Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Dzisiaj jest 19 sty 2018, 7:07
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 14 gru 2017, 12:23 
Offline

Rejestracja: 10 lis 2017, 14:37
Posty: 8
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Auto: UZJ100, LJ73
Pieknie to wygląda na wykresie. Nie mogę się doczekać, aby poczuć to samemu za kierownikiem na plecach :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 12:50 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 245
Lokalizacja: Żywiec
Napisz wrażenia z jazdy.
Jakie masz koła w swoim samochodzie?
Sprzęgło wzmacniałeś, inna tarcza lub docisk?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 15:11 
Offline

Rejestracja: 10 lis 2017, 14:37
Posty: 8
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Auto: UZJ100, LJ73
auto kupiłem z oponami Michelin 7,5x16, co odpowiada średnicy 32", ale koła będą zmieniane. Tak samo jaki i sprzęgło, na jakieś przenoszące większy moment. Ale nie wszystko od razu. Radości trzeba sobie dawkować ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 16:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 245
Lokalizacja: Żywiec
To kiedy pierwsze jazdy?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 gru 2017, 18:02 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5270
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Sprzęgło jest do wymiany w pierwszej kolejności. Przy większym obciążeniu (dzisiaj robiłem testy na górkach u mnie) ślizga się byle kiedy, i efekt narasta wraz z rozgrzewaniem sie napędu.

Z pozytywów - tak jak teraz, auto jest fajnie elastyczne w zakresie prędkości do stówy. Dosyć szybko osiąga 120 (licznikowe), więcej nie jechałem, bo nie ma u mnie gdzie. Ale czuć, że górą obrotów mu brakuje (120 to około 3500 obrotów). Po prostu tak zestrojony jak teraz jest mocno przedmuchany powietrzem (ma więcej powietrza niz pompa zapodaje paliwa). Oczywiście można dosypać więcej paliwa, bo pompa po modyfikacji ma gigantyczny zapas, ale po pierwsze sprzęgło - a po drugie - nie wiem, czy jest sens. Nadmiar powietrza powoduje, że silnik się nie grzeje. Te moje testy po górkach to dosyć konkretne te górki sa (dychawiczne klekotniki na dwójce tam se nie dają rady). Ten szedł na trójce, utrzymując 2 - 2,5 tyś. obrotów, a pod koniec górki wskazówka temperatury lekko drgnęła (tak do poziomu - w J7 jest zwykle leko pochylona w dół). Bardzo ładnie reaguje też na pedał gazu na piątce tak od 50 km/h. Przy normalnej jeździe po czarnym nie ma już potrzeby machania biegami.

Subiektywne odczucia jednak przede wszystkim musi sobie właściciel porównać - ja mam deko rozregulowany błędnik, i dla mnie supra przyspiesza poprawnie. Wszystko słabsze - no cóż. Toczy się .... :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group