Problem/Pytanie o napędy
Moderator: luk4s7
Problem/Pytanie o napędy
Witam mam problem z napędami w mojej LJ70.
Według naklejki na schowku po przełączeniu dźwigni na 4L napęd przedni powinien się załączyć automatycznie. U mnie jest inaczej kiedy przełączę dźwignie na 4L reduktor działa lecz nie przekazuje napędu na przód (do testów sprzęgiełka w kołach ustawione na free i markerem namalowana kropka na wale przednim który nie kręci się po ruszeniu) nie pali się też kontrolka na desce. Przedni napęd zaczyna działać dopiero kiedy wcisnę przycisk 4H na desce (wał zaczyna się obracać i świeci się kontrolka). Proszę o odpowiedź czy tak ma być czy coś mam zepsute i gdzie mam szukać przyczyny Pozdrawiam
Według naklejki na schowku po przełączeniu dźwigni na 4L napęd przedni powinien się załączyć automatycznie. U mnie jest inaczej kiedy przełączę dźwignie na 4L reduktor działa lecz nie przekazuje napędu na przód (do testów sprzęgiełka w kołach ustawione na free i markerem namalowana kropka na wale przednim który nie kręci się po ruszeniu) nie pali się też kontrolka na desce. Przedni napęd zaczyna działać dopiero kiedy wcisnę przycisk 4H na desce (wał zaczyna się obracać i świeci się kontrolka). Proszę o odpowiedź czy tak ma być czy coś mam zepsute i gdzie mam szukać przyczyny Pozdrawiam
Re: Problem/Pytanie o napędy
Tak ma być.
Re: Problem/Pytanie o napędy
Czujnik w reduktorze jeśli wajcha dajesz 4l to przód powinien się sam dopiąć bez potrzeby ciśnienia guzika
Re: Problem/Pytanie o napędy
Pod maska za zbiorniczkiem od spryskiwaczy przedniej szyby masz elektrozawory które załączają podciśnieniowo są dwa jeden od guzika drugi od wajchy reduktora.
Re: Problem/Pytanie o napędy
Nie jeden zapina drugi rozpina przód. Jak nie włącza się po przestawieniu wajchy to czujnik na reduktorze sprawdź
Re: Problem/Pytanie o napędy
Jak ten czujnik wygląda, w którym miejscu mniej więcej go szukać ?
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Problem/Pytanie o napędy
jeżeli przycisk dołączający przód działa to właściwie nic wiecej nie trzeba, to że napęd na 4 dołączał sie automatycznie to był bardziej bajer niż cos co jest przydatne.
Chcesz 4H, wciskach przycisk.
Chcesz 4L, wciskasz przycisk, przełączasz wajche.
I tyle.
Chcesz 4H, wciskach przycisk.
Chcesz 4L, wciskasz przycisk, przełączasz wajche.
I tyle.
Re: Problem/Pytanie o napędy
Zawsze tak miałem i mam w obu HJ61. I uważam to za normalne.