tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: Remont blacharski 70

Post autor: tynio »

korzystając z wolnego czasu napisze trochę co się dzieje po remoncie co zrobiłem źle co nie zrobiłem.
Przeciachałem już sporo kilometrów w warunkach lepszych i gorszych po błocie po kamieniach - lakier wytrzymuje krzaki choć widać zarysowania ale przy nadkolach(krawędzie i tylny błotnik) kamienie wala i mam odpryski czy za mało lakieru? czy słabo pomalowane ? czy brak chlapaczy?

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: Remont blacharski 70

Post autor: tynio »

Następna sprawa jak naprawić wygłuszenie maski silnika czy zastosować coś nowego czy szukać oryginału .
stary oryginał postanowiłem umyć pod ciśnieniem i niestety mam złom rozwarstwiło się

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: Remont blacharski 70

Post autor: plum76 »

A po ci ci to?
Radia chcesz słuchać jadąc na MT?
Ciesz się bo teraz masz auto o 3kg lżejsze.

Pochwal się lepiej tylnym zderzakiem.

Awatar użytkownika
hetman
Posty: 366
Rejestracja: 21 lis 2015, 21:05
Auto: LJ78 - ?uczek
Kontakt:

Re: Remont blacharski 70

Post autor: hetman »

Ja planuje dać maty butylowe w paru miejscach co by tak blacha nie rezonowala. Są pianki trudnopalne którymi można wykleić maskę i grodź silnika. W aso sprawdzałeś? Swoją też potraktowałem delikatnie myjką ale się trzyma.

Plum 2LT w 70ce jest głośniejsze jak mtki :)

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: Remont blacharski 70

Post autor: tynio »

plum76 pisze:A po ci ci to?
Radia chcesz słuchać jadąc na MT?
Ciesz się bo teraz masz auto o 3kg lżejsze.

Pochwal się lepiej tylnym zderzakiem.
pochwale ale muszę fotki zrobic ale teraz zająłem się przednim i nieszczęsną wyciągarki

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: tynio »

Mam fotki to sie pochwale pierwszym prototypem tylnego zderzaka który został szybko stworzony dzień przed wyjazdem na Ukraine. Plan jest taki muszę powieść koło, mocowanie na hak holowniczy i dodatkowy kuferek tak jak ma plum w 40 jednak 70 jest troszkę malutka
Załączniki
2.jpg
(209,18 KiB) Pobrany 32 razy
1.jpg
(128,02 KiB) Pobrany 32 razy

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 2132
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: plum76 »

Tylko ramiona zrób demontowane, bo przeglądu okresowego Ci nie podbiją. Mi ramie ze skrzynią kazał zdjać , na tyle uprzejmy był, bo inny to by mnie z kwitkiem odesłał.


Miałeś te rogi wyprofilować, bo te kanty słabo wyglądają.
A o zamkach do łańcuchów pamiętasz?

paweł

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: tynio »

tak jak pisałem prototyp baza do zabawy z kształtem ostatecznym niech tylko w garażu temperatura podskoczy bliżej 0 he to zaczynam dalej prace teraz kominek piwo i szukanie głupot w internecie i pomysłów :D

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: tynio »

plan jest na takie coś
tylko nie wiem które mocowania czy na bok czy do dołu ?

na pewno ten do dołu stabilniejszy ale chyba mało funkcjonalny.

Paweł jedno ramie na całość czy tak jak u ciebie na prawą i na lewo
Załączniki
mocowanie bok.jpg
(109,65 KiB) Pobrany 42 razy
mocccc.jpg
(171,63 KiB) Pobrany 42 razy

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: tynio »

tak się koczy tankowanie na momo albo pech nie dostaje ropy ledwo co jadę
jak podroczyłem na krótko z baniaczka pięknie zapalił ale dziwna sprawa odpaliłem wieczorem na 10 m a rano już w baniaczku nie było ropy czy to normalne :D
Załączniki
1.jpg
(160,56 KiB) Pobrany 36 razy

rafal187
Posty: 365
Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: rafal187 »

A powrót paliwa masz podłączony do tego "baniaczka"?
Jeśli nie to pobiera paliwo z bańki a nadmiar wraca do zbiornika "normalnego".
Nie jestem specem od układów wtryskowych ale podobno na wolnych obrotach większość paliwa które pompa "pobierze" ze zbiornika wraca z powrotem.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: Rokfor32 »

Prawda. Odpalałem tak kiedyś ciężarówkę - kanistra 20L brakło żeby 500 metrów przejechać ... :mrgreen:

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: tynio »

Koledzy muszę wymienić line stalowa w wyciągarek na linę syntetyczna i pytanko ile liny żeby nie było za mało ani za dużo jaka grubość

Stalowa mnie zdenerwowała rozwaliła wyciągarka

mirmlo
Posty: 76
Rejestracja: 19 sty 2015, 20:38
Auto: fj40,lj78,zmoty r??ne, ale w cz??ci toyoty
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: mirmlo »

A wyciągarka to jaka??? Przeciętnie 35m 11mm powinno być ok. Są też bębny krótsze i tam na pewno nie wejdzie. Jeśli będzie dobrej jakości to do 70-ki więcej nie trzeba.

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 475
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: tynia LJ70 blacharsko i nie tylko

Post autor: tynio »

bęben mam 12/4 cm coś takiego

ODPOWIEDZ