Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 20 kwie 2018, 12:39
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 14 gru 2017, 12:23 
Offline

Rejestracja: 10 lis 2017, 14:37
Posty: 8
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Auto: UZJ100, LJ73
Pieknie to wygląda na wykresie. Nie mogę się doczekać, aby poczuć to samemu za kierownikiem na plecach :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 12:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 290
Lokalizacja: Żywiec
Napisz wrażenia z jazdy.
Jakie masz koła w swoim samochodzie?
Sprzęgło wzmacniałeś, inna tarcza lub docisk?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 15:11 
Offline

Rejestracja: 10 lis 2017, 14:37
Posty: 8
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Auto: UZJ100, LJ73
auto kupiłem z oponami Michelin 7,5x16, co odpowiada średnicy 32", ale koła będą zmieniane. Tak samo jaki i sprzęgło, na jakieś przenoszące większy moment. Ale nie wszystko od razu. Radości trzeba sobie dawkować ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 16:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 290
Lokalizacja: Żywiec
To kiedy pierwsze jazdy?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 18:02 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5454
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Sprzęgło jest do wymiany w pierwszej kolejności. Przy większym obciążeniu (dzisiaj robiłem testy na górkach u mnie) ślizga się byle kiedy, i efekt narasta wraz z rozgrzewaniem sie napędu.

Z pozytywów - tak jak teraz, auto jest fajnie elastyczne w zakresie prędkości do stówy. Dosyć szybko osiąga 120 (licznikowe), więcej nie jechałem, bo nie ma u mnie gdzie. Ale czuć, że górą obrotów mu brakuje (120 to około 3500 obrotów). Po prostu tak zestrojony jak teraz jest mocno przedmuchany powietrzem (ma więcej powietrza niz pompa zapodaje paliwa). Oczywiście można dosypać więcej paliwa, bo pompa po modyfikacji ma gigantyczny zapas, ale po pierwsze sprzęgło - a po drugie - nie wiem, czy jest sens. Nadmiar powietrza powoduje, że silnik się nie grzeje. Te moje testy po górkach to dosyć konkretne te górki sa (dychawiczne klekotniki na dwójce tam se nie dają rady). Ten szedł na trójce, utrzymując 2 - 2,5 tyś. obrotów, a pod koniec górki wskazówka temperatury lekko drgnęła (tak do poziomu - w J7 jest zwykle leko pochylona w dół). Bardzo ładnie reaguje też na pedał gazu na piątce tak od 50 km/h. Przy normalnej jeździe po czarnym nie ma już potrzeby machania biegami.

Subiektywne odczucia jednak przede wszystkim musi sobie właściciel porównać - ja mam deko rozregulowany błędnik, i dla mnie supra przyspiesza poprawnie. Wszystko słabsze - no cóż. Toczy się .... :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 kwie 2018, 19:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 290
Lokalizacja: Żywiec
No i się stało....
Skończyłem tuning mojego silnika.
W zeszłym roku walczyłem z głowicą i nie tylko. Przy okazji wyciagania silnika tarczę sprzegła obiłem kevlarem. Zamonowałem inna turbinę, garrett GT18V z opla albo z saaba. Kupiłem pompę wtryskową z froty. Odstawiłem na tydzień auto do Rokfora żeby podłubał przy pompie i wszystko zgrał ze sobą.
W piątek popołudniu odebrałem auto i ....
ALEURWAŁ!!!!!!!
Nie to auto!!!!
Jedzie jak szalone!!!!
W końcu uzywam piatki nietylko z górki. Przy 60 km/h wkładasz 5 bieg i jedziesz prawie jak automatem.
Nawet pod spore górki auto na 5 biegu jedzie, że nie trzeba redukować a nawet przyśpiesza.
Uśmiech nie znika z twarzy, tylko w terenie zabudowanym trzeba uważać bo auto tak cieszy i łatwo o "upomnienie"...
Polecam takie modyfikacje silnika 2Lt bo teraz to zupełnie inna jazda.
Tak do 2 tygodni może uda mi się podjechać na hamownie i zobaczymy co wyjdzie, ale momentu to przybyło naaaapewno.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 kwie 2018, 20:17 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5454
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Przy hamowaniu inercyjnym zwróć uwagę, żeby nie przekraczali 5 tysi obrotów. Pompę masz nieco rozkręconą w tym zakresie, i silnik może się kręcić wyżej.

Nie jest to obciążenie na pełnej pycie, pompa i tak tnie dawki przy takich obrotach, ale lepiej nie kusić losu ... :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 kwie 2018, 8:40 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 290
Lokalizacja: Żywiec
Spoko, będę im patrzył na nogi przy dodawaniu gazu jak już będę na tej hamowni, o ile będę.
Przy normalnej jeździe niema potrzeby kręcić powyżej 3 tys obrotów. teraz duuuużo momentu jest tak od niecałych 2000 do 2800 obrotów.
Ciekawe jak z paliwem bo auto bardzo kusi do dynamicznej jazdy....
Jak na razie jakiegoś zwiększonego zużycia nie odnotowałem ale też za dużo km nie zrobiłem. Tyle co ze starego sącza do żywca i trochę w sobotę po wsi z córką....


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
 www.tlc-camp.pl/produkt/kalendarz-tlc-20162017/


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group