnego mostu do lj70 z 87 roku i czy w ogóle jest coś takiego do tego modelu
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
A po co chcesz wyrzucać w błoto pieniądze
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
na ARB (cena zestawu blokada plus kompresor około 3500 a LOCKRIGHT od 305 do 400 dolarów) mnie nie stać a to jest lepsze od LSD które mam w tylnym moście mam porównanie bo widziałem jak robi autko z LOCKRIGHT (może była to tylko vitara ale wymiatała miałem okazję się przejechać i sprawdzić ) a jak moja LJ70 z LSD. Różnica była pierońska
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
a zmieniając delikatnie temat to offroad polega właśnie na umiejętnym i nie kończącym się topieniu pieniędzy w błociekylon pisze:A po co chcesz wyrzucać w błoto pieniądze
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
Rozumiem, że Toyota służy tylko do błota i jedzie w nie na lawecie . Różnica może wynikać z różnicy mas pomiędzy tymi dwoma autami.
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
Jak dobrze poszukasz to ARB RD132 dostaniesz w US za 600$, kompresor za 200$ ...zielu pisze:na ARB (cena zestawu blokada plus kompresor około 3500 a LOCKRIGHT od 305 do 400 dolarów) mnie nie stać a to jest lepsze od LSD które mam w tylnym moście mam porównanie bo widziałem jak robi autko z LOCKRIGHT (może była to tylko vitara ale wymiatała miałem okazję się przejechać i sprawdzić ) a jak moja LJ70 z LSD. Różnica była pierońska
Oczywiscie zeby to zrobic uczciwie to trzeba wymienic wszystkie lozyska + tulejka, nakretka, uszczelniacz i inny pomniejszy sprzet ale ... ciagle Vitarka nawet bez blokady cie objedize bo jest po prostu lzejsza !
Dodatkowo jak policzysz (niezaleznie czy LockRighta czy ARB) ze szpejami i robocizna to podniesiesz koszt (oczywiscie nie wartosc) auta o jakies 50(!) % a bedzie niestety niewiele lepiej jezdzic
Najwiecej "powera" robia dobre opony typu simex, technika jazdy, dobra zawiecha a dopiero potem blokady i inne cary
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
jezdzilem troche z lockrigtem w suzukowym moscie.
wg mnie to totalne nieporozumienie,mimo iz mialem 4 elementowa.
lepiej zaspawac dyfer, bo dziala podobnie
sens blokady jest wtedy , kiedy mozna ja wlaczyc w odpowiednim momencie.
tak jak arb, oryginalne w G/hdj80 czy laplandach
wg mnie to totalne nieporozumienie,mimo iz mialem 4 elementowa.
lepiej zaspawac dyfer, bo dziala podobnie
sens blokady jest wtedy , kiedy mozna ja wlaczyc w odpowiednim momencie.
tak jak arb, oryginalne w G/hdj80 czy laplandach
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
lj tylko w teren asfalt widzi tylko na dojazdówkach między etapami simexy już są na felgach jak się uda to może od sponsora wyduszę kaskę na ARB a jak nie to zostanę przy tym co mam. A co do Vitary to nie był bym taki pewny że mnie tak łatwo weźmie ( w końcu silnik po tuningu lekkim ale jednak i troszkę buda obcięta i pewnikiem w okresie zimowym jeszcze troszkę się obetnie tak więc wagowo sądzę że do vitary nie wiele mi brakuje a moment obrotowy na pewno większy jak i moc samego silnika)
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 gru 2015, 00:12
- Auto: LJ 70 1994 bylo 2lt2, bedzie 3,4 5vz
- Kontakt:
Re: LOCKRIGHT do lj70 z 87r.
JA MAM SPARTAN LOKKERRR I ROBI WYKURWISCIE