[K] Podstawka pod akumulator
Moderator: luk4s7
[K] Podstawka pod akumulator
Kupię podstawę pod dodatkowy (prawy) akumulator do LJ70.
Re: [K] Podstawka pod akumulator
hmm, no jakiś mam, ale czy to prawy? sprawdzę,
Re: [K] Podstawka pod akumulator
Czekam z nadzieją. Szukam podstawki koło silniczka wycieraczek.
Re: [K] Podstawka pod akumulator
Dasz mi maila? Bo cos taptalk nie robi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: [K] Podstawka pod akumulator
Mail wysłałem na prv.
Re: [K] Podstawka pod akumulator
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: [K] Podstawka pod akumulator
A czy przypadkiem podstawy aku nie sa symetryczne, czyli mozna zamontowac z prawej i z lewej?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: [K] Podstawka pod akumulator
Nie są.
Ta plastikowa część jest dopasowana do kształtu nadkola (i mocowana do niego w trzech punktach), a ramiona dopasowane do kształtu błotnika. A ponieważ nadkole (upraszczając) jest łukiem - to przesunięcie wzdłuż długości pojazdu zmienia kształt podstawki i ustawienia wsporników. A dodatkowo - lewa i prawa strona auta to lustrzane odbicie tych elementów ...
W sumie tych mocowań aku do J7 są conajmniej trzy rodzaje - wersja podstawowa z przodu po lewej, wersja z drugim aku z tyłu po prawej (mowa o komorze silnika) - ale też była wersja z przodu po prawej - tak miały RJ70 z gaźnikiem.
Ta plastikowa część jest dopasowana do kształtu nadkola (i mocowana do niego w trzech punktach), a ramiona dopasowane do kształtu błotnika. A ponieważ nadkole (upraszczając) jest łukiem - to przesunięcie wzdłuż długości pojazdu zmienia kształt podstawki i ustawienia wsporników. A dodatkowo - lewa i prawa strona auta to lustrzane odbicie tych elementów ...
W sumie tych mocowań aku do J7 są conajmniej trzy rodzaje - wersja podstawowa z przodu po lewej, wersja z drugim aku z tyłu po prawej (mowa o komorze silnika) - ale też była wersja z przodu po prawej - tak miały RJ70 z gaźnikiem.