HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
: 30 mar 2017, 17:59
Że się tak wtrancę: jak HZJ to nie V8 tylko R6. VDJ76 to V8.
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
Szanowny kolega raczy mnie oświecić, w którym punkcie wykazałem się nie wiedzą ?jezus pisze:Uprzedzenie i niewiedza o innej marce przez kolegę przemawia....
Jasne, porządek musi byćluk4s7 pisze:Że się tak wtrancę: jak HZJ to nie V8 tylko R6. VDJ76 to V8.
Opis dla audiofila... :)luk4s7 pisze:Nooo! Teraz gra.
HZJ najbardziej odporny i bezawaryjny. Ospały.
VDJ aksamitnie pracuje i ciągnie od dołu.
GRJ cicha praca ale trzeba kręcić wysoko żeby dynamicznie jechał.
W każdym. Aczkolwiek faktycznie brak mu porównania do serii 7. Stawianie na równi osiołka z wierzchowcem to brak wyczucia.tadeo pisze:Szanowny kolega raczy mnie oświecić, w którym punkcie wykazałem się nie wiedzą ?jezus pisze:Uprzedzenie i niewiedza o innej marce przez kolegę przemawia....
Opieram ją na empirycznych doświadczeniach kolegów jeepniętych, ogólnodostępnym cenniku oraz znanym wszystkim problemom z downsizngiem silników jeepa, żeby wogóle sprzedawały się w Europie.
Drugą dosyć istotna kwestią, jest całkowity brak występowania gatunku jeep, jako modelu użytkowego.
Nie można go zatem stawiać do "porównań" z obecnie produkowaną serią 7.